Версия за печат

00055-2017-0022

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831913661

Държавна агенция Държавен резерв и военновременни запаси, ул. Московска № 3, За: Радослав Божков, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9210259, E-mail: rezerv@statereserve.bg, Факс: 02 9877977

Място/места за контакт: гр. София, ул. Московска №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.statereserve.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.statereserve.bg/bg/profil-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.statereserve.bg/bg/profil-na-kupuvacha/obshhestveni-porchki/izvrshvane-na-dejnosti-po-tekushh-i-osnoven-remont,-kakto-i-remonti-pri-avarijni-situaczii/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ЗДРВВЗ и ЗЗНН

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извършване на дейности по текущ и основен ремонт, както и ремонти при аварийни ситуации в базите, предоставени за управление на ДА „ДРВВЗ“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Складовите бази , предоставени за управление на ДА ДРВВЗ;
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е: “Извършване на дейности по текущ и основен ремонт, както и ремонти при аварийни ситуации в базите, предоставени за управление на ДА ДРВВЗ“. Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на следните дейности, които са свързани с: ТЕКУЩ РЕМОНТ: включва комплекс от планирани и икономически ефективни дейности и строителни и монтажни работи за съхраняване и намаляване на ефекта от стареенето и износването на материалите и конструкциите на основните елементи във всички видове бази на Агенцията и за удължаване на техния експлоатационен срок. Текущият ремонт включва следните основни видове дейности по: - ремонт на покриви; - ремонти по изпълнение на изискванията за енергийна ефективност на сградния фонд; - ремонт на инсталации – електро, ВиК, силнотокови, слаботокови и др.; - пожарогасене с ПП пръстени; - помпени станции; - ремонти относно поддържане в добро експлоатационно състояние на сгради, технологично оборудване и прилежаща инфраструктура; ОСНОВEН РЕМОНТ: включва комплекс от планирани и икономически ефективни дейности и строителни и монтажни работи за обновяване и привеждане в съответствие с променената нормативна база. Основният ремонт включва следните основни видове дейности по: - резервоарен парк за дизелово гориво, бензин и мазут; - автоматизация; - авто и Ж.П. естакади; - технологично обновяване на оборудване; - дейности обхващащи нивомерни системи; - авторазтоварище, почистващ възел; - ж.п разтоварище с почистващи възли и ремонт на ж.п. коловози; - съоръжения за зърносъхранение; - КПП и трафопостове; - водонапорни кули; - парокотелни; - вертикална планировка с довършване на канализация и пречиствателни станции за вода и разливи; - ремонти на отделни възли; - временно строителство и подготвителни работи; - доставка на всички необходими материали и оборудване; - демонтажни и строително-монтажни работи, необходими за изпълнението на поръчката на база извършено проучване, запознаване с проекта; - хидравлична проба, комплексни и приемни (72-часови) изпитания; - изработване на изпълнителна и екзекутивна документация; - въвеждане в експлоатация на съоръженията след изпълнените ремонти дейности; - обезпечаване на гаранционна отговорност и отстраняване на проявени дефекти през гаранционния период на строежа. АВАРИЕН РЕМОНТ аварийно-възстановителни работи, целящи незабавно възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации – видът и обемът на работите включва следните основни видове дейности по: - подготвителни работи: изготвяне на проекти и планове за ремонт на съоръженията и структурите в базите които са аварирали, технически прегледи /обследване преди и след ремонта/; - извършват се демонтажни и аварийно-възстановителни работи, целящи незабавно възстановяване на максимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации (свлачищни явления, срутвания, разрушения на съоръжения и други). Временно строителство и подготвителни работи. Доставка на всички необходими материали и оборудване. Демонтажни Хидравлична проба, комплексни и приемни (72-часови) изпитания. Изработване на изпълнителна и екзекутивна документация. Въвеждане в експлоатация на съоръженията след изпълнените ремонти дейности. Обезпечаване на гаранционна отговорност и отстраняване на проявени дефекти през гаранционния период на строежа; - извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на строително – монтажни работи /СМР/ на складовите бази, предоставени за управление на ДА ДРВВЗ. Дейностите са подробно описани в раздел II.1.5) от настоящото обявление. Прогнозната стойност на обществената поръчка не е окончателната стойност на договора. Възложителят не залага пределни рамки на прогнозната стойност в Решението за откриване и Обявлението за поръчка. Поръчката може да надвишава посочената прогнозна стойност, при нужда от ремонт в рамките на предмета на договора за обществена поръчка, при наличие на финансови средства на ДА ДРВВЗ или целево отпуснати от държавния бюджет.

