00254-2018-0012
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.04.2018 16:50 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.04.2018 16:48 ч. : | 16/04/2018 16:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.04.2018 16:48 ч. : | 16/04/2018 16:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Рудозем:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Рудозем, бул. „България” № 15, За: Красимира Кубинска - Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306-99191, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306-99141
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доставка и монтаж на оборудване за обект: „Основен ремонт на СУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Рудозем“ в две обособени позиции“
Обхват на обществената поръчка: 1. За Обособена позиция № 1: „Доставка и монтаж на оборудване за дворно пространство при Сграда 2 „Начален курс““. Предметът на поръчката включва: 1.1. Доставка на оборудване за дворно пространство при Сграда 2 „Начален курс““; 1.2. Разтоварване на определените за това места; 1.3. Монтаж на оборудването на определените за това места. 2. За Обособена позиция № 2: „Доставка и монтаж на оборудване за дворно пространство при Сграда 1“ Предметът на поръчката включва: 2.1. Доставка на оборудване за дворно пространство при Сграда 1; 2.2. Разтоварване на определените за това места; 2.3. Монтаж на оборудването на определените за това места. Забележка: Към документацията за обществената поръчка са приложени 2 бр. Технически спецификации –за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2, които съдържат подробно описание на оборудването, включено в предмета на съответната обособена позиция.
НЕ
ДА
Договор № 21/07/2/0/00546/ 05.12.2017 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка – 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони“.
ДА
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 1 от Закон за обществените поръчки (ЗОП). За определяне на реда на възлагане са съобразени изискванията по чл. 21 от ЗОП, както и стойностите на предстоящи за възлагане поръчки с идентичен предмет, чиято обща стойност попада в прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП. Посочените обстоятелства обуславят провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез "открита процедура“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. Изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
16.04.2018 г.
VIII: Възложител
Румен Венциславов Пехливанов
Кмет на община Рудозем