Версия за печат

00038-2016-0040

BG-Габрово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000215630

Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: инж. Янка Здравкова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: zdravkova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/.

Електронен достъп до информация: http://op.gabrovo.bg/280-.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Упражняване на строителен надзор по време на изграждане на пешеходен мост на река Янтра, свързващ ул. „Аврам Гачев“ и ул. „Дунав“”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Габрово
Код NUTS: BG322
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е: Упражняване на строителен надзор по време на изграждане на пешеходен мост на река Янтра, свързващ ул. „Аврам Гачев“ и ул. „Дунав“. • Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ, в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:- законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството;- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания;- годност на строежа за въвеждане в експлоатация; - контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР; • Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда; • Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. • Предоставяне пред Възложителя на междинни отчети и окончателен отчет при изплащане на извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащи: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им. • Изготвяне на Окончателeн доклад, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ и приложенията към него за издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация, включително технически паспорт, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. • Внасяне на съответния окончателен доклад в Общинската администрация; • Участие в огледи на обекта (най-малко 2 огледа – по преценка на Възложителя), съвместно с Възложителя и Изпълнителя на СМР на обектите, в срок до 365 календарни дни, считано от датата на съставяне на Акт обр. 15 за обекта, с цел установяване на проявили се дефекти, описването им в тристранен протокол и предприемане на мерки по отстраняването им.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
10780 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 075 - 132196 от 16.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 800-ИЕ-16 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: “Упражняване на строителен надзор по време на изграждане на пешеходен мост на река Янтра, свързващ ул. „Аврам Гачев“ и ул. „Дунав“”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

30.06.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ОБЕДИНЕНИЕ „КСС-ИКГ“, ЕИК 177049819, ул. „Проф. Александър Фол” № 2, вх. Б, ет. 8, ап. 10, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1700, СОФИЯ, Тел.: 0899 911235

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 28000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 10780 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.ОБЕДИНЕНИЕ „КСС-ИКГ“, ЕИК 177049819, с членове: ИНЖЕНЕРИНГ ЕНД КОНСУЛТИНГ ГРУП ООД, ЕИК 202414532 и КАНСТРАКШЪН СУПЕРВИЖЪН СЪРВИСИС ЕООД , ЕИК 203375783; 2.РЕТЕМ ООД, ЕИК 817043945; 3.КИМА КОНСУЛТ ЕООД, ЕИК 21425668; 4.СИ ВИ ЕМ КОНСУЛТ ООД, ЕИК 125548258; 5.АГРОВОДИНВЕСТ ЕАД, ЕИК 121758166; 6.КИМТЕКС ЛС ООД, ЕИК 824124548; 7.ЕН АР КОНСУЛТ ЕООД, ЕИК 126720807; 8.ТРАНСКОНСУЛТ-БГ ООД, ЕИК 121389659; 9.ОБЕДИНЕНИЕ АЛФА М-РУБИКОН, ЕИК 176170497, с членове: АЛФА М-98, ЕИК 107051411 и РУБИКОН ИНЖЕНЕРИНГ, ЕИК 203068713