Стойност, без да се включва ДДС
20441666.67 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Изпълнителят по договора е длъжен да изпълнява добросъвестно задълженията си по него, което го обезпечава с гаранция за изпълнение в размер на 1 022 083 лв.,представляваща 5% от прогнозната стойност без ДДС на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: 1. Парична сума, преведена по сметката на Възложителя ДА ДРВВЗ: IBAN: BG23 BNBG 9661 3300 1830 03; BIC: BNBG BGSD; При Банка: БНБ – ЦУ 2. Безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя (по образец на банката издател, одобрен от Възложителя). 3. Застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава задълженията на Изпълнителя за изпълнението на договора. Възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за обезпечаване на изпълнението при неточно изпълнение на задължения по договора от страна на Изпълнителя. Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията за изпълнение, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки. Независимо от посоченото по-горе, Възложителят има право да усвои целия размер на гаранцията за изпълнение, в случай на едностранно прекратяване на договора от Възложителя поради виновно неизпълнение на Изпълнителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се съдържат и в проекта на договор за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената ще се извършва в български лева, по банков път, както следва: Възложителят извършва плащания в съответствие и в рамките на разчетените в годишния бюджет средства за съответната година за предвидените дейности. Цената се изплаща за количество на действително извършени и приети видове работи, въз основа на представените от Изпълнителя и одобрени от Възложителя Сертификати, които ще са основание за извършване на плащане. Плащанията се извършват в 20-дневен срок след представяне на фактура на база подписан от Възложителя Сертификат. Заплащането се извършва както следва: А) Авансовото плащане – в размер до 50 % (петдесет процента) се изплаща в срок от 15 (петнадесет) работни дни след възлагане на конкретно задание и представяне на гаранция (в оригинален документ), обезпечаваща пълния размер (100%) на отпуснатия аванс, и фактура (оригинал) от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Гаранцията за авансовото плащане се представя в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка (в полза на ДА ДРВВЗ), която обезпечава изпълнението (в пълен размер) чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства. Подробно описание на условията и сроковете за представяне, задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане са описани в Приложение № 12 от документацията за участие и се уреждат в договора за обществена поръчка. Б) Междинни плащания – Възложителят заплаща на Изпълнителя извършените и подлежащи на заплащане видове дейности в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на фактура в оригинал и двустранно подписан приемателно-предавателен протокол за действително извършени дейности след пропорционално приспадане на частта от аванса. В) Окончателно плащане – Възложителят заплаща на Изпълнителя извършените и подлежащи на заплащане видове дейности в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на фактура в оригинал и двустранно подписан приемателно-предавателен протокол на всички действително извършени дейности по конкретното задание. Окончателното плащане по конкретното задание е в размер на разликата между общата цена за изпълнение на конкретното задание, стойността на изплатения аванс и сумата от междинните плащания.

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

В предмета на поръчката е включена информация, подлежаща на класификация като „държавна тайна“. В хода на изпълнение на договора, избраният изпълнител (и неговите подизпълнители) ще изпълнява дейности в базите, предоставени за управление на ДА ДРВВЗ, изискващи ползването на класифицирана информация. Нивото на класификация за сигурност на информацията във връзка с изпълнението на договора е „Секретно“, на основание т. 12 и 21 от Раздел I на Приложение № 1 към чл. 25 от ЗЗКИ и утвърдена схема на класификация .

