Версия за печат

00037-2006-0004


Обявление за обществена поръчка

Дата на получаване
28.06.2006 г. 


Обект на поръчката
Услуги


I.1) Наименование и адрес на възложителя
  Организация: ОБЩИНА ТЕТЕВЕН
  Адрес: пл. Сава Младенов
  Пощенски код: 5700
  Град: Тетевен
  Държава: Република България
  Лице за контакт: инж. Мариян Алексиев
  Телефон: 0678 2488; 0678 2044
  Факс: 0678 2588
  E-mail: mayortn@mail.bg
  Интернет адрес: www.teteven.bg

I.2) Адрес, от който може да се получи допълнителна информация
Съгласно 1.1)

I.3) Адрес, от който може да се получи документация за участие
Съгласно 1.1)

I.4) Адрес, на който да се изпращат офертите/заявленията за участие
Съгласно 1.1)

I.5) Тип възложител
Регионално/местно ниво

РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) ОПИСАНИЕ

II.1.3) Вид на поръчката за услуги
Категория на услугата
16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
II.1.5) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подобряване сметосъбирането и сметоизвозването в 12-те населени места на Община Тетевен
II.1.6) Описание на обекта на обществената поръчка

Подобряването предвижда допълнително сметосъбиране, сметоизвозване и депониране на битови отпадъци от 12-те населени места на Община Тетевен /без град Тетевен/ и включва увеличаване вида и броя на съдовете, както и кратността на извозване на съдовете.
II.1.7) Място на изпълнение на поръчката

Населените места на територията на Община Тетевен - без град Тетевен
II.1.8) Номенклатура

II.1.8.1) Код съгласно номенклатурата на Класификатора на обществените поръчки


Основен речник Допълнителен речник (в приложимите случаи)
Основен обект
90121000 E029

II.1.8.2) Друга приложима номенклатура (НКПИД/КНРБ)
90.01
II.1.9) Обособени позиции в обекта на поръчката (за информация за обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е необходимо)

НЕ

 
II.1.10) Приемат ли се варианти? (когато е приложимо)

НЕ
II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА

II.2.1) Общо количество или обем
(включително на обособените позиции и на опциите, ако има такива)

Услугата ще се ползва от населението в селата на общината, като общият брой е 12 280 жители или 4912 домакинства. Общото количество и обем, както и кратността са подробно описани в документацията.
II.3) СРОК НА ДОГОВОРА ИЛИ КРАЕН СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Начална дата 01.10.2006 г.  крайна дата 31.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА

III.1.1) Условия и размер на гаранциите за участие в процедурата и за изпълнение на договора

Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция в размер на 3000 /три хиляди/ лева. Възложителят задържа гаранцията за участие при наличие на обстоятелствата на чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на поръчката.

III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане (когато е приложимо)

Финансирането се осъществява със средства от бюджета на Община Тетевен. Плащането се извършва в срок договорен от изпълнителя, по банкова сметка посочена от него, на равни месечни вноски, представляващи 1/12 част от стойността на поръчката за 1 календарна година

III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

III.2.1) Изисквания към кандидатите и документите, които се представят за оценяване на тяхното икономическо и финансово състояние и технически възможности и/или квалификация. Обстоятелства, наличието, на които води до отстраняване на кандидатите

Отстранява се от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат, който е в производство за обявяване в несъстоятелност и има парични задължения към държавата или общината по смисъла на ДОПК, установени с влязъл в сила акт от компетентен орган, освен ако не е допуснато разсрочване или отсрочване на задължението.Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП води до отстраняване на кандидата от участие в процедурата.

III.2.1.1) Юридически статус – изискуеми документи

Удостоверение за актуално състояние издадено след 01.06.2006 г. и документ за първоначална съдебна регистрация копие от документ за данъчна регистрация (вкл. по ЗДДС) и копие от регистрация по БУЛСТАТ, както и други документи подробно описани в документацията. Всички документи се представят и за подизпълнителите, ако има такива. Всички удостоверения да са в оригинал или копията да са нотариално заверени.

III.2.1.2) Икономическо и финансово състояние – изискуеми документи

Баланс и ОПР на кандидата за 2004 и 2005 г.; документи доказващи адекватен капитал за изпълнение на настоящия договор; информация за общия оборот от изпълнението на подобни дейности за последните 3 години на база сключени договори

III.2.1.3) Технически възможности и/или квалификация – изискуеми документи

1.Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги със същия предмет на дейност извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, доказваща опит при осъществяване на дейности по почистване и благоустрояване на подобни или по-големи населени места. 2.Описание на техническото оборудване /собствено или наето/, което кандидатът ще използва при изпълнение на предмета на обществената поръчка и документ за извършен технически преглед. 3.Договор за наем, ако техниката е наета. 4.Списък на техническите лица, които ще извършват съответните действия по изпълнение на договора, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството и тяхната професионална квалификация, данни за средния годишен брой на наетите от кандидата за последните 3 години работници и служители.


III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ

III.3.1) Свързано ли е представянето на услугата с изисквания за определена професия?


НЕ
Ако да, посочете съгласно кои нормативни разпоредби

III.3.2) Изисква ли се от юридическите лица да посочат имената и професионалните квалификации на персонала си, отговорен за изпълнението на договора?

НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид на процедурата

Открита
IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ

(Б) Икономически най-изгодна оферта

Б2) При показатели, посочени в документацията за участие


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

IV.3.2) Условия за получаване на документацията за участие

Получаване до 11.08.2006 г. 
Цена 50 лева
Условия за получаване и начин на плащане: Документацията се получава до 12.00 часа на 11.08.2006 г. от кандидата или негов пълномощник в Информационен център на Община Тетевен, след като се заплати в брой определената от възложителя такса в размер на 50 лева без ДДС.


IV.3.3) Срок за подаване на офертите или заявленията за участие (в зависимост от вида на процедурата)

01.09.2006 г.  Час: 12:00


IV.3.6) Срок на валидност на офертите (в случай на открита процедура)

До 60 дни от крайния срок за получаване на офертите


IV.3.7) Условия при отварянето на офертите

IV.3.7.1) Лица, които могат да присъстват на отварянето на офертите
(когато е приложимо)

кандидатите или техни упълномощени представители

IV.3.7.2) Дата, час и място

Дата: 08.09.2006 г.  Час: 10:00
Място: сградата на Общинска администрация, стая 216  



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Задължително ли е настоящото обявление?

ДА
Ако вече са избрани кандидати, те се посочват в раздел “VІ.4) Допълнителна информация”

VI.2) Възможно ли е възлагане на повторение на услугата или строителството от същия изпълнител чрез процедура на договаряне с него?

.

VI.3) Договорът свързан ли е с проект/програма, финансирана от фондове на ЕС?

НЕ
Ако да, укажете проекта/програмата по подходящ начин

VI.4) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение 5/23.06.2006 г.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2006 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИИЦИИ