00447-2017-0005
Технически редакции | ||
15.12.2017 16:10 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
15.12.2017 16:08 ч. : | 15/12/2017 15:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.12.2017 16:08 ч. : | 15/12/2017 15:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Агенция по вписванията, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна 20, За: Антония Георгиева, България 1111, София, Тел.: 029486 172, E-mail: a.georgieva@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/profil-na-kupuvacha/.
Електронен достъп до информация: http://www.registryagency.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri/razshiryavane-kapaciteta-na-masivi-za-shranenie-na/.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
Разширяване капацитета на масиви за съхранение на данни, надграждане на сървъри и доставка на лентови библиотеки за архивиране на данни, обслужващи информационните системи на регистрите на Агенция по вписванията
Дейност 1. Разширяване капацитета на масиви за съхранение на данни и сървъри, виртуализация и информационна сигурност, доставка, монтиране и конфигуриране Дейност 2. Доставка на софтуер и лентови библиотеки за архивиране на данни, обслужващи информационните системи на регистрите на Агенция по вписванията, доставка, монтиране и конфигуриране Дейност 3. Доставка на комуникационно оборудване за обезпечаване на свързаността между информационните центрове на Агенция по вписванията, както и с териториалните й звена, доставка, монтиране и конфигуриране
30236200, 30233141
Описание:
Договаряне без публикуване на обявление за поръчка
Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възлагащия орган/възложителя събития, и в съответствие със строгите условия, указани в съответната директива.
Последната доставка на дисков масив е през далечната 2012 година. През годините са добавени разширители (енкложер), но неговия максимален капацитет е достигнат и не е възможно следващо разширяване. Същия не се поддържа от производителя и каквато и да е повреда би могла да доведе до възпрепятстване на АВ да изпълнява своите задължения: да забавя регистрации и промени във фирмени дела; забавяне на вписвания по партиди в имотния регистър и др. грешки при вписване. Неизпълнението на обществената поръчка би могла да доведе до загубване на информация за до две седмици, в зависимост кога е настъпило събитието. Това изправя АВ пред вероятен срив на поддържаните от нея системи и невъзможност да изпълнява вменените й нормативни задължения. Последното ще доведе до пълен хаос в стопанския живот на страната, несигурност в гражданско правния оборот, неяснота при установяване правото на собственост върху недвижими имоти и многократно нараснали възможности при злоупотреби при сделките с тях, загуба на доверие към държавните институции, което би могло да доведе до тежка икономическа криза на страната. Същото е свързано с изпълнение на задълженията на Агенция по вписванията за информационна сигурност и гарантиране на данните на гражданите и стопанските субекти. От друга страна, измененията в законодателството в Търговския закон с новата Част пета Производство по стабилизация на търговец (нова - в сила от 01.07.2017 г.), поетите ангажименти на страната към Европейския съюз за свързване на търговския регистър със на централните, търговските и дружествените регистри по чл. 3, ал. 4 от Закона за търговския регистър (BRIS), преминаването на Централния регистър за особените залози (ЦРОЗ), преминаването на Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел (ЮЛНЦ) към Агенция по вписванията, изправят пред невъзможност новите информационни системи и приложения да се внедрят и да функционират пълноценно с наличното технологично оборудване (сървъри, дискови масиви, операционни системи). За всички споменати по-горе информационни системи и разширяване на функционалностите на съществуващите системи са сключени договори за тяхното изграждане, но те няма да могат да бъдат пуснати в експлоатация, поради липса на съответното технологично оборудване: липса на капацитет за данните (дискови масиви); остарели операционни системи, използвани в настоящия момент (windows server 2003 - не се поддържа от разработчика), което налага неговото извеждане от употреба и преминаване към нови операционни системи. В допълнение е и изпълнението на Решение № 338 от 23.06.2017 г. на Министерски съвет за намаляване на административната тежест върху гражданите и бизнеса, на Агенция по вписванията е вменено задължението да издава електронни удостоверения, което налага и цифровизиране на документите (архивите). Това допълнително изисква дисково пространство (разширяване капацитета на дисковите масиви). Агенция по вписванията не разполага с такова техническо оборудване (сървъри, дискови масиви, операционни системи) към този момент и се налага спешното възлагане на обществената поръчка за закупуване на споменатото оборудване. Единствената възможност е възлагането и изпълнението на обществената поръчка в най-кратки срокове, за подмяна на оборудването с изтекъл жизнен цикъл и получаване на оборудване отговарящо на съвременните технически и технологични изисквания.
НЕ
92-03-31/2017
ДА
12.12.2017 г.
3
ТЕЛЕЛИНК БИЗНЕС СЪРВИСИС ЕАД, БИЗНЕС ЦЕНТЪР ЛИТЕКС ТАУЪР, ул.“Лъчезар Станчев“ №3, ет. 4,, България 1756, София, Тел.: 02970 4040, E-mail: office@telelink.com, Факс: 02970 4042
URL: http://www.telelink.bg/.
НЕ
НЕ
Участниците са уведомени за решението по електронната поща и чрез публикуване на съобщение на профила на купувача на 12.12.2017 г. Договорът може да се сключи преди изтичането на 14-дневния срок от уведомяването на заинтересованите участници, съгласно чл. 112, ал. 7, б. б) от ЗОП. Възложителят има право да сключи договор с определения изпълнител преди влизането в сила на всички решения по процедурата, съгласно чл. 112, ал. 8 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
15.12.2017 г.