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Възложителят отстранява от участие в процедурата кадидат или участник при следните условия: 1.При наличие на обстоятелствата по чл. 157, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. При прилагане на основанията за отстраняване по чл. 157, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП не могат да се прилагат мерките за доказване на надеждност по чл. 56 от ЗОП; Относно основанието за отстраняване по чл. 157, ал. 2, т. 3 от ЗОП, под "определена професия или дейност" следва да се разбира проектиране и изпълнение на строителство. 2. При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) след изтичане на срока по §14 от ПЗР на този закон, ако не са привели дейността си в съответствие с изискванията му подлежат на отстраняване, а ако процедурата е приключила и е сключен договор, то последиците за него са съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. 3. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и настоящата документация. 4. При наличие на основание по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, а именно свързани лица не могат да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура. 5. При наличие на основание по чл. 107 от ЗОП; 6.Кандидатите следва са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнението на строежи от първа и втора група, първа категория, и да притежава валидно удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи първа категория (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите). За доказване на съответствието си с това изискване кандидатите представят заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението кандидат, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да има съответната регистрация. Чуждестранните лица следва да представят еквивалентен документ, доказващ съответствието на кандидата с това изискане, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, и има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Възложителят отстранява от участие в процедурата подизпълнител при следните условия: 1.При наличие на обстоятелствата по чл. 157, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. При прилагане на основанията за отстраняване по чл. 157, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП не могат да се прилагат мерките за доказване на надеждност по чл. 56 от ЗОП; Относно основанието за отстраняване по чл. 157, ал. 2, т. 3 от ЗОП, под "определена професия или дейност" следва да се разбира проектиране и изпълнение на строителство. 2. При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) след изтичане на срока по §14 от ПЗР на този закон, ако не са привели дейността си в съответствие с изискванията му подлежат на отстраняване, а ако процедурата е приключила и е сключен договор, то последиците за него са съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. 3. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие. 4. Подизпълнителте следва са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнението на строежи от първа и втора група, първа категория, и да притежава валидно удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи първа категория (чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите) - изискването е съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват подизпълнителите. За доказване на съответствието си с това изискване подизпълнителите представят заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС. Чуждестранните лица следва да представят еквивалентен документ, доказващ съответствието на подизпълнителят с това изискане, съгласно законодателството на държавата, в която подизпълнителят е установен, и има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Кандидатите следва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т.1 и т. 3 и чл. 5, ал.1, т.1 и ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (НУРЗЗПС), която да е валидна за срока на валидност на заявлението и офертата. За доказване на съответствието си с това изискване кандидатите представят заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с този критерий за подбор се доказва от обединението кандидат, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да има съответната застраховка. При участие на чуждестранните лица, чуждестранното лице, избрано за изпълнител следва да представи еквивалентен документ (застраховка), с еквиваленти изисквания, съобразно законодателството на държавата в която кандидатът е установен. 