00072-2016-0015
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.07.2016 16:44 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.07.2016 16:44 ч. : | 11/07/2016 16:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.07.2016 16:44 ч. : | 11/07/2016 16:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр. Карлово:
Решение за откриване на процедура
І: Възложител
Публичен
BG421, Община Карлово, ул. „Петко Събев” № 1, За: Цветана Метаксинова, България 4300, гр. Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: metaksinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.karlovo.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.karlovo.bg/%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%86%d0%b5%d0%b4%d1%83%d1%80%d0%b8-%d1%81%d0%bb%d0%b5%d0%b4-042016-dp1.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Предоставяне на консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проекти по Мярка М07 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони”, подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.“ по три обособени позиции: Обособена позиция №1: „Предоставяне на консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проект: „Реконструкция и рехабилитация на водоснабдителната мрежа на с. Дъбене, с. Войнягово, с. Климент, с. Каравелово, с. Богдан, с. Ведраре, с. Васил Левски и гр. Клисура, община Карлово”; Обособена позиция № 2: „Предоставяне на консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проект: „Изграждане и обновяване на площи за широко обществено ползване в община Карлово”; Обособена позиция № 3: „Предоставяне на консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проект: „Реконструкция на отсечка от общински път гр. Карлово-с. Дъбене-с. Войнягово с дължина 9+200 kм.”
Настоящата поръчка цели да осигури необходимата подкрепа на Община Карлово от страна на компетентен екип консултанти при изготвяне и окомплектоване на проектните предложения с ясно дефинирани цели, описание на конкретните дейности за постигане на тези цели, които водят до постигане на определени резултати и ефекти върху дефинираната целева група по ПРСР 2014-2020, както и компетентно управление и успешното отчитане на проектите по програмата. Поставените специфични цели са: Осигуряване на конретно предимство на общината с оглед постигане на своевременно подаване на заявления за подпомагане в определените от Държавен фонд „Земеделие” срок, пълнота и цялост на окомплектоването на изискуемите документи. Осигуряване на проектни предложения в съответствие със специфичните изисквания на финансиращия орган и приложимите нормативни изисквания на законодателството на Република България и Европейсия съюз. Изготвяне на документации за обществени поръчки за възлагане на дейностите по одобрените проекти, с оглед постигането на пълно съответствие на изготвения продукт с актуалното законодателство в областта на обществените поръчки, при отчитане на въведените специфични изисквания и условия на финансиращия орган. Компетентно управление на проектите и успешното им отчитане с цел постигане на устойчивостта им. • Консултантски услуги за разработване, окомплектоване и подаване на проектно предложение за кандидатстване за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони 2014–2020 г., в целия му изискуем обем в съответствие с приложимите нормативни изисквания, включващо: - Определяне допустимостта на Възложителя в съответствие с изискванията на програмата; - Изготвяне на заявлението за подпомагане; - Окомплектоване на пакета от документи съгласно условията за кандидатстване по мярката; - Детайлно определяне и съгласуване с Възложителя на параметрите на проекта в съответствие с конкретните потребности на същия и изискванията на програмата; - Калкулиране на разходите и определяне на бюджета; - Писмени и устни финансови, счетоводни и юридически консултации, както и по всички съпътстващи документи и декларации и/или кореспонденцията. • Консултантски услуги за управлението, изпълнението и отчитането на проекта, включително разработване на документации за обществени поръчки за одобрените по проектното предложение разходи, включващо: - Определяне на броя, вида и прогнозните стойности на обществените поръчки, които следва да бъдат проведени за реализацията на проектното предложение; - Изготвяне и предоставяне на Възложителя на всички необходими документи за провеждане на обществените поръчки по проекта – Обявление, Решение, Документация, Технически спецификации, Образци на документи и др.; - Оказване на съдействие на Възложителя при провеждането на обществените поръчки и консултиране при възникнали проблеми и/или неточности и/или възникнали казуси при провеждането на същите; - Контролиране спазването на законовите срокове и изисквания при провеждането на обществените поръчки; - Изготвяне на компетентни становища в случай на обжалване на дадена обществена поръчка или при поискване от страна на Възложителя и/или негови служители; - Законосъобразното изпълнение на проекта, съобразено с националното и европейско законодателство, указанията и условията на Програма за развитие на селските райони 2014 - 2020 г. или съответната донорска програма, по която се кандидатства; - Контролиране на спазването на графика за изпълнение на проекта; - Пълнотата и правилното съставяне на необходимите документи по време на изпълнение на проекта - спазване на реда и условията на Програма за развитие на селските райони 2014 - 2020 г., по която се кандидатства; - Подготовката на цялата документация от отделните етапи, която става неразделна част от документацията за окончателно отчитане на проекта; продължава в раздел VII.1) "Допълнителна информация".
НЕ
ДА
Проектът ще се финансира със средства от Програмата за развитие на селските райони за период 2014-2020 година.
ДА
НЕ
V: Мотиви
При възлагането на обществената поръчка възложителят е избрал да проведе публично състезание с оглед прогнозната стойност на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Продължава от Раздел IV.3 )"Описание на предмета на поръчата" : - Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта; - Съставяне документи за изпълнение на проекта - съставя и подготвя всички документи, свързани с подготовка на заявка за ДДС по авансово плащане, окончателно плащане и ДДС по него и окомплектоване на всички необходими общи и специфични документи към заявките за плащане; - Съдействие и подкрепа на Възложителя при изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и управлението на проекта; - Преглед и подготовка на експертни становища и доклади, във връзка с изпълнението на проекта; - Съдействие и подкрепа на екипа на възложителя при подготовка на документите; - Консултации във връзка с изпълнението на препоръки дадени от страна на Управляващия орган във връзка с проекта; - Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на настоящата обществена поръчка и предлагане на решения за преодоляването им; - Съобразяване на финансовото обезпечаване и своевременно разплащане в съответствие с условията за плащане по договорите за обществени поръчки, възложени за изпълнение на дейностите, попадащи в обхвата на проекта; - Наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по проектите; - Участие в процеса на верификация на представените документи – фактури ли други счетоводни документи от изпълнителите/консултанти, както и при проверка на действителността на строителните дейности/извършените услуги, преди извършване на плащанията; - Наблюдаване и контрол на изпълнението на сключените договори за обществени поръчки и за подготовката, при необходимост, на допълнителните споразумения към тях; - Периодично информиране на възложителя, чрез представянето на доклади за хода на изпълнението на възложените дейности, ресурсно обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни разпореждания от страна на Възложителя. Възложителят предвижда периода да е на всеки три месеца от стартирането на дейностите по изпълнение на дейността. - Извършва всички други действия и дейности, които нормативните актове и условията на Управляващия орган определят за изпълнението на дейностите по проекта или писмено поискани от Възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалбите се подават, съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП.
11.07.2016 г.
VIII: Възложител
Данка Евстатиева Зидарова - Люртова
Зам.-кмет на община Карлово