Версия за печат

01032-2018-0001

BG-Костинброд:

Решение за откриване на процедура

Осъществен предварителен контрол; Номер на становището от 1-ви етап: КСИ-58/2018 от дата 29.03.2018 г. 

Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

53. Растениевъдство


Решение номер IV-73 от дата 13.04.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130458200

BG412, Институт по животновъдни науки, спирка Почивка, За: Иван Янчев; Мариана Кръстанова, България 2232, Костинброд, Тел.: 0721 68940, E-mail: office@ias.bg, Факс: 0721 66029

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.ias.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.ias.bg/aop-furaji-2018.html.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: научно изследователска дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на комбинирани фуражи и зърнено-фуражни суровини за нуждите на Институт по животновъдни науки – Костинброд в 6 обособени позиции

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Доставка на комбинирани фуражи и зърнено-фуражни суровини по следните обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на комбинирани фуражи по видове както следва: комбиниран фураж за агнета стартер- 20 тона; комбиниран фураж за зайци (лактиращи майки) -8 тона (гранула) и за зайци угояване -8 тона (гранула); комбиниран фураж за птици по видове както следва: стартер-5.100 тона, гроуер -17,500 тона, ярки -32 тона; кокошки-носачки -98,800 тона. Обособена позиция №2: Доставка на Овес–40 тона; Обособена позиция №3: Доставка на фуражна пшеница -10 тона; Обособена позиция №4: Доставка на Слънчогледово кюспе – 50 тона; Обособена позиция №5: Доставка на Пшенични трици -7 тона;

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 180750 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съобразно чл.196, ал. 1 от ЗОП , на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръка. Решенията се обжалват пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност,включително за наличие на дискриминационни икономически,финансови,технически или квалификационни изисквания в обявлението ,долументацията или във всеки друг документ,свързан с процедурата.Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт,съобразно регламентацията в чл.197, ал.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.04.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

доц. д-р Иван Димитров Янчев

VIII.2) Длъжност

ВрИД Директор