2. Кандидатите в процедурата следва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 20 000 000 (двадесет милиона) лева, в това число минимален оборот от строителство в размер на 10 000 000 (десет милиона) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създадени или са започнали дейността си. За доказване на съответствието си с това изискване кандидатите представят справка за общия оборот и за оборота от строителство и/или годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, за последните три приключили финансови години поотделно, в зависимост от датата, на която кандидатът е създаден или е започнал дейността си. В случай, че кандидатът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването трябва да бъде изпълнено от обединението като цяло. Документите се представят само за членовете, чрез които обединенито доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Минималната застрахователна сума да е съгласно чл. 5, ал.1, т.1 и ал. 2, т. 1 от НУРЗЗПС, за строежи ПЪРВА категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, от ЗУТ.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Подизпълнителите следва да отговарята на изброените критерии по- долу, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват: 1. да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т.1 или т. 3 и чл. 5, ал.1, т.1 или ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (НУРЗЗПС), която да е валидна за срока на валидност на офертата. За доказване на съответствието си с това изискване се представя заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП. 2.съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват да са реализирали минимален общ оборот, в това число минимален оборот от строителство, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Минималната застрахователна сума да е съгласно чл. 5, ал.1, т.1 или ал. 2, т. 1 от НУРЗЗПС, за строежи ПЪРВА категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, от ЗУТ. 2.съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват да са реализирали минимален общ оборот, в това число минимален оборот от строителство, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на заявлението, кандидатите да са изпълнили минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката. * Под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбират извършени ново строителство и/или ремонт и/или реконструкция на обекти сграден фонд и/или площадкови обекти, вкл. прилежащите към тях технологични съоръжения и оборудване и/или обекти на техническата инфраструктура. За доказване на съответствието си с това изискване кандидатите представят списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2. Съгласно чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП кандидатът следва: А) да разполага с валидно Удостоверение за сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ на ниво „Секретно; Б) да разполага с валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ), на ниво „Секретно” на лицата по чл. 157, ал. 4 от ЗОП и чл. 40, ал. 1 от ППЗОП; В) да разполага с Регистратура за класифицирана информация с ниво „Секретно“ за целия период на гаранционното обслужване, съгласно чл. 51, ал. 1 по реда на чл. 54 от ППЗЗКИ; За доказване на съответствието си с това изискване кандидатите следва да представят: А) Заверено копие на валидно удостоверение за сигурност (УС) на кандидата с валидност не по-малко от 6 месеца; Б) Списък на лицата чл. 157, ал. 4 от ЗОП и чл. 40, ал. 1 от ППЗОП и заверени копия на валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ), на ниво „Секретно”. В) Заврено копие на валиден сертификат, издаден от компетния орган по чл. 95, ал. 3 от ЗЗКИ, удостоверяващ, че кандидатът разполага с Регистратура за класифицирана информация с ниво „Секретно“ за целия период на гаранционнотообслужване, съгласно чл. 51, ал. 1 по реда на чл. 54 от ППЗЗКИ; Възложителят признава разрешенията за достъп до класифицирана информация, издадени в съответствие със законодателството на държавата членка, в която кандидатът е установен, при наличието на влязъл в сила международен договор или двустранно споразумение за защита на класифицираната информация, по което Република България е страна. При условията и по реда на ЗЗКИ възложителят може да поиска извършване на допълнителни проучвания в съответната държава членка. При условията на ЗЗКИ възложителят може да поиска националният орган по сигурността в държавата, в която кандидатът е установен, да провери производствените и административните процедури, които ще бъдат следвани и методите за управление на информацията. 3. Кандидатите следва да притежават валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват строителство.За доказване на изискванията по т. 3. кандидатите представят заверени копия на валидни сертификати, цитирани в точката. 4.Кандидатите трябва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, подробно описани и изброени в документацията за участие: Ръководител на обектар, Експерт по част „Конструктивна“, Експерт по част „ВиК“, Експерт по част „Електро“, Експерт по част „ОВК“, Експерт - Координатор по безопасност и здраве в строителството, Експерт - Отговорник по контрола на качеството, Специалист международен инженер по заваряване, Заварчици: 1 бр. заварчик на ъглови шевове; 1 бр. заварчик на листов материал; 1 бр. заварчик на тръби. Минимум 2 (двама) електроспециалисти с квалификация 3 или 4 група

