Версия за печат

00530-2016-0031

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Ивайло Павлов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593507, E-mail: i.pavlov@nra.bg, Факс: 02 98593348

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Централно звено за вързка

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

Електронен достъп до информация: http://nap.bg/news?id=2932.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС (Приложение VIES)”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административна сграда на НАП на бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 .
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментно поддържане и развитие на информационна система за обмен на информация по ДДС /Приложение VIES/, включващо: Компонент 1- Абонаментна поддръжка на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES) и Компонент 2- Развитие на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES) 1.1. Компонент 1- Абонаментна поддръжка на информационната система за обмен на информация по ДДС(VIES) включва: 1.1.1. Поддръжка на системния софтуер. 1.1.2. Оперативна поддръжка, изразяваща се в дейностите: а) Управление на приложението; б) Поддръжка на потребителите; в) Поддръжка на приложението; г) Актуализиране на системата VIES във връзка със законодателни или административни промени; д) Поддържане на работоспособността, производителността и основните параметри на приложението с оглед заложените в техническата му документация изисквания, както и дефинираните такива в Споразумението за ниво на услугите (Service Level Agreement) между държавите-членки и ЕК. е) Поддръжка, наблюдение и при необходимост оптимизация на процесите за обработка на съобщения без промяна на първоначално установената функционалност; ж) Поддръжка, наблюдение и управление на базите данни; з) Преглед на документи и искания за информация на техническия център (ITSM) Подкомитета по ИТ (SCIT) към Постоянния комитет за административно сътрудничество на ЕК и DS TAXUD и при необходимост – проверка и отразяване (реализация) на съдържащите се в тях изисквания/промени, изготвяне на писмени становища относно евентуални бъдещи промени в спецификациите и развитие на приложението и др; и) Услуги по поправка и възстановяване на място; 1.1.3. Профилактична поддръжка. 1.2.Компонент 2- Развитие на информационната система за обмен на информация по ДДС (VIES) включва: 1.2.1. Развитие на системата, изразяващо се в дейностите: а) Създаване на функционалност за зареждане на данни за ВОП и разработване напредефинирана справка върху тези данни; б) Разширение на модул ЦЗВ, включващо: - Създаване на регистър на оперативните въпроси по Споразумение за засилено сътрудничество в областта на ДДС между НАП и НАДА Румъния. - Създаване на регистър ПАСУАП.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
177860 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 032 - 051751 от 16.02.2016 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 131751 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 122 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

МУСАЛА СОФТ АД ЕИК 202569949, бул. Драган Цанков № 36, ет. 5, ап. 505, Република България 1057, София, Тел.: 02 9695821, E-mail: tax@musala.com, Факс: 02 9695822

Интернет адрес/и:

URL: www.musala.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 246666.67 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 177860 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договор № 122/29.07.2016 г. се сключва за срок от 36 месеца, считано от 30.07.2016 г. Предвидена е клауза за предсрочно прекратяване на договор на основание чл. 7, ал. 3 от ПМС № 385/30.12.2015 г. за дейността на Централния орган за покупки (ЦОП) за нуждите на органите на изпълнителната власт, в случай че в срока на изпълнение на договора, възложителят сключи договор със същият предмет въз основа на сключено от страна на ЦОП рамково споразумение за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Мусала Софт АД, ЕИК 202569949, Информационно обслужване АД, гр. София, ЕИК 831641791