00692-2016-0008
Технически редакции | ||
21.04.2016 16:42 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.04.2016 16:42 ч. : | 21/04/2016 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.04.2016 16:42 ч. : | 21/04/2016 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.04.2016 16:43 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски/Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011
Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.
Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.
Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на операционни маси и операционни лампи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Обществената поръчка обхваща доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинска апаратура за УМБАЛ "Света Анна" – София АД, включваща: - мобилна операционна маса за неврохирургия - мобилна операционна маса - операционна лампа – таванен тип с две тела. Изброената медицинска апаратура следва да е в пълно съответствие с техническа спецификация, изготвена от Възложителя, приложена към документацията за участие в процедурата. Договорът ще се сключи за период от 24 месеца, при периодично извършващи се доставки, след писмена заявка от Възложителя, в зависимост от наличието на осигурено финансиране за всяка конкретна доставка. Лечебното заведение няма задължение за закупуването на пълния обем медицинска апаратура, предмет на процедурата и описана в документацията за участие. Срокът за изпълнение на всяка доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-дълъг от 60 календарни дни, считано от получаване на писмена заявка от Възложителя. Участниците следва да предложат гаранционно и следгаранционно обслужване на предлаганата апаратура. Гаранционният срок на апаратурата е по предложение на участника, в месеци, като не може да бъде по-малък от 12 месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за извършена доставка, монтаж, пускане в експлоатация. Срокът за реакция при повреда е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на уведомление от страна на Възложителя. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с изискванията и техническите характеристики на медицинската апаратура, посочени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
33100000
Описание:
Открита
НЕ
Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на УМБАЛ "Света Анна" - София, АД с Решение №7/25.01.2016 година и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП по електронен път при условията на чл.64, ал.3 от ЗОП.
ДА
04.04.2016 г.
2
Вега Медикал ЕООД; ЕИК:201090465, бул. Симеоновско шосе №93Б, Вх.Б, ет. 3, България 1000, София, Тел.: 02 9714008, Факс: 02 9712085
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.04.2016 г.
1. Вега Медикал ЕООД; ЕИК: 201090465 2. Медилон ЕООД; ЕИК: 121600953