Версия за печат

00087-2016-0060

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, Столична община, ул. Московска № 33, За: Станислава Цветкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: дирекция Обществени поръчки и търгове, ул. Париж №3, стая №6, етаж партер

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=40195&companyId=20779..

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=40195&companyId=20779..

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на изпълнител за разработване на интерактивна софтуерна система и доставка на киоск информационни терминали в изпълнение на проект "Античната история на София, културно историческо наследство достъпно за всички"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва услуги за разработване на интерактивна софтуерна система, включваща следните компоненти:софтуер за инсталиране на киоск информационни терминали, три броя безплатни мобилни приложения, уеб базирано приложение достъпно чрез браузър, доставка на киоск информационни терминали – 2 бр.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48810000, 48000000, 48600000, 48620000, 32442000

Описание:

Информационни системи
Софтуерни пакети и информационни системи
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети
Операционни системи
Терминално оборудване

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
43960 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка (ТП); тежест: 100
Критерий: ТП1. Подход и методология за реализация на анализ на съществуващата техническа инфраструктура и информационни масиви и изготвяне на бизнес модел.; тежест: 5
Критерий: ТП2: Подход и методология разработване на интерактивна софтуерна система; тежест: 20
Критерий: ТП3: Подход и методология за реализация на Уеб базирано приложение, достъпно чрез браузъри ; тежест: 25
Критерий: ТП4: Подход и методология за реализация на Софтуер за управление на киоск информационни терминали.; тежест: 20
Критерий: ТП5: Описание на технологичния и организационен подход за постигане на интегритет и цялостност на предлаганата интерактивна софтуерна система в единна системна среда; тежест: 20
Критерий: ТП6: Подход и методология за реализация на мобилни приложения; тежест: 10
Критерий: Оценка на предлагана цена- ОЦ; тежест: 100
Критерий: КО= 0, 6хТП+ 0, 4хОЦ; тежест:
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 080 - 142448 от 23.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СОА16-ДГ55-565 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.09.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„УЕБ Сървисис“ ЕООД, ЕИК: 200544954, гр. София, район Триадица, п.код 1463, Цар Петър 9-11, Република България 1463, София, Тел.: 0878 755007, E-mail: info@webservices.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 43960 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Този документ е разработен във връзка с проект "Античната история на София, културно- историческо наследство достъпно за всички" по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, съфинансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 (ФМ на ЕИП), Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 24-10М1-42/30.04.2015 , сключен между Столична община и Министерство на културата.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.11.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Участник №1: „Агенция Стратегма“ ООД, ЕИК: 121026679; 2. Участник №2: „УЕБ Сървисис“ ЕООД, ЕИК: 200544954.