Версия за печат

02849-2018-0010

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

19. Корабно инженерство - корабостроене, корабоводене, корабни машини и механизми


Решение номер 328200-5538 от дата 03.04.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010125

BG411, Главна дирекция Гранична полиция, бул. Княгиня Мария Луиза №46, За: Ани Илиева; Вълко Вълков; Константин Костов, България 1202, София, Тел.: 02 9823260; 055 025575; 02 9824046, E-mail: nsgp@mvr.bg, Факс: 02 9885867

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mvr.bg/gdgp/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за сключване на рамково споразумение


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„След гаранционно обслужване на кораби на ГДГП”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка е за сключване на рамково споразумение и обхваща дейности по извършване на следгаранционно техническо обслужване и ремонти на гранично-полицейски кораби /ГПК/ и корабни лодки към тях на ГДГП, както следва: За обособена позиция № 1: - кораб проект “STAN PATROL 4207” – 1 бр. и корабната лодка към него; - кораби проект “P - 157” – 2 бр. и корабните лодки към тях; - кораб проект “FPB 28-031” – 1 бр. и корабната лодка към него; - кораби проект “FPB 21-010” – 3 бр. и корабните лодки към тях; - кораби проект “FPB 21-018” – 2 бр. и корабните лодки към тях; - кораби проект “Patrol 130” – 2 бр.; - кораби “Clas 500” - 2 броя; За обособена позиция № 2 : - кораб проект “P - 157” – 1 бр. и корабната лодка; - кораби проект “Patrol М12”- 6 бр.; - кораби проект “QUICKSILVER” – 3 бр.; - кораби проект “КС-100Д1”- 5 бр.; - кораб проект “КОНДОР - 2” - 1 бр. Процедурата приключва със сключване на рамково споразумение. Обема на извършените работи по следгаранционното обслужване ще зависи от осигурения финансов ресурс и ще включва извършване планови и аварийни ремонти на корпуси, главни двигатели, дизел генератори, корабни системи, агрегати и възли от тях, радиотехнически и навигационни средства. Извършване на инспекции, ремонт и сертифициране на устройства, оборудване, контролно измервателна апаратура и елементи от нея. Възложителят ще заявява операции и дейности от Ценовите листи в зависимост от конкретната необходимост до изтичане срока на рамковото споразумение или до достигане прогнозната стойност на всяка обособена позиция.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект „Следгаранционна поддръжка на кораби“ на Национална програма на България за подпомагане от Фонд „Вътрешна сигурност“ за периода 2014-2020 и друго финансиране.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 6171209.64 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Стойността на обществената поръчка попада в праговете на чл. 20, ал.1, т. 1, буква "б" от ЗОП и съгласно чл. 73, ал. 1 във връзка с чл. 74, ал. 1 от ЗОП, Възложителят избира свободно да възложи обществената поръчка чрез "открита процедура".

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основние чл. 197, ал. 1, т.1 от Закона за обществените поръчки жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

03.04.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Светлан Иванов Кичиков

VIII.2) Длъжност

Директор на ГДГП