Версия за печат

01558-2016-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

БДЖ-Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: Ивана Велева- по документацията; Вероника Кузманова- по техническата спецификация, България 1080, София, Тел.: 0887 094278; 0884 495039, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти; отдел ЗБУТ и ОС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html.

Електронен достъп до информация: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/vutreshni-pravila/otkrita-procedura-po-reda-na-glava-peta-ot-zop-s-predmet-dostavka-na-rabotni-obuvki-praho-.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Открита процедура по реда на Глава пета от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, с предмет: „Доставка на работни обувки – прахо-, студо- и искрозащитни, за правоимащия персонал на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Местата на доставка са, както следва: в складове на Възложителя, на територията на следните градове: • София . • Пловдив. • Горна Оряховица.
Код NUTS: BG411, BG421, BG32
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1.Изделията се изработват в пълно съответствие с техническите изисквания и образци (приложения) на Възложителя по реда на документацията за участие. 2. Техническите характеристики на готовото изделие и вложените в него материали следва да съответстват на изискванията на възложителя по реда на документацията за участие. 3. Съответствието между изискванията на възложителя за готовото изделие, вложените материали и параметрите на същите, вложени в образците на участниците, се проверява чрез протоколите от изпитването им. 4. При изпълнение на договора, готовите изделия и вложените материали да са произведени от същия производител, със същото качество и търговска марка, от които са произведени образците, с който участникът е определен за изпълнител. 5.На основание чл.16г, ал.1 и ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като предмета на поръчката е включен в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на закона за обществените поръчки, приет на основание чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, с Решение № 551/25.07.2014г. на Министерски съвет. 6. Съгласно чл. 16г., ал. 6 от ЗОП, оферти в настоящата процедура могат да подават и други лица, извън тези за които поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат от комисията назначена от възложителя само при условията на чл. 16г, ал. 9 от ЗОП. 7. Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в настоящата обществена поръчка, само ако отговарят на условията на чл. 16г., ал. 10 от ЗОП и съгласно изискванията на възложителя от настоящата документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

18830000

Описание:

Предпазни обувки

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка не съдържа обособени позиции, поради което участниците следва да представят оферти за пълния обем на обществената поръчка, както следва: Работните обувки – прахо-, студо- и искрозащитни, за правоимащия персонал на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД”, следва да бъдат изработени съобразно „Техническата спецификация за работни обувки цели- мъжки и дамски, и работни обувки половинки-мъжки и дамски, за нуждите на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД /представляваща Приложение № 1 към документацията/, по вид и количество, както следва: 1. Работни обувки, цели, мъжки– 2357 броя; 2. Работни обувки, цели, дамски– 231 броя; 3. Работни обувки, половинки, мъжки– 2357 броя; 4. Работни обувки, половинки, дамски– 231 броя; 5. Работни обувки за заварчици- искро- и огнезащитни- 51 броя. 2. Изискванията към всяко изделие, предмет на обществената поръчка, са подробно описани в „Техническата спецификация за работни обувки цели- мъжки и дамски и работни обувки половинки- мъжки и дамски, за нуждите на “БДЖ-Товарни превози” ЕООД”, приложена към документацията за участие /Приложение № 1), наричана по-долу Техническа спецификация. 2.1. Изработването на работни обувки (включително на образците /мострите, които ще се представят към офертите на участниците), предмет на поръчката, следва да се извършва съгласно Техническите спецификация, приложена към настоящата документация и по еталоните на работните обувки представени от Възложителя. 2.2. Еталоните на Възложителя са на разположение за преглед от заинтересованите от участие в процедурата лица, всеки работен ден от 8.30 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.30 часа в Централно управление на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД, на адрес: гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, ет.3, отдел „ЗБУТ и ОС”, до крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. 2.3. Достъпът до еталоните на работни обувки се осигурява след предварителна заявка не по-късно от 24 часа преди посещението, на тел 0884/495039 –Вероника Кузманова – ръководител отдел „ЗБУТ и ОС”, в която се посочват име и фамилия на заявителя, лицето което представлява и качество на представляващия.