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Кандидатът следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение за минимум една дейност с обект /строителство/, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено от него през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място на строителството, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; по т.4. - Минимум по 1 (един) заварчик, притежаващи следната квалификация: • „Заварчик на ъглови шевове“; • „Заварчик на листов материал“ ; • "Заварчик на тръби". Професионалната квалификациятрябва да е съгласно „Наредба №7/11.10.2002г. за условията и реда за придобиване и признаване на правоспособност по заваряване“ и съответно валидни сертификати, издадени от нотифициран орган съгласно стандарти, действащи в страната на Участника и хармонизирани с Европейския стандарт CEN/TC 121 за процес "111" (За Р. България - БДС EN ISO 9606-1 „Изпит за квалификация на заварчици. Заваряване чрез стопяване. Част 1: Стомани” ) или еквивалетни. - Минимум 2 (двама) електроспециалисти с квалификация 3 или 4 група.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Подизпълнителите следва да отговарята на изброените критерии по- долу, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват: 1. през последните 5 (пет) години от датата на подаване на заявлението, подизпълнителите да са изпълнили минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни, съобразно вида и дела на тяхното участие. Под идентични или сходни, съобразно вида и дела на тяхното участие, следва да се разбират извършени ново строителство и/или ремонт и/или реконструкция на обекти сграден фонд и/или площадкови обекти, вкл. прилежащите към тях технологични съоръжения и оборудване и/или обекти на техническата инфраструктура. За доказване на съответствието си с това изискване подизпълнителите представят списък на строителството, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.Съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, съгласно чл. 158, ал. 2, т. 3 от ЗОП подзипълнителите следва: А) да разполага с валидно Удостоверение за сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ на ниво „Секретно; Б) да разполагат с валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ), на ниво „Секретно” на лицата по чл. 157, ал. 4 от ЗОП и чл. 40, ал. 1 от ППЗОП; В) с Регистратура за класифицирана информация с ниво „Секретно“ за целия период на гаранционното обслужване, съгласно чл. 51, ал. 1 по реда на чл. 54 от ППЗЗКИ; 3. да притежават валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен, с обхват строителство. 4.съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват да разполагат с с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, подробно описани и изброени в документацията за участие: Ръководител на обектар, Експерт по част „Конструктивна“, Експерт по част „ВиК“, Експерт по част „Електро“, Експерт по част „ОВК“, Експерт - Координатор по безопасност и здраве в строителството, Експерт - Отговорник по контрола на качеството, Специалист международен инженер по заваряване, Заварчици: 1 бр. заварчик на ъглови шевове; 1 бр. заварчик на листов материал; 1 бр. заварчик на тръби. Минимум 2 (двама) електроспециалисти с квалификация 3 или 4 група.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. следва да представят списък на строителството, идентично или сходносъобразно вида и дела на тяхното участие, придружен с удостоверения за добро изпълнение за минимум една дейност с обект /строителство/, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено от него през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойност, дата, на която е приключило изпълнението, място на строителството, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ускорена ограничена

