Версия за печат

02716-2016-0088

BG-с.Ново Паничарево:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 2032 от дата 18.11.2016 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016176540275

BG341, Югоизточно държавно предприятие Териториално поделение Държавно горско стопанство Ново Паничарево, ул.Девети май №43, За: К.Димитрова ю.к, България 8152, с.Ново Паничарево, Тел.: 0359 055048215, E-mail: dgsnovopanicharevo@uidp-sliven.com, Факс: 0000 000000000

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uidp-sliven.com/site-min/procedures/form/465.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uidp-sliven.com/site-min/procedures/form/465.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление ,възпроизводство, ползване и опазване съгласно Закона за горите


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Следгаранционно сервизно и техническо обслужване, профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи, доставка и монтаж на гуми, за моторни превозни средства, собственост на „Югоизточно държавно предприятие” ДП Сливен, стопанисвани от ТП „ДГС Ново Паничаерво”, за срок от 1 година, с обособени позиции”, както следва: • Обособена позиция № 1 – „Следгаранционно сервизно и техническо обслужване, профилактика, диагностика, ремонт на 6 бр. ВАЗ от които леки автомобили - 2 бр. Ваз 21214, 2 бр. Ваз 21213, 1бр.- Лада 2121, 1 бр. Лада 4Х4, лек автомобил УАЗ 31541, лек автомобил Грейт лоу Ховър, лек автомобил Грейт лоу Стийд-5 и автобус фолксваген крафтер 2.0 ТДИ, стопанисвани от ТП „ДГС Ново Паничарево”. • Обособена позиция № 2 – „Доставка на резервни части и консумативи, доставка за 6 бр. ВАЗ от които леки автомобили - 2 бр. Ваз 21214, 2 бр. Ваз 21213, 1бр.- Лада 2121, 1 бр. Лада 4Х4, лек автомобил УАЗ 31541, лек автомобил Грейт лоу Ховър, лек автомобил Грейт лоу Стийд-5 и автобус фолксваген крафтер 2.0 ТДИ, стопанисвани от ТП „ДГС Ново Паничарево”. 3. Обособена позиция № 3 – „Доставка и монтаж на нови гуми (зимни и летни) за 6 бр. ВАЗ от които леки автомобили - 2 бр. Ваз 21214, 2 бр. Ваз 21213, 1бр.- Лада 2121, 1 бр. Лада 4Х4, лек автомобил УАЗ 31541, лек автомобил Грейт лоу Ховър, лек автомобил Грейт лоу Стийд-5 и автобус фолксваген крафтер 2.0 ТДИ, стопанисвани от ТП „ДГС Ново Паничарево”. Срок за изпълнение - 1 година или до изчерпване на предвидените суми по трите обособени позици

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Услугата за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 включва извършване на следгаранционно сервизно и техническо обслужване, профилактика, диагностика, основен и текущ ремонт на служебни МПС, както следва - сервизно обслужване в пълен обем и периодичност, съгласно предписанията на производителя на съответната марка автомобилна/мото техника – основни и текущи ремонти, монтаж на резервни части, тенекеджийско - бояджийски дейности. Изпълнителят следва да осигури сервизна база за ремонт на наличните МПС-та, стопанисвани от ТП „ДГС Ново Паничарево” на територията на град Бургас. Обект на техническо обслужване са моторни превозни средства, подробно описани в Техническа спецификация – Приложение № 6-1, неразделна част от документацията. Гаранцията на извършените ремонти е 6 месеца. Ремонтните дейности ще бъдат извършвани при възникнала необходимост. Услугата за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 включва доставка на резервни части и консумативи, които трябва да са придружени със сертификат за произход и качество. При необходимост от доставка на резервни части заявени от страна на Възложителя, срокът за доставката им е до 3 ( три ) работни дни, считано от датата на писмената поръчка за доставка. Доставката ще се извършва на адреса на управление на Териториалното поделение в с. Ново Паничарево 8152, ул. „Девети май” № 43, обл. Бургас. Гаранцията на доставените части е тази на производителя, но не по-малко от 6 месеца. Услугата за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 включва доставка и де/монтаж на заявеното от Възложителя количеството и видове гуми (зимни и летни), в зависимост от моментните потребности на ТП „ДГС Ново Паничарево” и ремонт на стари гуми. Доставяните гуми да са с качество, отговарящо на БДС или еквивалентен/и. Доставяните гуми да са фабрично нови, неупотребявани, да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа. Срокът за доставката им е до 3 ( три ) работни дни, считано от датата на писмената поръчка за доставка. Доставката на новите гуми и ремонта на старите ще се извършва на адреса на сервизната база на Изпълнителя, която трябва да е на територията на гр. Бургас. Срокът на годност на доставяните автомобилни гуми да изтича най-малко 1 година след извършване на съответната доставка. Доставените резервни части, материали и гуми по ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 и 3, трябва да бъдат опаковани по начин, годен за тяхното транспортиране, без рискове от увреждането им. Полученото количество след направена заявка се доказва с подписан двустранен приемо-предавателен протокол. Срок за отстраняване на несъответствията - при установени разлики във вида, количеството, качеството, единичните цени или стойността на доставените материали, представители на двете страни съставят двустранен констативен протокол, по силата на който Изпълнителят е длъжен да отстрани за своя сметка несъответствията в срок до 3 (три) работни дни, считано от деня, следващ датата на съставяне и подписване на протокола. Възложителят има право да прави рекламации пред Изпълнителя за констатирани явни недостатъци или появили се скрити недостатъци на вече доставените резервни части, материали и гуми, като иска отстраняването или коригирането им за сметка на Изпълнителя в срок до 3 (три) работни дни, считано от деня следващ датата на получаване на рекламационното съобщение. Рекламационното съобщение може да бъде изпратено по електронна поща/поща.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 19200 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Заповед №РД-10-0160/18.05.2016г. на Директора на "Югоизточно държавно предприятие" ДП гр.Сливен

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197 ,ал.1 т.1 от ЗОП решението подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10- дневен срок , считано то изтичане на срока по чл.100,ал.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

18.11.2016 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Горо Сталев Горов

VIII.2) Длъжност

Директор