00044-2018-0007
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 16.02.2018 13:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 16.02.2018 13:53 ч. : | 16/02/2018 13:45 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 16.02.2018 13:53 ч. : | 16/02/2018 13:45 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-София:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG411, Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Елена Асенова/ инж. Мария Йорданова, България 1606, София, Тел.: 00359 29173396, E-mail: e.asenova@api.bg, Факс: 00359 29173398
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.api.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на републикански пътища
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Консултантска услуга – строителен надзор на обект: Модернизация на път I-8 "Калотина – п.в. Храбърско" от км 15+500 до км 32+447,20 и етапни връзки"
Предметът на обществената поръчка включва (описание на дейностите по поръчката): 1) Изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежа и извършване на технически контрол по част "Конструктивна". 2) Извършване на одит по пътна безопасност преди одобряване на Техническия проект (ТП) при предварителното въвеждане в експлоатация и начална експлоатация,съгласно предоставено Задание за "Провеждане на одит по пътна безопасност на етап „преди въвеждане в експлоатация” и на етап „начална експлоатация” и Насоки за управление на безопасността на пътната инфраструктура. 3) Упражняване на строителен надзор по време на строителството,в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на строителните продукти,влагани в строежа,както и на извършените строително–монтажни работи (СМР)). 4) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи,съгласно изискванията на законовите разпоредби,вкл. Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 5) Окомплектоване на цялата необходима документация по време на строителния процес–актове,протоколи,изпитвания и измервания,сертификати за вложени материали,декларации за съответствие и др. и информиране на Възложителя за липсващи документи,както и съдействие за тяхното набавяне. 6) Ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на строежа с действащите норми и правила за изпълнение на СМР и за спазване на изискванията по чл.169 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект,както и в случаите на възникнали допълнителни СМР на строежа. 7) Дейност като координатор по безопасност и здраве за етапа на изпълнение на строежа,съгласно Наредба №2 от 22.03.2004 г. за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. 8) Отчитане хода на изпълнение на договора и на извършените СМР. 9) Координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация. 10) Управление на изпълнението на строежа (Управление на проекта). 11) Заверка на екзекутивната документация. 12) Съставяне и подписване на Констативен акт,съгласно чл.176,ал.1 от ЗУТ,с който се удостоверява,че строежът е изпълнен съобразно одобрения инвестиционен проект,заверената екзекутивна документация,изискванията към строежите по чл.169,ал.1 и 3 от ЗУТ и условията на договора. 13) Осъществяване на геодезическо заснемане на обхвата на пътя и съоръженията,изготвяне на документация и осигуряване на Удостоверение по чл.54а от Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР). 14) Съдействие за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи,договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура,както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл.175,ал.5 от ЗУТ. 15) Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация. 16) Изготвяне на Технически паспорт на строежа,съгласно Наредба №5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. 17) Предприемане на необходимите мерки за навременно получаване на Разрешение за ползване на строежа. 18) Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове. 19) Всички останали задължения на Консултанта,предвидени в договора за консултантската услуга,договора с Изпълнителя за проектирането и строителството и законовите разпоредби. 20) Консултантът е длъжен да упражнява строителен надзор и да извършва координация при изпълнение на строителството на обекта чрез технически правоспособни лица,съгласно изискванията на Наредба №РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Продължава в поле VII.1...
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до размиване на отговорностите на екипа на строителния надзор. При възлагане на обществената поръчка на един изпълнител дейностите ще се съвместят и това ще допринесе до повишаване на качеството на изпълнение на услугата.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Продължава от поле IV.3 ... 21) Персоналът и/или членовете на ръководния състав трябва да бъдат на строежа по време на целия строителен период, като присъствието им по дни трябва да е изцяло съобразено с видовете работи, които ще се извършват на него, съгласно графика за изпълнение на СМР по договора за проектиране и строителство. Резидент - инженерът и Координаторът по безопасност и здраве трябва да бъдат непрекъснато на строежа по време на целия строителен период. 22) Изпълнение на цялостно управление на договора, включително да извършва функциите на Инженер, в съответствие със задълженията и отговорностите, описани в клауза 3 - „Инженер“ от договора за проектиране и строителство. 23) Присъствие и председателстване на всички срещи за изпълнението и напредъка на работите. Организация на срещи и координация между персонала на Изпълнителя, ангажиран с проектирането, и екипа на Консултанта, определен за супервизия на проектирането и одиторския екип, както и да информира Изпълнителя за решения във връзка с дейностите по проектиране. 24) Издаване Сертификат за Приемане и Сертификат за Изпълнение на Работите във формат, одобрен от Възложителя. 25) Издаване на Сертификати за Плащане и Сертификат за Окончателно плащане, изготвяни от Резидент - инженера във формат, одобрен от Възложителя. 26) Поддържане на контакти с Възложителя, всички участници в реализацията на проекта, както и трети страни. 27) Изпълнение на функциите на „Инженер“ и вменените му в тази връзка задължения по смисъла на договорното споразумение за изпълнение на проектирането и строителството на обект: „Модернизация на път I-8 „Калотина – п.в. Храбърско“ от км 15+500 до км 32+447,20 и етапни връзки“, съгласно Общите условия на Договорни условия за Технологично оборудване и Проектиране-Строителство, първо издание на ФИДИК на български език от 2002 г. на БААИК (Превод от английски език от Николай В. Атанасов на първото издание на ФИДИК от 1999 г. (ISBN 2-88432-023-7, Жълтата книга на ФИДИК)), изменени за целите на конкретния проект със специфичните такива, приложени към договора за консултантската услуга.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Сроковете за подаване на жалби по настоящата процедура са съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
16.02.2018 г.
VIII: Възложител
инж. Дончо Свободанов Атанасов
Председател на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура"