00056-2017-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.11.2017 16:51 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.11.2017 16:45 ч. : | 23/11/2017 16:43 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.11.2017 16:45 ч. : | 23/11/2017 16:43 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Харманли:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG422, Община Харманли, пл. Възраждане № 1, За: Гергана Стоилова и инж. Лидия Николова, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.harmanli.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dneven-czentr-za-podkrepa-na-decza-s-uvrezhdaniya-i-texnite-semejstva-nadezhda/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за обект: "Преустройство на сгради №77181.19.124.1 и № 777181.19.124.5 от детско заведение в УПИ I, кв. 103 по ПУП –ЗРП на град Харманли, ПИ № 77181.19.124 по КК на гр. Харманли в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства " по проект "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства "Надежда" гр. Харманли по ОПРР 2014-2020 г.
Обществената поръчка има за предмет :„Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за обект: "Преустройство на сгради №77181.19.124.1 и № 777181.19.124.5 от детско заведение в УПИ I, кв. 103 по ПУП –ЗРП на град Харманли, ПИ № 77181.19.124 по КК на гр. Харманли в "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства " по проект "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства "Надежда" гр. Харманли по ОПРР 2014-2020 г. Предметът на поръчката включва: 1. Разработване на инвестиционен проект - при разработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се съобрази с изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Работния проект да се окомплектова по 5 /пет/ екземпляра на хартия – документи, графични материали, текстова част – обяснителни записки, детайли, спецификации. Работния проект да се представи и на магнитен носител CD – текстова част в Word, количествени и количествено-стойностни сметки в excel, графични – в Autocad /dwg/. Всеки чертеж да е представен и в pdf. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на «работен проект» са посочени в Техническите спецификации. Съгласуването и одобряването на «работен проект» от Възложителя, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя. 2.Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба и техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване. 3. Авторски надзор: осъществява се от проектантите, участвали в изготвянето на работните проекти.
НЕ
ДА
Финансирането на общ. поръчка ще се осигури по Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020, приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура“, процедура за директно предоставяне BG16RFOP001-5.001 „ПОДКРЕПА ЗА ДЕИНСТИТУЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ГРИЖИТЕ ЗА ДЕЦА”, по проект "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства "Надежда" гр. Харманли
НЕ
Като се е съобразил с разпоредбата на чл.46, ал.1 от ЗОП, възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер предмета на строителството, множеството изисквания към неговото реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да затрудни технически поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Възложителите прилагат процедурите по чл.18, ал.1, т.12- публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за строителство от 270 000 до 5 000 000 лв. без ДДС, следователно настоящата поръчка попада в приложното поле на чл.18, ал.1, т.12 във връзка чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП. Изборът на процедурата е при условията на чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП, при спазване на условията на чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.178, ал.1 от ЗОП. Процедурата ще се проведе при условията на чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП, тъй като стойността й отговаря на посочения в чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП праг и не са на лице условията за провеждане на пряко договаряне.Възложителят желае макимална прозрачност и реши да открие публично състезание по ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проектите. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най- добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчава конкуренцията и се създават равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10 дневен срок от публикуване на решението в РОП.
23.11.2017 г.
VIII: Възложител
Валентина Атанасова Димулска
И.Д. Кмет на Община Харманли