Стойност, без да се включва ДДС
385117 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й: 1.1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3851,17 лв. (три хиляди осемстотин петдесет и един лев и седемнадесет стотинки) и представлява абсолютна сума, в размер на 1% от стойността на поръчката без включен ДДС. Срокът на валидност на гаранцията за участие е 120 /сто и двадесет/ календарни дни от крайния срок за подаване на заявленията за участие. - Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в полза на Възложителя, съгласно приложения образец към документацията за участие или парична сума в лева, внесена по сметка на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF. - Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. - При представяне на гаранцията в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В банковата гаранция следва изрично да е посочено, че тя е: а) безусловна и неотменима; б) в полза на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД; в) със срок на валидност 120 дни от датата, посочена като краен срок за получаване на офертите, съгласно Обявлението за обществена поръчка; г) за настоящата обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция за участие или са представили гаранция за участие, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Ако гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Забележка: На основание чл. 59, ал. 6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие от участник, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, както и от обединение, в което участват само такива лица. 1.2. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от цената на договора. - Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. - Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. - Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. - Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане по следната сметка, в лева, на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF - Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: а) безусловна и неотменима; б) в полза на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД; в) със срок на валидност най-малко 30 дни след срока на изпълнение на договора; При представяне на гаранция за изпълнение, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Забележка: Ако избраният за изпълнител участник е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, или обединение, в което са включени само такива лица, гаранция за изпълнение не се представя, съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника: Не се изискват.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът определен за изпълнител на обществената поръчка е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.Съгласно чл. 16г, ал. 6 от ЗОП, оферти в настоящата процедура могат да подават и други лица, извън тези за които поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат от комисията назначена от възложителя само при условията на чл. 16г, ал. 9 от ЗОП. 3.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в настоящата обществена поръчка, само ако отговарят на условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП и съгласно изискванията на възложителя от настоящата документация. 4.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които не могат да изпълнят поне 80 % от обема на обществената поръчка със собствени ресурси и се позовават на ресурсите на трети лица, следва да представят информацията по чл. 16г, ал. 10 от ЗОП за посочените лица, както и доказателства, че ще имат на разположение тези ресурси. 5.Когато участникът е специализирано предприятие и е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 6.Към представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се посочва номерът, с който е/са вписан/и участникът, съответно всеки от участниците в обединението, подизпълнителите или третите лица, чиито ресурси ще бъдат ползвани, в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата трябва да съдържа: I.ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ЧЛ. 16Г, АЛ.1 ОТ ЗОП:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал.1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. Документите се представят подредени в папка, по реда, описан в списъка. Списъкът се поставя най-отгоре в папката. В него трябва да са описани всички документи, съдържащи се в офертата – плик № 1, плик № 2 и плик № 3, независимо от обстоятелството, че са поставени в различни пликове. 2. Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Приложение №2 към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) Неразделна част от представянето на участника е декларация по чл.47, ал.9 – Приложение № 4 (образец към представянето на участника); в) декларация, че участникът, съответно всеки от участниците в обединението е/са вписан/и в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава- членка на Европейския съюз – Приложение №5 от документацията. 2.1. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по а), б) в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 4. Участниците представят заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство, в оригинал. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо документите в офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 6. Декларации: 6.1. Декларация, че участникът е производител- в свободен текст. Когато участникът, специализирано предприятие по чл. 16г, ал.1 от ЗОП, не е производител, задължително представя декларацията по т.2, по-горе, в която посочва лицата, чиито ресурси ще ползва при изпълнение на поръчката, както и информацията по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП за тези лица. 6.2. Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката - Приложение № 3; 6.3. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение №16; 6.4. Декларация за приемане условията на проекта на договор по чл.56,ал.1, т.12 от ЗОП – Приложение № 10; 6.5. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 6; 6.6. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП – Приложение № 17. Продължава в раздел VI.3) Доп. инф.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника: Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

