00254-2016-0011
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 16:44 ч. : | 14/04/2016 16:44 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 16:44 ч. : | 14/04/2016 16:44 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр. Рудозем: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Рудозем, град Рудозем, бул. България № 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Република България 4960, гр. Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141
Място/места за контакт: град Рудозем, бул. България № 15Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2016-0011-izbor-na-konsultant-po-smisala-na-zut-za-izgotvya-167.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за съответствие и осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на Инженеринг, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда на територията на община Рудозем“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка включва:Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за съответствие и осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на Инженеринг, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда на територията на община Рудозем, както следва: „Жилищен блок - Конструкция- ЕПЖС, находящ се в гр. Рудозем, ул. „Хан Аспарух“, бл. 1А“. Обхватът на дейностите по поръчката включва:изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на проектите, съгласно чл.142, ал. 6, т.2 от ЗУТ за съществените изисквания по чл.169, ал.1 и ал.2 от ЗУТ за издаване на разрешение за строеж за обектите; упражняване на строителен надзор по време на строителството за обектите (чл.168, ал.2 от ЗУТ) в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ; изготвяне на окончателен доклад по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ за обектите ; изготвяне на технически паспорт за обектите, съгласно нормативната уредба.
71520000, 71521000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Описание на дейностите : услуги свързани с изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на работните проекти за обектите, съгласно чл.142, ал. 6, т.2 от ЗУТ за съществените изисквания по чл.169, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните дейности в рамките на инвестиционните проекти, включително: осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнението на строежа в съответствие с одобрения инвестиционен проект и съгласно изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; извършване на оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; изготвяне на технически паспорт на обекта съгласно чл. 176б от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 7 от 23.01.2007 г.; координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Размер на гаранцията за участие: 148 лева. Гаранцията се представя в една от сл. форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възл.; б) банкова гар-я в полза на Възл. Уча/ът сам избира формата на гар-та за участие.Когато участника е обед-е, което не е юр. л., всеки от участниците в обед-то може да бъде наредител по банк. гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. Ако уч-кът избере да представи гар-ята за участие под формата на «парична сума», платена по банк. път, док., удост.платената гар-я, следва да бъде заверен с подпис и печат от съотв. банка и да се представи в оригинал.Ако уч-ът е превел парите по електронен път (електр. банкиране), той следва да завери съотв.документ с подпис и печат.В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на общината или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците.Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя.Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в наст.поръчка.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% от стойността на договора за изпълнение на общ.поръчка. Гар-та за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гар-та за изпълнение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юр.лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банк.гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът, определен за изпълнител на общ.поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гар-та за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удост.платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път, той следва да завери съответния документ с подпис и печат.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банк.гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банк. гар-я изрично се посочва договора, за който се представя гар-та.Усл-та и срок-те за зад-не или осв-не на г-цията за из-е, се уреждат с договора за въз-не на общ.пор-ка между въз-ля и из-ля. Дог-т за въз-не на общ.пор-ка не се скл-ва преди спечелилият уч-к да представи г-ция за из-ние.Въз-т освоб. гар.та за изпъл-е без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: 5.1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора за обекта, предмет на поръчката, с ДДС – платимо в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, от датата на предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция в полза на “Българска банка за развитие“АД/ Сдружението на собствениците на обект, предмет на договора.След извършване на авансовото плащане изпълнителят представя фактура за размера му. 5.2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ съответстващи до достигане на 80 % /осемдесет/ от стойността на договора с ДДС, след пропорционално приспадане на авансовото плащане, се извършват в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, за обекта, предмет на поръчката, както и Междинното плащане се извършва след изготвяне на междинен доклад, съдържащ актуална и текуща информация за състоянието на строежа, която информация следва да дава данни за обстоятелствата по чл. 168 от ЗУТ. Периодът между два отделни междинни доклада не може да е по-кратък от две календарни седмици. 5.3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Протокол за установяване годността за ползване – Приложение № 16 към чл. 7, ал. 3, т. 16 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност за обекта, предмет на поръчката. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.
В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
ДА
чл.166/чл.167 от ЗУТ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Заседателната залата на общинска администрация гр. Рудозем, находяща се в гр. Рудозем на бул. „България” №15, ет.2.
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Рудозем-http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