00115-2016-0022
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 16:05 ч. : | 14/04/2016 16:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 16:05 ч. : | 14/04/2016 16:04 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Русе: 27 - Други услуги
Услуги
Община Русе, гр. Русе, площад Свобода №6, За: Никола Кибритев - директор на дирекция Европейско Развитие, Република България 7000, Русе, Тел.: 0882 935722; 082 881788, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: дирекция Европейско РазвитиеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://ruse-bg.eu/index.php.
Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.
Електронен достъп до информация: http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/199/index.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Русе, площад Свобода №6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Център за административни услуги и информация, гише Обществени поръчкиРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
"Подпомагане управлението на проектни предложения на община Русе, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет"
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на настоящата поръчка е свързан с избор на изпълнител, който да осигури лица, ангажирани с подпомагане на управлението на всички проекти на община Русе, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвиденият гарантиран бюджет, в срока на договора по настоящата обществена поръчка. Управлението на проектите ще включват следните основни направления: 1.1. Услуги по подготовка изпълнението на проектните предложения, в това число: - Съдействие и подпомагане на общината в процеса на провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители по дейностите по отделните проекти (при необходимост), що се отнася до изискванията на ОПРР и документите, които регламентират специфични изисквания към обществените поръчки, финансирани със средства от ЕС; 1.2. Услуги по мониторинг и контрол по изпълнение на договорите с външните изпълнители: - Съдействие при осъществяване на общ контрол по изпълнението на договорите с външните изпълнители, в това число мониторинг на изпълнението с акцент върху спазване на срокове, графици и програми за изпълнение; - Подкрепа и съдействие при приемане на извършената работа, независимо от естеството на договора, и при осъществяване на контрол върху основанията и документите за плащане, при необходимост и заявка от страна на Възложителя; - Консултации на Възложителя при неизпълнение, грешки, отклонения и други; - Координация и взаимодействие между Възложителя и различните външни изпълнители и посредничество при решаване на спорове и възникнали проблеми; 1.3. Услуги по подпомагане изпълнението на Договор/ите за БФП: - Мониторинг на изпълнението на ДБФП базиран на система, механизми и инструменти за проследяване на напредъка, бързо докладване, отстраняване на грешки, отклонения, компенсиране на закъснения и други негативни развития в изпълнението; - Съдействие при отчитане на разходите пред УО, на база искания за плащане, отчети, доклади и други форми на мониторинг, изисквани от УО на ОПРР; - Съдействие на Възложителя в комуникацията и взаимодействието му с УО, при необходимост и заявка от страна на Възложителя; - Съдействие на Възложителя, включително чрез консултации при извършване на външни проверки/одити или други форми на контрол, при необходимост и заявка от страна на Възложителя; - Координация, комуникация и взаимодействие с всички служители на Възложителя, които са отговорни за изпълнението на проектите; - Проследяване на промените в съществуващите изисквания/указания и препоръки на УО на ОПРР и уведомяване на Възложителя за тях; - Консултации по хоризонталните въпроси като спазване правилата за държавни помощи, там, където е приложимо; - Консултации, в хода на изпълнение на дейностите по Договора/ите за БФП, за спазване на специфичните изисквания на ИА ОСЕС и други контролни органи в областта на контрол по усвояване на средствата от ЕС.
75112100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
По настоящата обществена поръчка се предвижда подпомагане управлението на следните индикативни основни проекти по отделните инвестиционни приоритети и групи дейности: Инвестиционен приоритет: „Интегриран градски транспорт“ - 1 проект Инвестиционен приоритет „Градска среда”, Група дейности „Градска среда“ - 1 проект. Инвестиционен приоритет „Социална инфраструктура”, Група дейности „Социална инфраструктура“ - 2 проекта; Инвестиционен приоритет „Образователна инфраструктура” - 1 проект.
