Версия за печат

02716-2016-0026

BG-Сливен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201617654

Югоизточно държавно предприятие ДП, гр. Сливен, ул. Орешак № 15А, За: инж. Михаил Михайлов, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 622921, E-mail: uidp@uidp-sliven.com, Факс: 044 622077

Място/места за контакт: Югоизточно държавно предприятие ДП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uidp-sliven.com.

Адрес на профила на купувача: http://uidp-sliven.com/viewart.php?id=404.

Електронен достъп до информация: http://uidp-sliven.com/viewart.php?id=404.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: дейности по ЗГ и ЗЛОД

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на канцеларски материали, почистващи продукти, хигиенни пособия и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП – гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС, за срок от 24 месеца”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
седалище на ЦУ в гр. Сливен и на административните адреси на териториалните поделения на ЮИДП по местонахождението им.
Код NUTS: BG34
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на канцеларски материали, почистващи продукти, хигиенни пособия и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП – гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС, за срок от 24 месеца”. Доставките ще се извършват по периодични заявки, според нуждите към момента на зявката, като срокът на доставка на заявените продукти е 72 часа, мястото на доставка е седалище на ЦУ в гр. Сливен и на административните адреси на териториалните поделения на ЮИДП по местонахождението им, като цената на доставката е включена в предложената цена за артикулите в ценовата оферта на изпълнителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39800000, 39263000, 30192700, 30192900, 30193000, 30199000, 30197000, 30192800, 30192000

Описание:

Почистващи и полиращи продукти
Офис принадлежности
Книжарски стоки
Средства за коригиране
Органайзери и принадлежности
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Дребно офис оборудване
Самозалепващи се етикети
Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
460000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Финансов показател; тежест: 60
Критерий: Технически показател; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2016/S 074 - 128904 от 15.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 89 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали, почистващи продукти, хигиенни пособия и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП – гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС, за срок от 24 месеца”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.04.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация Панда, ЕИК: 000885099, район Младост, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 460000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 460000 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Кооперация Панда, ЕИК: 000885099