00056-2018-0007
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.04.2018 17:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.04.2018 17:00 ч. : | 23/04/2018 16:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.04.2018 17:00 ч. : | 23/04/2018 16:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Харманли:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG422, Община Харманли-Кмет, пл.Възраждане 1, За: Таня Станкова, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.harmanli.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/stroitelen-nadzor-uliczi-obshhina-xarmanli/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Упражняване на строителен надзор при изпълнението на СМР проект „Рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа на територията на Община Харманли”
В обхвата на обществената поръчка се включват дейностите по упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл.166, ал. 1, т .1 от ЗУТ в задължителния обхват, регламентиран в чл.168, ал. 1, ал. 3 и ал. 6 от ЗУТ. В съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството изпълнителят следва да: - Участва в съставяне на протокол за предаване и приемане на одобрения инвестиционен проект и разрешение за строеж за изпълнение на конкретния строеж; - Съставя протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила Разрешение за строеж. В 3 дневен срок от съставянето на този протокол заверява Заповедна книга на строежа, а в 7 дневен срок от заверката уведомява писмено общината, специализираните контролни органи и Регионална дирекция за национален строителен контрол (РДНСЛ) за заверената книга (когато това се изисква от нормативен акт); - Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; - Да съставя и организира подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления, и други документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване; - Да изготви и представи на окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвен в съответствие с Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжение и строителни обекти.
НЕ
ДА
Финансирането на обществената поръчка е осигурено въз основа на договор № 26/07/2/0/00638/19.12.2017г. за безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“
НЕ
Финансирането на предмета на обществената поръчка е осигурено въз основа на Договор № 26/07/2/0/00638/19.12.2017г. за безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г. В договора е предвидено да бъде отпусната безвъзмездна помощ на Община Харманли до определен размер за реализацията на проекта. Макар решението на Управляващ орган да касае строителни дейности на няколко подобекта, отпуснатите средства за строителен надзор представляват една обща сума, без в нея да има отделни обособени суми за отделните обекти. В тази връзка законосъобразното изпълнение на задълженията на Община Харманли по Договора за финансиране по Програмата за развитие на селските райони 2014г.-2020г, предполага провеждане на една процедура без разделянето й на обособени позиции. Организацията на работния процес и качественото изпълнение на поръчката обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител. В противен случай, координирането на различни изпълнители за обособените позиции би могло сериозно да застраши качественото изпълнение на поръчката Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в настоящия случай би било крайно нецелесъобразно и би причинило значително забавяне и затруднения за възложителя при изпълнение на предмета на договора. Това крие сериозни рискове от забавяне реализация на проекта. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, гарантира постигане на оптимален резултат.
НЕ
V: Мотиви
Общо планираните средства, които възложителя планира за текущата финансова година са в размер, който попада в обхвата на чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП и на основание чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП следва да се обяви публично състезание за избор на изпълнител на обществена поръчка. Избраната процедура има за цел да осигури максимална прозрачност и публичност при избор на изпълнител.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197,ал.1, т.4 от ЗОП.
23.04.2018 г.
VIII: Възложител
Мария Иванова Киркова
Кмет на Община Харманли