НЕ
НЕ
60
Гаранцията за участие е в размер на 6 200.00 лв. (шест хиляди и двеста лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Русе: IBAN: BG37 IORT 7379 3300 0300 00; BIC: IORTBGSF; Банка: ТБ „Инвестбанк” АД, Клон Русе Банковата гаранция за участие трябва да бъде неотменима и безусловна. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за участие се представя отново при условията и реда на чл. 62а ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Плащанията ще се осъществят на два етапа: 1. Междинни плащания – в размер до 80% от стойността на договора с ДДС. Всяко междинно плащане включва плащания по всеки отделен проект, съобразно предложените цени (с ДДС) за управление на отделните проекти, до достигане на максимум 80% от стойността на договора с ДДС. Сумата е платима в срок до 30 календарни дни след представяне оригинална фактура и одобрение на междинен доклад за извършените дейности. 2. Окончателно плащане - в размер на остатъка от стойността за управление на отделните проекти, формиращи общата цена на договора. Сумата е платима в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура, одобрение на окончателен доклад за извършените дейности и приемане на услугите по договора с приемо-предавателен протокол, подписан от страните и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо) и доказателства от Изпълнителя, че на подизпълнителя/ите са заплатени всички услуги, за които е сключен договор за подизпълнение (ако е приложимо).
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
ДА
Участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда по ЗОП, може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. За да бъде допуснат до участие в процедура, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението на обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура. Не могат да участват в процедурата и лица, за които са налице обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: - за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т. 1, 2 и 5 и ал. 5 от ЗОП; - когато участникът е дружество регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя От участие се отстраняват оферти: - които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в тази Документация; - когато участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - който не е представил някои от необходимите документи или информация по чл.56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 от ЗОП. - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Офертата се представя в запечатан,непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК №1 „Документи за подбор“, включващ: 1.Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от представляващия участника (по обр.); 2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при усл. на док-ята за участие; 3.Адм.сведения (по обр.); 4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоятелства и усл. от значение за поръчката (по обр.); 5.Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен,както и адрес,включително електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декл. по чл.47, ал. 9 от ЗОП. Когато у-кът в процедурата е чуждестранно физ. или юр.лице или техни обединения, документа по т. 5 се представя в офиц. превод; 6. Копие на договор за обединение, когато уч-кът е обединение, а когато в договора не е посочено лицето,което представлява у-ците в обед.-и документ,подписан от лицата в обед., в който се посочва представляващият; 7. Документ за внесена гаранция за участие-оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 8. Док-ва за иконом. и фин. състояние, описани в раздел III.2.2. на обявлението; 9. Док-ва за техн. възможности и квалиф, описани в раздел III.2.3. на обявлението; 10. Декл. за липса на свързаност с друг участник или кандидит, в съответствие с чл. 55, ал.7, както и за липсата на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по обр.); 11.Декл. по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за участие на подизп., ако се предвиждат такива (по обр.); 12.Декл.за съгласие за участие като подизпълнител (по обр.);13.Декл. за липса на обстоят. по 47,ал. 1 и ал. 5 от ЗОП–представя се от подизп. (по обр.)-ако е приложима; 14. Декл. за приемане на усл. в проекта на договор по чл. 56, ал.1,т. 12 от ЗОП (по обр.); 15.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по обр.).; 16. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава, когато у-кът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно неговата регистрация или договора за създаване на обединението; ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“, включващо: Техническо предложение, вкл. и срок за изпълнение на поръчката (по обр.). Към техн. предложение, ако е приложимо, участника прилага декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо: Ценово предложение (по обр.). Всички документи, извън изрично посочения, ако са представени на чужд език, следва да са придружени и с превод на бълг. език.
1. Кандидатите или участниците могат да докажат наличието на изисквания от Възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: - удостоверение от банка; - заверено от участника копие на годишния му финансов отчет или някоя от съставните му части. Когато участникът е чуждестранно лице годишния финансов отчет се представя, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Когато по обективни причини Участникът не може да представи искания от възложителя документ, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет, както и всеки друг документ за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника, ако същите са публикувани в публичен регистър в Република България и участника е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Информацията се посочва от участника в декларация (свободен текст в оригинал).
1. Участникът следва да разполага с финансов ресурс, в размер не по-малко от 300 000,00 лева. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги, под формата на удостоверения, издадени от получателите или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък - декларация за предложените експерти за изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката. 3.Копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на проектното и управленско консултиране.