Основания за избора на ускорена процедура: Всички дейности, свързани със съхранение и управление на ЗИС, ДР и ВВЗ са от стратегическо значение за националната сигурност и са свързани с изпълнение на европейските директиви, касаещи сигурността и икономическата стабилност на РБ и ЕС. Тези дейности са нормативно установени в ЗДРВВЗ и ЗЗНН и за тяхното изпълнение е необходимо ДА ДРВВЗ да разполага с изправни напълно функциониращи бази с достатъчен капацитет. Отделните бази, предоставени за управление на ДА ДРВВЗ, са систематично свързани помежду си, като по този начин се създава устойчива и стабилно функционираща система, поради което същите не следва да се считат за отделни обекти. Тази взаимно свързана система трябва да изпълнява своите функции при всякакви условия, включително по време на война, при военно положение, природни бедствия и кризи от всякакъв характер. В тази връзка и с оглед възникналото предаварийното състояние на основни мощности за съхранение на горива – резервоари 01 и 02 (двата по 50 000 куб. м. обем), в ПБ Сливен, невъзможност в същите да се съхранява гориво, както и предписания в констативни протоколи № 004005/16.06.2017г., № 004169/04.09.2017г. на РИОСВ Стара Загора и Акт № 46/28.09.2017г. за необходимостта от резервна съдова вместимост от 50 000 куб. м. обем, която не може да бъде осигурена, е необходимо извършване спешен ремонт на същите резервоари. По същество възникналите аварии, поставят в изключително затруднена ситуация ДА ДРВВЗ да изпълнява своите функции, което означава, че при невъзможност аварията да бъде отстранена в кратки срокове, възниква вероятност от невъзможност за реакция при евентуални кризисни ситуации и ЕС да започне процедура по неизпълнение на Директива на съвета 2009/119/ЕО и налагане на първоначална глоба на РБ в размер на 834 хиляди евро, към която се добавя изчисленото неизпълнение на ден/на тон. При извършени обследвания през 2013г. на резервоар 02 и през 2016г. на резервоар 01 по техн. схема на ПБ Сливен, не са констатирани проблеми по тяхното състояние. През юли 2017г. възниква теч от мембраната на подвижния покрив на резервоар 01, което налага възлагане на експертиза от външни специалисти. Същите изразяват еднозначно становище вх. № 3245/30.08.2017г., предоставено на ТД ДР гр. Бургас, че на подвижния покрив са настъпили недопустими дефекти, имащи склонност да се разрастват, поради което подлежат на неотложен ремонт. Използваният за резервен обем резервоар 02, аварира след наложило се спешно прехвърляне на гориво в него от друг аварирал резервоар в същата база. С писмо вх. № 4551/02.11.2017г. от проектант (с който е сключен договор № ДД-80/16.10.2017г. за проектиране ремонт на стоманен вертикален резервоар с плоско дъно и плаващ покрив с обем 50 000 куб. м.) е изразено становище, че резервоарът е негоден за експлоатация и на негово място трябва да бъде изграден нов. Предвид горното са налице опасност от разливи на гориво и възникване на пожари, застрашаващи живота на хора и имущество в региони и в петролните бази или замърсяване на околната среда с петролни продукти, както и затруднения по опазването на материалите и имуществото в другите аварирали бази. На 03.09.2017г., в резултат на опасно метеорологично явление – ураганен вятър и градушка (щорм), са нанесени щети в СБ Иваново и СБ Образцов Чифлик. Във връзка с недопускане на щети при съхранение на материали представляващи ДР и ВВЗ, в частност зърно, е необходимо спешно отстраняване на щетите и извършване на неотложен ремонт. Всичко това създава реални рискове за невъзможност ДА ДРВВЗ да осъществява своите нормативно установени функции в ЗЗНН и ЗДРВВЗ по съхранение и опазване на ЗИС, ДР и ВВЗ. За възникналото предаварийно състояние, както и за спешната необходимост от финансови средства за предприемане на неотложни действия, поради настъпването на изключителни обстоятелства, са уведомени министър-председателя на РБ с писмо изх.№ 4715/02.11.2017г. и министъра на финансите с писмо изх.№ 4715/13.11.2017г. Продължава в раздел VI.3
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
21.12.2017 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел IV.1.1 При възникване на аварийна ситуация в една база, в случай че в кратък срок не бъде извършен ремонт и възстановено нормалното и функциониране, се налага преместване на съхраняваните номенклатури в друга. Това предполага създаване на условия за нормално съхранение в други бази, а именно чрез ремонт на инфраструктура, технологично оборудване, съоръжения, вместимости и др., включително при необходимост на спешно изграждане на нови такива. Поради невъзможността да бъдат прогнозирани подобни събития е нецелесъобразно разделянето на предмета на поръчката поради характера на ремонтните дейности (основни, текущи и аварийни ремонти), тъй като същите имат пряка връзка с начина на функциониране на системата, свързана с националната сигурност, както и взаимната обвързаност с конкретни времеви срокове. Не на последно място следва да се посочи, че едни и същи видове СМР или дейности могат да съставляват както основен ремонт, така и текущ ремонт, или съответно авариен ремонт. Освен това, в една и съща база, в зависимост от конкретните обстоятелства, едновременно може да възникне необходимост да се извършват дейности по основен, текущ и авариен ремонт по време на нейната експлоатация. Предвид изложеното и наличието на осигурено финансиране от МФ, потвърдено с писмо вх. № 4715/20.11.2017г., за извършване на горепосочените ремонти, е необходимо предприемане на спешни действия, изискващи прилагането на чл. 165, ал. 4 от ЗОП за възлагане на поръчката при ползване на съкратени срокове. Отварянето на заявленията за участие ще се извърши на следващия работен ден след изтичане на крайния срок за получаване на заявленията за участие в сградата на ДА ДРВВЗ, ет. 1, зала 102, в 10:00 часа. Възложителят изпраща покани за представяне на оферти на всички кандидати, отговарящи на изискванията за предварителен подбор.Изискванията на възложителя към офертата са описани в документацията за участие в процедурата. Срокът за получаване на офертите е 10 дни от датата на изпращане на поканите. Възложителя предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.12.2017 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