Версия за печат

00087-2016-0061

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Блага Живкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: дирекция Обществени поръчки и концесии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=40500&companyId=20779.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=40500&companyId=20779.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: Отдел Деловодно обслужване, архив и ГРАО - Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377592; 02 9377448; 02 9377203, Факс: 02 9811028

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на самолетни билети за служебните пътувания в страната и чужбина и предоставяне на съпътстващи услуги за нуждите на Столична община“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка e „Осигуряване на самолетни билети за служебните пътувания в страната и чужбина и предоставяне на съпътстващи услуги за нуждите на Столична община”. В предмета на обществената поръчка е включено осигуряване, при необходимост, на хотелски резервации, съобразени с размера на квартирните пари по Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63512000

Описание:

Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Броят на самолетните билети и хотелските резервации, както и дестинациите, ще се определят в зависимост от конкретните нужди на възложителя, по предварителна писмена заявка.

Стойност, без да се включва ДДС
300000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника и е в размер на 3 000 (три хиляди) лева. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на пет на сто (5%) от прогнозната стойност на обществената поръчка без ДДС. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди участникът, определен за изпълнител, да представи гаранция за изпълнение. 3. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 4. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 5. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 6. В платежното нареждане за гаранция или в банковата гаранция задължително се посочва вида на гаранцията (участие или изпълнение) и че е за настоящата обществена поръчка. 7. Когато участникът избере да представи банкова гаранция за участие/изпълнение, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, изискуема при първо писмено поискване. Срокът на валидност на гаранцията за участие трябва да бъде минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на оферти. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да бъде на-малко 30 календарни дни след изтичане срока на договора за изпълнение на обществената поръчка. 8. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Участника/Изпълнителя. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящото обявление. 9. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 10. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 от ЗОП или да я усвои съгласно чл.61, ал.2 от ЗОП. 11. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. 12. Възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Плащането на закупените самолетни билети се извършва в левове, по банков път, в срок до 30 календарни дни от представяне на фактура, протокол за издадените самолетни билети и получаване на разпечатка/извлечение от системата за централизирано разплащане BSP за издадените самолетни билети. 2. Плащанията се извършват по сметката на Изпълнителя, посочена в договора. 3. Изпълнителят е длъжен да уведомява писмено Възложителя за всички последващи промени касаещи банковата сметка, в срок от 3 (три) дни считано от момента на промяната. В случай че Изпълнителят не уведоми Възложителя в този срок, счита се, че плащанията са надлежно извършени. 4. Анулирането на билети и връщане на суми по напълно или частично неизползвани такива се извършва съгласно правилата на IATA, освен ако със съответната авиокомпания не е договорено специално изключение. Сумите се възстановяват на Възложителя в срок от 24 (двадесет и четири) часа след като съответната компания потвърди техния размер. 5. При всяка конкретна заявка Изпълнителят информира писмено Възложителя за пределните срокове за промяна/презаверяване/корекции (замяна на билети, промяна в датата на пътуване и др.) без настъпване на неблагоприятни за Възложителя последици. 6. Когато Изпълнителят е сключил договор/договори за подизпълнение, Възложителят извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че Изпълнителят е заплатил на подизпълнителя/подизпълнителите за изпълнените от тях работи, които са приети от Възложителя в присъствието на Изпълнителя и подизпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, няма изискване за създаване на юридическо лице преди сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Изпълнителят на договора трябва да има валидна задължителна застраховка „Отговорност на туроператора” в съответствие със Закона за туризма. Копие на застраховката се представя при сключване на договора и трябва да се поддържа валидна през целия срок на изпълнение. 2. Предметът на настоящата обществена поръчка е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и същата е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, вписани в регистъра по чл. 29 от Закона за интеграция на хората с увреждания или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейски съюз. 2.1. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена. 2.2. За настоящата обществена поръчка, която е включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, офертите на лицата, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания се разглеждат само ако няма: • участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или • участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и 5 и ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на посочените обстоятелства с декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец, приложен в Документацията за участие). За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. 2. Дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица нямат право пряко или косвено да участват в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако са налице предвидените в чл.4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС изключения. 3. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в документацията за участие и обявлението за обществената поръчка. 4.Участниците в процедурата трябва да представят: 4.1. Представяне на Участника (по образец) което включва: а) Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; За настоящата обществена поръчка, включена в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Забележка: В случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или тяхно обединение, към представянето се прилага декларация (по образец), с която участникът декларира изпълнение на условията на чл. 16г, ал.10 от ЗОП. б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец), подписана от лицата, които представляват участника. Декларацията се представя задължително от всички лица, съобразно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. в) Доказателства във връзка с изисквания по чл. 49 от ЗОП: 1. Всеки участник трябва да е член на IATA (International Air Transport Association) или да е агенция, притежаваща акредитация в IATA. 1.1. Доказването на това изискване се извършва с представяне на копие от документ, удостоверяващ членството или акредитацията на участника в IATA за продажба на самолетни билети, валидни към датата на подаване на офертата. 2. Всеки участник трябва да е регистриран администратор на лични данни по Закона за защита на личните данни. 2.1. Доказването на това изискване се извършва с представяне на Копие от валидно удостоверение за регистрация на участника като администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни или разпечатка от Електронния регистър на Администратори на лични данни (публикуван на електронния адрес на Комисията за защита на лични данни), удостоверяваща това обстоятелство. 3. Всеки участник трябва да е регистриран туроператор или туристически агент съгласно Закона за туризма. 3.1. Доказването на това изискване се извършва с Копие от регистрация на участника като туроператор или туристически агент по Закона за туризма. Продължава в т.VI.3. Допълнителна информация на настоящото обявление.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителя не поставя изисквания към финансовото и икономическо състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Копие от документ (вкл. извлечение или разпечатка от BSP Link), удостоверяващ валидна към датата на подаване на офертата оторизация на участника за работа в системата BSP или еквивалентна система, както и списък на авиокомпаниите, за които участникът има право на продажба на самолетни билети. 2. Копие от Сертификат или друг документ (договор за оторизация, удостоверения или други), удостоверяващ, че участникът работи с Амадеус или еквивалентна на нея резервационна система. 3. Декларация (по образец), подписана от лицето(лицата), представляващо(и) участника, че участникът разполага с офис(и) или представителство(а) на територията на град София, отговарящо(и) на изискванията на чл. 3 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. на министъра на икономиката и енергетиката, с посочване на точния му(им) адрес, стационарни и мобилни телефони, факс и електронен адрес/e-mail за връзка. 4. Копие от Сертификат за управление на качество по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент на участника, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на обществената поръчка. 5. Списък (по образец) на услугите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите. На основание чл. 51, ал. 4 от ЗОП доказателството за извършена услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 6. Декларация (по образец), подписана от лицето(лицата), представляващо(и) участника, че същият има осигурена техническа възможност да приема заявки по всяко време на денонощието, както и да изпълни същите при извънредни обстоятелства, в т ч. извънработно време, в почивни и в празнични дни. 7. Списък (по образец) на служителите на участника/ лицата, които отговарят за извършването на услугата (сертифициран персонал за издаване на самолетни билети, непосредствено заети в изпълнението на поръчката) с посочване на имена, образование, професионална квалификация, професионален опит и ниво на владеене на чужд език на тези лица. 8. При участие на обединения документите се представят само за членовете му, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 9. Когато участник доказва съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва да има валидна оторизация за работа в системата BSP (Billing Settlement Plan) или еквивалентна система. 2. Всеки участник тябва да работи с АМАДЕУС (AMADEUS) или еквивалентна на нея резервационна система. 3. Всеки участник трябва да има офис или представителство, отговарящ(о) на изискванията на чл. 3 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. на министъра на икономиката и енергетиката, находящ(о) се на територията на град София. 4. Всеки участник трябва да има валиден към датата на подаване на офертата Сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват на сертификата, отговарящ на предмета на обществената поръчка. 5. Всеки участник трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко 3 (три) услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката. Под услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбират услуги по продажба на самолетни билети. 6. Всеки участник трябва да има техническа възможност за приемане на заявки по всяко време на денонощието, както и за тяхното изпълнение при извънредни обстоятелства, в т. ч. извънработно време, в почивни и в празнични дни. 7. Всеки участник трябва да разполага със сертифициран персонал - най-малко 2 (две) лица, извършващи резервации и продажби на самолетни билети, които ще участват в изпълнението на услугата, и които следва да отговарят на изискванията за образование, езикова квалификация и стаж на персонала, посочени в чл. 7 от Наредба № 16-1399 от 11.10.2013 г. на министъра на икономиката и енергетиката, а именно: • Да са с висше образование или средно образование и придобита професионална квалификация в областта на туризма; • Да притежават сертификат, удостоверяващ IATA квалификация; • Да владеят най-малко един чужд език. За признаване владеенето на чужд език на лицата се изисква удостоверяване на ниво В2 на владеене на чужд език спрямо приетата Обща Езикова Европейска Рамка. 8. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. 9. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2016/S 015 - 022191 от 22.01.2016 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.05.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

1. Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Участниците получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg , раздел „Профил на купувача”. 2. В случай, че лице поиска да получи документацията на хартиен носител, трябва да заплати посочената в обявлението цена, която е без ДДС. В този случай заплащането на документация за участие може да се извърши: • в касата на Столична община на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201 (след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204). Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00 ч. • или по банков път по сметката в лева на Столична община: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код SOMBBGSF, обслужваща банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6. 3. Желаещите лица могат да получат документацията за участие на хартиен носител от дирекция „Обществени поръчки и концесии” на Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 (в рамките на работното време от 9:00ч. до 12:00ч. и от 12:30ч. до 17:30ч.), след представяне на документ за заплащането й. 4. В случай, че лице поиска документацията за участие на хартиен носител да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията, изпраща писмено искане, в което посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и данни за извършеното плащане на цената по банков път.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.05.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.05.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в посочения в Обявлението за обществена поръчка час и дата, в сградата на Столична община. Посочената дата може да бъде променена от Възложителя, като участниците ще бъдат уведомени писмено за такава промяна. Ценовите оферти ще бъдат отворени и оповестени на място, ден и час, обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg в Профила на купувача, най- малко два работни дни преди тяхното отваряне. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III. 2.1. 1. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице членовете на обединението подписват договор за създаване на обединение. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; B) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В договора за обединение (или в друг документ, подписан от тях), Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В договора те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на оферти. В договора за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка. Към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, представляващо участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на удостоверението се прилага в офертата. 2. Когато при изпълнение на поръчката участникът предвижда ползване на подизпълнител/и, представя декларация, в която посочва видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, като всеки от тях представя декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 3. При подписване на договора участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи: • документи в съответствие с чл. 47, ал.10 от ЗОП а именно: документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, букви от „а” до „д”, т.2, т.3 и т.4 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по ал. 2, т.1 и т.5 от ЗОП, издадени от съответните компетентни органи, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и законодателството на държавата, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата по чл.48, ал.1 от ЗОП в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен; • документ за гаранция за изпълнение на договора (не се изисква, когато участникът, определен за изпълнител, е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания). • в случай че определяният изпълнител е неперсонифицирано обединение, следва да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. • копие от валидна задължителна застраховка „Отговорност на туроператора” в съответствие със Закона за туризма.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и т.4 и ал.7 от ЗОП .

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