00447-2017-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.10.2017 11:41 ч. : | 25/10/2017 11:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.10.2017 11:41 ч. : | 25/10/2017 11:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.10.2017 11:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Агенция по вписванията, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна 20, За: Йорданка Мравкова, Галина Младенова, galina.mladenova@registryagency.bg, България 1111, София, Тел.: 029486 262;029486 260, E-mail: iordanka.mravkova@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri/.
Електронен достъп до информация: http://www.registryagency.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
„Надграждане на имотния регистър за интеграция с кадастралния регистър и предоставяне на допълнителни е-услуги“ и „Надграждане на търговския регистър с оглед осигуряване прехвърлянето на регистрацията на юридическите лица с нестопанска цел от окръжните съдилища към Агенция по вписванията, както и осигуряване на интеграцията му с имотния регистър, единната входна точка за подаване на годишни финансови отчети, регистъра на професионално-квалифицираните лица, регистъра за гражданска регистрация, регистъра на българските документи за самоличност и регистъра на пълномощните“
За търговския регистър ще се извърши: Надграждане на съществуващи публични електронни административни услуги в АВ с такива свързани с ЮЛНЦ; Надграждане на съществуващи вътрешно-административни услуги в АВ във връзка с РЮЛНЦ; Разработка и внедряване на нови публични електронни административни услуги в ИС във връзка с ЮЛНЦ; Разработка и внедряване на нови вътрешно-административни услуги; Реализиране на безхартиени процеси за ЮЛНЦ. Разработка на интеграционен слой и използване на интеграционни интерфейси за обмен на данни в реално време с вътрешни и външни системи и регистри; Подобряване на интерфейсите на ТР (Портал за граждани и служебен) ; Реализиране на безхартиени процеси за комплексни услуги. За имотния регистър ще се извърши: Надграждане на съществуващи вътрешно-административни услуги; Интеграция с външни и вътрешни институционални регистри и системи; Надграждане на съществуващи публични електронни административни услуги; Разработка и внедряване на нови публични електронни административни услуги.
72212000
Описание:
НЕ
НЕ
За Търговския регистър: Дейност 2: Надграждане на Търговския регистър за прехвърляне на регистрацията на юридическите лица с нестопанска цел (ЮЛНЦ)към Агенция по вписванията: детайлен анализ и разработване на нови функционалности, електронни услуги, заявления и документи за ЮЛНЦ. Дейност 4: Надграждане на Търговския регистър за реализиране на интеграция с други регистри/системи: Изграждане на интеграции, осъвременяване на интерфейса на Портала за граждани и служебния интерфейс, реализация на безхартиени процеси за услугите в ТРРЮЛНЦ. За Имотния регистър: Дейност 2: Надграждане на Модул „Имотен регистър“ в ИИСКИР: автоматизирано издаване на изискуемите от закона служебни уведомявания на заинтересувани лица и институции (ГПК, ЗКИР; НАП и др.), актуализиране на текущо поддържани номенклатури, публично достъпен калкулатор за държавните такси, разширени каналите за заявяване и получаване на документи, създаване на видимост за подготвителните действия на сделка с недвижим имот и осъществяване на безхартиена работна среда и процеси там, където е възможно. Дейност 3: Надграждане на модул за отдалечен достъп (One-stop-shop): изпълнението на ЗКИР и Закона за достъп до пространствени данни, като се създаде свободен достъп за разглеждане до кадастралните данни през модула за имотна регистрация, както и да осигури достъп до сканираните актове и делата към тях.
НЕ
НЕ
18
Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на договора без ДДС. При липса на възражения по изпълнението на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава 70% (седемдесет процента) от стойността на гаранцията за изпълнение, представляваща 3,5% (три цяло и пет процента) от стойността на договора без ДДС, в 30 (тридесет) дневен срок след приемане на изпълнението на дейността по договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа частта от 30 % (тридесет процента) от стойността на гаранцията, представляваща 1,5% (едно цяло и пет процента) от стойността на договора без ДДС за обезпечаване на задължението за гаранционна поддръжка на системата. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава тази част от гаранцията в 30-дневен срок след изтичане на срока за гаранционна поддръжка, определен в чл. 10, ал. 5 от договора в случай, че няма възражения и претенции по изпълнението.
Междинни плащания: по проекта за Търговския регистър: 20% при изпълнение на дейност 2 и 20% при изпълнение на дейност 4; по проекта за Имотния регистър: 20% при изпълнение на дейност 2 и 20% при изпълнение на дейност 3. Окончателни плащания: по проекта за ТР: 80% при изпълнение на дейност 2 и 80% при изпълнение на дейност 4. По проекта за ИР: 80% при изпълнение на дейност 2 и 80% при изпълнение на дейност 3.
Не се изисква
Не се прилага
Не се изисква
Не се прилага
Не се изисква
1.Копие на сертификатите за внедрените системи по т. 1-3 от поле Изискв. мин. ниво. 4. Копие от документа (разрешение/удостоверение), удостоверяващ сигурност на кандидата с минимално ново на сигурност „Поверително“ със срок на валидност към датата на подаване на офертата. 5. Списък с реализирани услуги, с посочване на стойностите, датите и получателите, с доказателство за извършената услуга. 6.Списък с подробно описани данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит за всяко лице от изискуемия ръководен и експертен състав, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за проф. компетентност и приложено РДКИ ниво "Поверително" .
1. Внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен и да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат ISO/IEC 9001 или еквивалентен за внедрена система за управление на качеството за разработка и техническа поддръжка на софтуер. 2. Внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт БДС ISO/ IEC 27001 или еквивалентен и да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат ISO/IEC 27001 или еквивалентен за внедрена система за управление на информационната сигурност. 3. Система за управление на услугите по стандарт БДС ISO 20000-1 или еквивалентен и да притежават валиден към датата на подаване на офертата сертификат ISO/IEC 20000-1 или еквивалентен за внедрена система за управление на услугите за разработка и техническа поддръжка на софтуер. 4. Валидно към датата на подаване на офертата Удостоверение за сигурност издадено на основание чл.100 и чл.103 от ЗЗКИ с минимално ниво "Поверително". 5. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнена най-малко 1 /една/ услуга с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка (по разработване/развитие и внедряване/поддръжка на уеб базирана софтуерна система (информационна система и др.), включваща интеграция и обмен на данни и обслужваща голям брой едновременно работещи потребители). 6. Персонал и/или с ръководен състав за изпълнение на настоящата поръчка, които отговарят на следните изисквания за професионална компетентност: Ключов експерт 1 - Ръководител на екипа: А) Квалификация и умения: - висше образование, образ.-квал. степен „магистър“ или екв. образ. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления – „Информатика и компютърни науки“, „Комуникационна и компютърна техника“, „Математика“, „Физически науки“, „Електротехника, електроника и автоматика“ или еквивалентни; Б) Професионален опит: - минимум 5 /пет/ години опит в проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на информ. системи и технологии, в т. ч. в сферата на ел.то управление ; - да притежава опит като ръководител на минимум 1 /един/ ИТ проект или ръководител на екип за изпълнение на минимум една дейност в областта на разработката и внедряването на информ. системи, включващи интеграция и обмен на данни с нац. и межд. информ. системи. Ключов експерт 2 - Бизнес аналитик – 2 (два) броя: А): - Висше образование, образ.-квал. степен „бакалавър” или по-висока степен или екв. образ. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления – „Информатика и компютърни науки“, „Комуникационна и компютърна техника“, „Математика“, „Физически науки“, „Електротехника, електроника и автоматика“ или еквивалентни ; Б): - минимум 3 /три/ години практ. опит в описването на бизнес процеси, бизнес анализ и моделиране на процеси в областта на информ. системи и технологии, в т.ч. в сферата на ел. управление; - участие като бизнес аналитик в минимум 1 /един/ проект или дейност в областта на разработката и внедряването на уеб-базирани информ. системи, включващи интеграция и обмен на данни с нац. и межд. информ. системи. Ключов експерт 3 – Разработчик на софтуера (програмист) – 4 (четири) броя: А): - Висше образование, образ.-квал. степен „бакалавър” или по-висока степен или екв. образ. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления – „Информатика и компютърни науки“, „Комуникационна и компютърна техника“, „Математика“, „Физически науки“, „Електротехника, електроника и автоматика“ или еквивалентни; Б): - минимум 3 /три/ години професионален опит в проектирането, разработването, внедряването и поддържането на приложен софтуер в областта на разработката и внедряването на уеб-базирани информ. системи; - участие в минимум 1 /един/ успешно завършен проект или дейности за разработка и внедряване на информ. системи. Ключов експерт 4 – ...
НЕ
ДА
Ограничена
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
НЕ
ДА
проект № BG05SFOP001-1.002-0003: „Надграждане на Търговския регистър за интеграция с платформата за обмен на данни между търговските регистри в Европейския съюз, вграждане на регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, интеграция с имотен регистър, единна входна точка и прехвърляне на централния регистър на особените залози“ проект № BG05SFOP001-1.002-0004: “Надграждане на имотния регистър за интеграция с кадастралния регистър и предоставяне на допълнителни е-услуги“, финансирани от Оперативна програма „Добро управление“
Към ІІІ.2.3:Ключов експерт 4 – Разработчик на софтуера за бази данни– 2 (два) броя: А): - Висше образование, образ.-квал. степен „бакалавър” или по-висока степен или екв. образ. степен, придобита в чужбина по специалност, в някое от следните професионални направления– „Информатика и компютърни науки“, „Комуникационна и компютърна техника“, „Математика“, „Физически науки“, „Електротехника, електроника и автоматика“ или еквивалентни; Б): - минимум 3 /три/ години опит в проектиране, изграждане, оптимизация на бази данни или тяхната поддръжка и администриране; - участие в минимум 1 /един/ успешно завършен проект или дейности в областта на разработката и внедряването на информ. системи, включващи проектиране, изграждане, интеграция и/или миграция на данни, внедряване и поддържане на бази данни . Ключов експерт 5 – Експерт по осигуряване на качеството - 2 (два) броя: А): - Висше образование, образ.-квал. степен „бакалавър” или по-висока степен или екв. образ. степен придобита в чужбина в някое от следните професионални направления– „Информатика и компютърни науки“, „Комуникационна и компютърна техника“, „Математика“, „Физически науки“, „Електротехника, електроника и автоматика“ или в областта на социалните, стопанските и правните науки по специалност в някое от следните професионални направления: „Политически науки”, „Обществени комуникации и информ. науки”, „Право”, „Администрация и управление”, или еквивалентни ; Б): - минимум 3 /три/ години професионален опит в проследяване спазването на изискванията на системите за управление на качеството по отношение на внедрените системи за управление ; - участие в минимум 1 /един/ успешно завършен проект или дейности за проследяване спазването на изискванията на системите за управление на качеството, по отношение разработката и внедряването на информ. системи. Приемат се еквив. сертификати, от органи в др. държави-членки; др. док-ва за еквив. мерки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.10.2017 г.