00774-2016-0032
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 16:41 ч. : | 14/04/2016 16:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 16:41 ч. : | 14/04/2016 16:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Стара Загора: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540
Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.
Адрес на профила на купувача: http://starazagora.bg/profil-na-kupuvacha/protzeduri-po-zop/item/8370-2016-04-14-11-29-49.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Ново строителство, основен ремонт, рехабилитация, реконструкция, текущ ремонт на уличната мрежа, общинските пътища, републикански пътища /при споразумителен протокол с фонд Републиканска пътна инфраструктура/, текущ ремонт и ново строителство на асфалтови тротоарни настилки на територията на Община Стара Загора”
Възлагане на обществена поръчка
„Ново строителство, основен ремонт, рехабилитация, реконструкция, текущ ремонт на уличната мрежа, общинските пътища, републикански пътища /при споразумителен протокол с фонд Републиканска пътна инфраструктура/, текущ ремонт и ново строителство на асфалтови тротоарни настилки на територията на Община Стара Загора” Обществената поръчка включва следните дейности: - Ново строителство, основен ремонт, рехабилитация, реконструкция, текущ ремонт на уличната мрежа, общински пътища, републикански пътища /при споразумителен протокол с “АПИ”/; - Ремонтни и възстановителни работи по отводнителните съоръжения на канализационната мрежа. - Текущ ремонт на асфалтови тротоарни настилки. - Полагане на хоризонтална маркировка.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Възлагането се прави на база годишна програма в рамките на общата бюджетна стойност за дейността утвърдена ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, и/или от докладни записки (констативни протоколи) от работна група, включваща експерти от Дирекция „СИ”, Кметовете на населените места, районни техници, експерти от звено „Инвеститорски контрол”, изготвени и подписани от не по-малко от трима представители на администрацията и одобрени от Директора на дирекция „СИ”. Последователността на възлагане става по приоритет. Информация за нужда от ремонтни дейности може да се подава и допълнително от страна на възложителя. Срокът за изпълнение на конкретни обекти по възлагателни писма се определя от Възложителя, съобразно количеството и спецификата на СРР/СМР.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на Община Стара Загора,IBAN: BG65UNCR70003322236387 BIC: UNCRBGSF в БАНКА „УниКредит Булбанк“АД, б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Стара Загора съгласно образец (Приложение № 11) към документацията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 97000 лв. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат, когато е приложимо. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, най – малко срока на валидност на офертата. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 300 000 лева. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по горепосочената набирателната сметка на Община Стара Загора или банкова гаранция. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да е не по-кратък от 60 дни след крайния срок на договора. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, възложените с Възлагателно писмо, конкретен вид и обем работа на основание двустранно подписан констативен протокол от представители на Възложителя и Изпълнителя за действително извършените СМР/СРР, които се остойностяват съобразно ценовото предложение на участника, и след издаване на фактура в срок до 30 календарни дни. В констативния протокол се отразяват количеството и качеството на извършените СМР/СРР, съобразно Възлагателното писмо на Възложителя и въз основа на действително проверени и измерени на място количествени показатели и представени сертификати и декларации за съответствие на вложените материали. Копие от представени сертификати и декларации за съответствие на вложените материали се прилага към всеки един констативен протокол.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение.Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Ако в споразумението представляващия не е определен като упълномощено лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Е направено разпределение на дейностите, които всеки от членовете на обедението ще извършват. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка след прилагане на чл.68,ал.8 и ал.9 от ЗОП.
На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 52 дни за получаване на офертите по чл. 14, ал. 3 от ЗОП се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, т.к. от датата на публ. на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията на горепосочения интернет адрес. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лицe с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по см на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС. Участник, предложил единична цена за съответния вид работа по-висока от посочената от Възложителя „пределна цена“ в документацията за участие ще бъде отстранен от участие в процедурата!
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, сградата на общинска администрация
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение от раздел III.2.1) 6. Заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от II група, I категория придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС или съответния валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията на участника в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.; 7.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по Приложение № 5; 8. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно раздел «ГАРАНЦИИ» (оригинал). 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по приложение № 13. Информация за задълженията, свързани с декларираните обстоятелства по чл. 56, ал. 1, т. 11, може да бъде получена от Националния осигурителен институт, Агенция по заетостта и ИА „Главна инспекция по труда”.;10. Декларация за извършен оглед по Приложение № 14;11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП ; 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- ако е приложимо, 12.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и документите посочени в раздел III.2.3). В плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката - Техническо предложение – Приложение № 9. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа ценовото предложение на участника – Приложение № 10, и анализи на всички единичните цени. Приложение №10 се подава и на електронен носител в редактируем формат. Извън плик №3 с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея) или са посочили информация, от която може да се направи предположение относно размера на предложената цена, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