02538-2017-0008
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.05.2017 16:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.05.2017 16:16 ч. : | 04/05/2017 15:51 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.05.2017 16:16 ч. : | 04/05/2017 15:51 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG411, Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Мариан Вачевски, България 1000, София, Тел.: 02 8036024, E-mail: mvachevski@prb.bg, Факс: 02 9633373
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.prb.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/publichno-sstezanie-s-predmet-osiguryavane-na-logi/.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Обществената поръчка е с предмет: "Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на проекта" Обществената поръчка се провежда в изпълнение на проект "Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“, приоритетна ос „Прозрачна и ефективна съдебна система“, бюджетна линия BG05SFOP001-3.001 - Стратегически проекти в изпълнение на Актуализирана стратегия за продължаване на реформата в съдебната система и Стратегията за въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектор „Правосъдие“ 2014- 2020 г.
Изпълнението на поръчката включва осигуряване на логистика при реализиране на следните събития: 3.1. Обучения, предвидени при реализирането на Дейност 1 на проекта. Предвидено е да бъдат проведени следните обучения: - обучение 1- прокурори - гр. В. Търново - двудневно обучение с една нощувка - обучение 2 - служители - гр. В. Търново - двудневно обучение с една нощувка - гр. София 1 - тридневно обучение без нощувка (за служители от гр. София) - гр. София 2 - тридневно обучение с две нощувки (за служители) - гр. Велико Търново - тридневно обучение с две нощувки (за служители) - гр. Пловдив - тридневно обучение с две нощувки (за служители) - гр. Варна - тридневно обучение с две нощувки (за служители) - гр. Бургас - тридневно обучение с две нощувки (за служители) 3.2.Конференция за публично обсъждане изпълнението на проекта. 3.3.Работна среща за напредъка на проекта, по дейност 2. 3.4. Заключителна пресконференция за отчитане на резултатите по проекта. Индикативен график за провеждане на събитията/мероприятията е посочен в техническите спецификации.
НЕ
ДА
"Въвеждане на електронното правосъдие в ПРБ чрез електронен документооборот, предоставяне на отворени данни и електронни услуги за КАО на гражданите и институциите", финансиран по Оперативна програма „Добро управление“, приоритетна ос „Прозрачна и ефективна съдебна система“, бюджетна линия BG05SFOP001-3.001 - Стратегически проекти в изпълнение на Актуализирана стратегия за продължаване на реформата в съдебната система и Стратегията за въвеждане на електронно управление и електронно правосъдие в сектор „Правосъдие“ 2014- 2020 г.
НЕ
Всички събития, включени в предмета на поръчката, се организират в изпълнение на проект по Оперативна програма "Добро управление" и се финансират със средства от бюджета на проекта. С цел спазване на принципа за добро финансово управление (съгласно чл. 4, т. 8 от Регламент 1303/2013, вр. с чл. 30 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета) е целесъобразно всички събития да бъдат организирани от един и същи изпълнител на обществената поръчка. Прогнозната стойност на обществената поръчка по настоящата процедура е в размер на 85966, 67 лв. (осемдесет и пет хиляди деветстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без вкл. ДДС или 103 160,00 лв. с включен ДДС. Същата се възлага като част (обособена позиция) от обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на проекта и осигуряване на дейности по визуализация и публичност на проекта", с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Осигуряване на логистика при реализиране на предвидените в Дейност 1 обучения, както и при провеждане и участие в публични обсъждания, конференции, работни срещи и други мероприятия за изпълнение на проекта" Обособена позиция № 2: "Осигуряване на дейности по визуализация и публичност на проекта, чрез изработка на рекламни материали" Общата стойност на обществената поръчка по двете обособени позиции е в размер общо на 93 803, 34 (деветдесет и три хиляди осемстотин и три лева и тридесет четири стотинки ) без вкл. ДДС, разделена по обособени позиции, както следва: За Обособена позиция № 1: 85 966, 67 лв. (осемдесет и пет хиляди деветстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) без вкл. ДДС За Обособена позиция № 2: 7 836, 67 (седем хиляди осемстотин тридесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) лв. без вкл. ДДС и 9 404,00 лв. с вкл. ДДС. Съгласно чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Възложителят има право да възлага обособени позиции по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, при условие че стойността на съответната обособена позиция не надхвърля 156 464 лв. за доставки и услуги и общата стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. В тези случаи независимо от остатъчната стойност на поръчката тя се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка. Имайки предвид горното, прогнозната стойност на Обособена позиция № 1, представлява 91,65 % от общата стойност на поръчката. Прогнозната стойност на Обособена позиция № 2, представлява 8,35 % от общата стойност на поръчката. С оглед изложеното и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Обособена позиция № 2 ще се възложи по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП – чрез директно възлагане. В изпълнение на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, остатъчната стойност (явяваща се прогнозната стойност за Обособена позиция № 1), предвид нейния размер и общата стойност на поръчката, настоящата обществена поръчка се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка, т.е. провеждане на процедура чрез публично състезание – чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП.
ДА
Обособена позиция № 2 – "Осигуряване на дейности по визуализация и публичност на проекта, чрез изработка на рекламни материали". Прогнозната стойност на Обособена позиция № 2 e в размер на 7 836, 67 (седем хиляди осемстотин тридесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки) лв. без вкл. ДДС, представляваща 8,35 % от общата стойност на поръчката. Тъй като прогнозната стойност на Обособена позиция № 2 е под 30 000 лева, същата попада в приложното поле на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП. С оглед изложеното и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Обособена позиция № 2 ще се възложи по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП – чрез директно възлагане.
V: Мотиви
Определящото за избора на вида процедура относно възлаганата обществената поръчка е прогнозната стойност за изпълнение на услугата. Също така Възложителят желае максимална прозрачност и реши да открие публично състезание по ЗОП. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
04.05.2017 г.
VIII: Възложител
ПЕТКО СТЕФАНОВ ПЕТКОВ
Следовател в специализиран отдел „03“ при НСлС /Определено длъжностно лице на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № РД-04-115/05.04.2017 г. на г-н Сотир Цацаров – главен прокурор на Република България/