Версия за печат

00072-2016-0015

BG-гр. Карлово:

Решение за откриване на процедура



Решение номер 36 от дата 11.07.2016 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471365

BG421, Община Карлово, ул. „Петко Събев” № 1, За: Цветана Метаксинова, България 4300, гр. Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: metaksinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.karlovo.bg/%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%86%d0%b5%d0%b4%d1%83%d1%80%d0%b8-%d1%81%d0%bb%d0%b5%d0%b4-042016-dp1.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Предоставяне на консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проекти по Мярка М07 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.“ по три обособени позиции: Обособена позиция №1: „Предоставяне на консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителната мрежа на с. Дъбене, с. Войнягово, с. Климент, с. Каравелово, с. Богдан, с. Ведраре, с. Васил Левски и гр. Клисура, община Карлово”; Обособена позиция № 2: „Предоставяне на консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проект: „Изграждане и обновяване на площи за широко обществено ползване в община Карлово”; Обособена позиция № 3: „Предоставяне на консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проект: „Реконструкция на отсечка от общински път гр. Карлово-с. Дъбене-с. Войнягово с дължина 9+200 kм.”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Настоящата поръчка цели да осигури необходимата подкрепа на Община Карлово от страна на компетентен екип консултанти при изготвяне и окомплектоване на проектните предложения с ясно дефинирани цели, описание на конкретните дейности за постигане на тези цели, които водят до постигане на определени резултати и ефекти върху дефинираната целева група по ПРСР 2014-2020, както и компетентно управление и успешното отчитане на проектите по програмата. Поставените специфични цели са: Осигуряване на конретно предимство на общината с оглед постигане на своевременно подаване на заявления за подпомагане в определените от Държавен фонд „Земеделие” срок, пълнота и цялост на окомплектоването на изискуемите документи. Осигуряване на проектни предложения в съответствие със специфичните изисквания на финансиращия орган и приложимите нормативни изисквания на законодателството на Република България и Европейсия съюз. Изготвяне на документации за обществени поръчки за възлагане на дейностите по одобрените проекти, с оглед постигането на пълно съответствие на изготвения продукт с актуалното законодателство в областта на обществените поръчки, при отчитане на въведените специфични изисквания и условия на финансиращия орган. Компетентно управление на проектите и успешното им отчитане с цел постигане на устойчивостта им. • Консултантски услуги за разработване, окомплектоване и подаване на проектно предложение за кандидатстване за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони 2014–2020 г., в целия му изискуем обем в съответствие с приложимите нормативни изисквания, включващо: - Определяне допустимостта на Възложителя в съответствие с изискванията на програмата; - Изготвяне на заявлението за подпомагане; - Окомплектоване на пакета от документи съгласно условията за кандидатстване по мярката; - Детайлно определяне и съгласуване с Възложителя на параметрите на проекта в съответствие с конкретните потребности на същия и изискванията на програмата; - Калкулиране на разходите и определяне на бюджета; - Писмени и устни финансови, счетоводни и юридически консултации, както и по всички съпътстващи документи и декларации и/или кореспонденцията. • Консултантски услуги за управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително разработване на документации за обществени поръчки за одобрените по проектното предложение разходи, включващо: - Определяне на броя, вида и прогнозните стойности на обществените поръчки, които следва да бъдат проведени за реализацията на проектното предложение; - Изготвяне и предоставяне на Възложителя на всички необходими документи за провеждане на обществените поръчки по проекта – Обявление, Решение, Документация, Технически спецификации, Образци на документи и др.; - Оказване на съдействие на Възложителя при провеждането на обществените поръчки и консултиране при възникнали проблеми и/или неточности и/или възникнали казуси при провеждането на същите; - Контролиране спазването на законовите срокове и изисквания при провеждането на обществените поръчки; - Изготвяне на компетентни становища в случай на обжалване на дадена обществена поръчка или при поискване от страна на Възложителя и/или негови служители; - Законосъобразното изпълнение на проекта, съобразено с националното и европейско законодателство, указанията и условията на Програма за развитие на селските райони 2014 - 2020 г. или съответната донорска програма, по която се кандидатства; - Контролиране на спазването на графика за изпълнение на проекта; - Пълнотата и правилното съставяне на необходимите документи по време на изпълнение на проекта - спазване на реда и условията на Програма за развитие на селските райони 2014 - 2020 г., по която се кандидатства; - Подготовката на цялата документация от отделните етапи, която става неразделна част от документацията за окончателно отчитане на проекта; продължава в раздел VII.1) "Допълнителна информация".

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проектът ще се финансира със средства от Програмата за развитие на селските райони за период 2014-2020 година.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 250346.24 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

При възлагането на обществената поръчка възложителят е избрал да проведе публично състезание с оглед прогнозната стойност на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Продължава от Раздел IV.3 )"Описание на предмета на поръчата" : - Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта; - Съставяне документи за изпълнение на проекта - съставя и подготвя всички документи, свързани с подготовка на заявка за ДДС по авансово плащане, окончателно плащане и ДДС по него и окомплектоване на всички необходими общи и специфични документи към заявките за плащане; - Съдействие и подкрепа на Възложителя при изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и управлението на проекта; - Преглед и подготовка на експертни становища и доклади, във връзка с изпълнението на проекта; - Съдействие и подкрепа на екипа на възложителя при подготовка на документите; - Консултации във връзка с изпълнението на препоръки дадени от страна на Управляващия орган във връзка с проекта; - Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на настоящата обществена поръчка и предлагане на решения за преодоляването им; - Съобразяване на финансовото обезпечаване и своевременно разплащане в съответствие с условията за плащане по договорите за обществени поръчки, възложени за изпълнение на дейностите, попадащи в обхвата на проекта; - Наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по проектите; - Участие в процеса на верификация на представените документи – фактури ли други счетоводни документи от изпълнителите/консултанти, както и при проверка на действителността на строителните дейности/извършените услуги, преди извършване на плащанията; - Наблюдаване и контрол на изпълнението на сключените договори за обществени поръчки и за подготовката, при необходимост, на допълнителните споразумения към тях; - Периодично информиране на възложителя, чрез представянето на доклади за хода на изпълнението на възложените дейности, ресурсно обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни разпореждания от страна на Възложителя. Възложителят предвижда периода да е на всеки три месеца от стартирането на дейностите по изпълнение на дейността. - Извършва всички други действия и дейности, които нормативните актове и условията на Управляващия орган определят за изпълнението на дейностите по проекта или писмено поискани от Възложителя.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.07.2016 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Данка Евстатиева Зидарова - Люртова

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет на община Карлово