I.ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ЧЛ. 16Г, АЛ.1 ОТ ЗОП 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, заедно с доказателство за извършена доставка под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър в Република България, в който е публикувана информация за доставката- Приложение № 8 . Изискване на възложителя: Участникът трябва да е изпълнил минимум три доставки сходни или еднакви с предмета на поръчката. Под „сходни поръчки за доставки” за целите на настоящата процедура, следва да се разбира доставки, чийто предмет е свързан с изработка и/или доставка на униформени и/или работни обувки от естествена кожа. „Изпълнени” са тези доставки, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от началната датата на изпълнение. 2. Декларация по чл.51, ал.1, т. 8 от ЗОП за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, съгласно образеца – Приложение № 9 към документацията за участие. Изискване на възложителя: За изпълнение на поне 80% от обема на обществената поръчка, участникът следва да разполага с минимален брой средно годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, не по-малко от 20 души. Декларацията се представя в случай, че участникът не е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител/и или ресурсите на трети лица. В случай, че за изпълнение на поръчката, участникът се позовава на ресурсите на трети лица, следва да представи доказателства, че ще има на разположение тези ресурси, съгласно чл. 51а, ал. 1 от ЗОП. 3.Декларация по чл.51, ал.1, т. 9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, съгласно образеца – Приложение №11 към документацията за участие. Изискване на възложителя: За изпълнение на поне 80% от обема на обществената поръчка със собствен ресурс, участникът следва да разполага със следното минимално техническо оборудване: Кроене и ушиване на горната част: 1. Щанц машини – механична или хидравлична; 2. Траш машини; 3. Шпалт машини; 4. Бутилкови шевни машини за шиене на саи; 5.Прави шевни машини; 6. Подгъвачна машина; 7. Машина за монтиране на бомбето. Конфекциониране на обувката; 1. Машина за формоване на петата; 2. Шпиц машина – за върхово теглене на саята.; 3. Машина за теглене на страните; 4. Машина за теглене на петата; 5. Машина за; разрошване на кожата ; 6. Преса за залепване; 7. Машина за директно леене към саята на двуслоен двукомпонентен полиуретан (само за обувки, произведени чрез директно леене на ходила). 4.Валиден сертификат за наличие на внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалент), издаден от акредитирана сертификационна организация на участника/производителя – копие, заверено от представляващия участника. 5. Други документи посочени в документацията за участие в раздел V, от точка 3.3 до точка 3.5; 6. Участниците представят посочените в този раздел документи в Плик 1 "Документи за подбор", с изкл. на документите по т.5 и образци/мострите, които се предоставят в Плик 2 "Предложение за изпълнение на поръчката. II. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ПОРЪЧКАТА НЕ Е ЗАПАЗЕНА: Изискуемите документи съвпадат с описаните в т.I., с изключение на документите по т.2 и т.3.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.05.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на утановения режим на достъп до сградата , в която се извършва отваряне на документите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1), както следва: 6.7 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители – Приложение №7; Когато участникът в обществената поръчка е обединение, което не е юридическо лице, Приложение №7 се представя от обединението като цяло. Когато участникът-специализирано предприятие по чл.16г, ал.1 е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за посочване на номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 7. Валиден сертификат за наличие на внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалент), издаден от акредитирана сертификационна организация на участника/производителя – копие, заверено от представляващия участника. II. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ПОРЪЧКАТА НЕ Е ЗАПАЗЕНА: Необходимите документи, които следва да представят участниците РАЗЛИЧНИ от тези, които представят специализираните предприятия са, както следва: 1. Към Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Приложение №2 към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 – Приложение №4 от документацията. 2. Декларация, че участникът е производител. В случай, че участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите работни и униформени обувки, договор или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Пр.№2 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 3. Документ за гаранция за участие в оригинал. Всички останали изискуеми документи, са съгласно описаните в т.I от раздел III)2.1. oт обявлението. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.2 от ЗОП със 7 дни,тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, а също така в обявлението е посечен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