Версия за печат

01265-2017-0001

BG-София:

Решение за откриване на процедура



Решение номер РНД17-РД93 от дата 02.03.2017 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270598

BG411, Столична община район Надежда, ул. Кирил Дрангов 55, За: Анелия Георгиева - зам. кмет на СО район Надежда, България 1220, София, Тел.: 003592 4951798, E-mail: op@so-nadejda.com, Факс: 003592 4951798

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://so-nadejda.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнители за извършване на строително-монтажни дейности, строителен надзор и инвеститорски контрол по "Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради", на територията на Столична община, район „Надежда“ , бл.403“, разделена на обособени позиции: 1.Обособена позиция № 1: „Строително-монтажни дейности, за сграда с административен адрес гр. София, район „Надежда“, ж.к. „Надежда4“, бл.403“. 2. Обособена позиция № 2: „Изготвяне оценка на съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор по време на строителството на „сграда с административен адрес гр. София, ж.к.”Надежда 4“ , бл. 403“ (по обособена позиция 1) 3. Обособена позиция № 3: „Инвеститорски контрол на сграда с административен адрес гр. София, район „Надежда“, ж.к. „Надежда4“, бл.403, във връзка с изпълнение на програма за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община - район „Надежда“ във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“, приета с ПМС № 18/02.02.2015г.”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

обособена позиция № 1 -СМР с цел въвеждане на мерки за енергийна ефективност - мерките трябва да се изпълнят в съответствие с Обяснителните записки по всички части към инвестиционните проекти на обектите (Приложение № 1) и Количествените сметки /КС/, представляващи Приложение № 2 към настоящата документация. За обособена позиция № 2 -Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите и издаване Разрешение за строеж по чл.148 от ЗУТ. -Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация) За обособена позиция № 3 Упражняване на контрол на строителния процес, вкл. контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните СМР и влаганите строителни продукти с проектната документация и договорите за изпълнение;

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 251518.18 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал.2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност от 270 000,00лв. до 5 000 000,00лв. Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или т.13 на ЗОП процедури, на Възложителя са известни сходни процедури които предстои да бъдат възлагани през следващите дванадесет месеца. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

съгласно чл.197 и следващите от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.03.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Александров Димов

VIII.2) Длъжност

кмет на СО район Надежда