1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 услуга, която е с еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка дейности през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата. Под „сходни услуги“ се разбират услуги, свързани с управление и/или изпълнение и/или отчитане на инфраструктурни проекти, финансирани със средства от оперативни програми и/или национално или друго международно финансиране. 2. Участникът следва да разполага със следните ключови експерти, за целия срок на изпълнение на договора: - Ръководител екип, „бакалавър” или „магистър” или еквивалент, в област „Социални, стопански и правни науки”, професионални направления „Икономика”, „Политически науки”, „Право” или „Администрация и управление” или еквивалент; професионален опит – минимум 7 години в областта на проекти/програми, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране, от които не по-малко от 3 години опит в управлението и/или изпълнението, координацията, контрола или администрирането на инфраструктурни проекти, финансирани със средства от опер. програми или с друго международно или национално финансиране; да е бил ръководител на поне 1 инфраструктурен проект, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране;- Финансист, „бакалавър” или „магистър” или еквивалент в област „Социални, стопански и правни науки”, професионално направление „Икономика” или еквивалент; професионален опит - минимум три години опит в управление/отчитане/изпълнение на проекти, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране; опит като финансов експерт в поне един екип при управление/отчитане/изпълнение на инфраструктурни проекти, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране;- Юрист, „бакалавър” или „магистър” или еквивалент в област „Социални, стопански и правни науки”, професионално направление „Право” или еквивалент; професионален опит - минимум три години опит като консултиращ юрист по подготовка, възлагане или изпълнение на договори за възлагане на обществени поръчки; опит като член на поне един екип за управление/отчитане/изпълнение на инфраструктурни проекти, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране;- Координатор, „бакалавър” или „магистър” или еквевалент в област „Социални, стопански и правни науки”, професионални направления: „Икономика”, „Право”, „Политически науки” или „Администрация и управление” или еквивалент; професионален опит – да е бил член на поне един екип за управление/отчитане/изпълнение на инфраструктурни проекти и да има поне две години опит в управлението и/или изпълнението, координацията, контрола или администрирането на инфраструктурни проекти, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране; - Държавни помощи, „бакалавър” или „магистър” или еквивалент, придобита в чужбина) в област „Социални, стопански и правни науки”, професионални направления: „Икономика”, „Политически науки”, „Право” или „Администрация и управление” или еквивалент; професионален опит - участие в поне един проект за оценка и/или анализи на прил. законодателство и прил. режими в областта на държавните помощи по оперативните програми на ЕС; опит като член на поне един екип за управление/отчитане/изпълнение на инфраструктурни проекти, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране; Продължава в поле VI.3. Допълнителна информация!
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Община Русе, ет. 3, Заседателна зала
Отварянето на офертите, в това число и на плика с предлаганата цена е публично и на него могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
ДА
Финансирането се осигурява от ОП "Региони в растеж 2014-2020" г.
- Инженер – 3 бр.: - 1 бр. – "бакалавър" или „магистър” или еквивалентна, в област „Технически науки, с професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия”, специалност „Реконструкция и модернизация на сгради и съоръжения”; „Саниране и дизайн на сгради”; „Строителни конструкции”; „Строително инженерство”; „Строителство и архитектура на сгради и съоръжения”; „Строителство и модернизация на сгради”; „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна; участие в изпълнението на минимум 1 инфраструктурен проект, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране - като експерт в изпълнението му или като експерт в екип на строителен надзор, или инвеститорски контрол;- 1 бр. – "бакалавър" или „магистър” или еквивалентна, в област „Технически науки, с професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия”, специалност „Ландшафтна архитектура”, „Териториално и ландшафтно устройство” или „Геодезия” или еквивалентна; участие в изпълнението на минимум 1 инфраструктурен проект, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране - като експерт в изпълнението му или като експерт в екип на строителен надзор, или инвеститорски контрол; - 1 бр. – "бакалавър" или „магистър” или еквивалентна, в област „Технически науки, с професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия”, специалност „Пътно строителство“ или еквивалентна; участие в изпълнението на минимум 1 инфраструктурен проект, финансиран със средства от оперативните програми или с друго международно или национално финансиране - като експерт в изпълнението му или като експерт в екип на строителен надзор, или инвеститорски контрол.Всеки участник може по своя преценка да предложи и други (неключови) експерти за изпълнение за поръчката. У-кът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица. 3. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008–система за управление на качеството или еквив. или др. доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на проектното и управленско консултиране. Датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне В профила на купувача Възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгл. чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.
14.04.2016 г.