Версия за печат

01026-2018-0003

BG-Искър:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 5 от дата 24.04.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413942

BG314, Община Искър, гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38, За: Теменужка Василева; Бистра Минковска, България 3460, Искър, Тел.: 0879 010314, E-mail: iskar@atlantis.bg, Факс: 0651 62196

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://iskarbg.nit.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-21/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на строително – монтажни работи по проект: „Реконструкция на улична мрежа в община Искър“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката обхваща изпълнението на реконструкция на 11 улици на територията на община Искър, както следва: 1. Реконструкция на улица „Рила” от ОТ90 до ОТ 91, гр. Искър, община Искър; 2. Реконструкция на улица „Йорданка Николова” от ОТ 160А до ОТ 201, гр. Искър, община Искър; 3. Реконструкция на улица „Трифон Ангелов” от ОТ 168 до ОТ 173, гр. Искър, община Искър; 4. Реконструкция на улица „Трифон Ангелов” от ОТ 1 до ОТ 168, гр. Искър, община Искър; 5. Реконструкция на улица „Лиляна Димитрова” от ОТ 180 до п.т. 51, гр. Искър, община Искър; 6. Реконструкция на улица „Лиляна Димитрова” от ОТ 81 до ОТ 180, гр. Искър, община Искър; 7. Реконструкция на улица „Братя Миладинови” от ОТ 31А до ОТ 80А, гр. Искър, община Искър; 8. Реконструкция на улица „Георги Димитров” от ОК 120 до ОК 192, гр. Искър, община Искър; 9. Реконструкция на улица „Алеко Константинов“ от ОТ 94 до ОТ 82 в с. Долни Луковит, община Искър; 10. Реконструкция на улица „Димитър Благоев“ от ОТ 265 до ОТ 270 в с. Староселци, община Искър; 11. Реконструкция на улица „Панайот Хитов” от ОТ 54 до п.т. 13, с. Писарово, община Искър.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Строителството, обект на настоящата поръчка, се финансира от Програма за развитие на селските райони, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони - Договор № 15/07/2/0/00500/28.12.2017 г. между община Искър и Държавен фонд "Земеделие" гр. София за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 "Инвестициии в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" за изпълнение на проект № 15/07/2/0/00500 - "Реконструкция на улична мрежа в община Искър".

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка включва строителни дейности по участъци от уличната мрежа на територията на община Искър. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1852335.48 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „а” от ЗОП, когато планираната за провеждане обществена поръчка за строителство има прогнозна стойност по-голяма или равна на 5 000 000 лв. Възложителят провежда процедура за възлагане на обществена поръчка чрез провеждане на открита процедура. С оглед на предвижданията на Възложителя за общата стойност на възложените дейности със сходен предмет през настоящата година, които надхвърлят определените стойностни прагове на чл. 20, ал. 1 от ЗОП и при съблюдаване на нормите на чл. 21, ал. 15 от Закона за обществените поръчки, въвеждащ забрана за разделянето на обществени поръчки, възлагането на дейностите по тази поръчка ще бъде извършено по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП чрез открита процедура от посочения нормативен акт, съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, буква «а», съобразно която стойността на планираната за провеждане поръчка за строителство е по-висока от 5 000 000 лв., без вкл. ДДС.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

24.04.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Валентин Василев Йорданов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Искър