Версия за печат

00210-2015-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176789478

Министерство на туризма, ул. Съборна № 1, За: Иван Иванов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9046838, E-mail: I.Ivanov@tourism.government.bg

Място/места за контакт: дирекция Финанси и управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tourism.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/1701,11279.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: туризъм

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцелраски материали за нуждите на Министерство на туризма“, с две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали “, Обособена позиция № 2: "Доставка на пликове и бланки"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на туризма, в две обоосбени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали “, Обособена позиция № 2: "Доставка на пликове и бланки" при условията на Рамково споразумение № СПОР-416/02.10.2015 г. с предмет: „Доставка на канцеларски материали“, Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали“ и с Рамково споразумение № СПОР-417/02.10.2015 г. с предмет: „Доставка на пликове и бланки“, Обособена позиция № 2 „Доставка на нерециклирана копирна хартия“, сключени след проведена централизирана процедура за възлагане на обществена поръчка за нуждите на органите на изпълнителната власт сключено след проведена централизирана процедура за възлагане на обществена поръчка за нуждите на органите на изпълнителната власт.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30200000, 30199000, 30197000

Описание:

Принадлежности за офиса
Компютърно оборудване и принадлежности
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Дребно офис оборудване

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
19662 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

05-16-056

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 126 - 230400 от 03.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: T-РД-29-148 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Роел-98 ООД, ЕИК 121798467, бул. Христо Смирненски 53, България 1000, София, Тел.: 02 8433216

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 29000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19141 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: Т-РД-29-149 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на пликове и бланки
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.07.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ронос ООД, ЕИК 831176328, Бизнес сграда, Urban Model ет. 7, офис 38-39, България 1000, София, Тел.: 02 4893134

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 521 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

По ОП 1: "Ронос" ООД; "Мениджмънт Бизнес Машин" ООД; "Роел-98" ООД; "Плесио компютърс" ЕАД По ОП 2: "Ронос" ООД; "Плесио Компютърс" ЕАД"; "Роел-98" ООД; Кооперация "Панда"