00184-2016-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 15:50 ч. : | 14/04/2016 15:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 15:50 ч. : | 14/04/2016 15:48 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр.Пещера: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пещера, гр.Пещера, ул. Дойранска епопея №17, За: Веселин Джелатов - 0878557443 - efspop@outlook.com, Република България 4550, гр.Пещера, Тел.: 0894 677707, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165
Място/места за контакт: Община ПещераИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160414AjVR710765.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ Обособена позиция №1 „Изпълнение на инженеринг на Жилищна сграда с административен адрес : гр. Пещера, ул. “Симон Налбант“ 52 вх. А и вх. Б“ ,Обособена позиция №2 „Изпълнение на инженеринг на Жилищна сграда с административен адрес : гр. Пещера, ул. “Симон Налбант“ 54“ Обособена позиция №3 „Изпълнение на инженеринг на Жилищна сграда с административен адрес : гр. Пещера, ул. “Хан Пресиян“ 12 вх. А и вх. Б“
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи; Обхваща следното: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3852м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;); За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 1673м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;); За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3834м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;)
71315000, 45321000, 45261000, 45420000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи; Обхваща следното: За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3852м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;); За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 1673м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;); За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3834м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;)
Изпълнението на предмета на обществената поръчка, ще е в рамките на СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА (за всяка една обособена позиция) е до 120 календарни дни, започва да тече от датата определена във възлагателно писмо на Възложителя и е до подписването на съответния образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се приема строежа - обекта на интервенция и се формира, както следва: СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ (за всяка една обособена позиция) е до 30 календарни дни и започва да тече от датата определена във възлагателно писмо на Възложителя и е до датата предоставянето му на Възложителя в пълен обем съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ подлежи на промяна като УЧАСТНИЦИТЕ не могат да предлагат по-малък срок от 10 календарни дни и по-голям от 30 календарни дни в своето „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР (за всяка една обособена позиция) e периода от Началото на строителството (датата, на съставяне и подписване на Протокол обр. 2 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка и е до Датата на пускането в експлоатация на строежа - обекта на интервенция. СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР (за всяка една обособена позиция) e до 90 календарни дни, започва да тече от Началото на строителството (датата, на съставяне и подписване на Протокол обр. 2 по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за откриване на Строителната площадка и е до Датата на подписването на съответния образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с който се приема строежа - обекта на интервенция. Периодът от уведомлението за готовността за приемане на строежа - обекта на интервенция и съставяне на образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, до назначаването на комисията от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не се включва в СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР в случай че с така назначената комисия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ бъде подписан образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР подлежи на промяна като УЧАСТНИЦИТЕ не могат да предлагат по-малък срок от 30 календарни дни и по-голям от 90 календарни дни в своето „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”.. СРОК ЗА СЪОБЩАВАНЕ ДЕФЕКТИ възлиза на 360 календарни дни, и започва да тече от датата на съставяне на образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за приемане на строежа - обекта на интервенция и е до изтичане на определения срок. След изтичане на срока за съобщаване на дефекти ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение на договора. СРОК ЗА СЪОБЩАВАНЕ ДЕФЕКТИ не подлежи на промяна. СРОК ЗА ГАРАНЦИОННА ОТГОВОРНОСТ обхваща всички гаранционни срокове отнасящи се за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти изпълнени на Строежа, съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (обн., ДВ, 72 от 2003 г., изм. и последно изм. и доп., бр.98 от 2012 г.) и е до изтичане на най-големия минимален гаранционен срок от между всички гаранционни срокове отнасящи се за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти изпълнени на Строежа, съгласно Наредба №2. СРОК ЗА ГАРАНЦИОННА ОТГОВОРНОСТ започва с началото на ГАРАНЦИОННИТЕ СРОКОВЕ, които започва да се отброява от пускането в експлоатация на строежа - обекта на интервенция и е до Датата на тяхното изтичане
120
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие съответно за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 е в размер на 5 700лв.; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 е в размер на 2 470лв.; за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 е в размер на 5 670лв. . Гаранцията за участие може да се внесе на каса в сградата на Община Пещера намираща се на гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17 или да се предостави по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-малко от е 90 календарни дни считано от датата, която е посочена в обявлението за краен срок за получаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата Обществена поръчка. Банковата гаранция за участие следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№18 – Банкова гаранция за участие (примерен образец). Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА за съответната обособена позиция без включен ДДС, посочена в Ценовото предложение и се представя под формата на банкова гаранция за обезпечаване на задълженията по договора или може да бъде внесена в касата или по сметка на Възложителя. На основание Чл.59, ал.6 от ЗОП в случаите по чл.16г от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или внесена на касата на Възложителя гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена Обществената Поръчка, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя на следната сметка в лева IBAN: BG87SOMB91303332970201, BIC: SOMBBGSF, банка: Общинска банка АД гр. Пещера Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, която следва да съдържа същите или по-добри условия за Възложителя от цитираните в примерния ОБРАЗЕЦ№19 – Банкова гаранция за изпълнение на Договора (примерен образец). В банковата гаранция, трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 календарни дни от изтичане на срока за съобщаване и отстраняване на дефекти Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията Гаранция за обезпечаване на авансово плащане следва да бъде безусловна и неотменима в полза на съответното Сдружение по съответната обособена позиция в пълния размер съответен на заявения процент на авансовото плащане с включен ДДС от Изпълнителя и срок на валидност 30 (тридесет) дни след СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ - се заявява от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер до 35% (тридесет и пет на сто) от стойността получена при сумиране на 1-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ събрана с 2-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР събрана с 3-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, което се заявява от Изпълнителя след уведомяване от Възложителя, че е предоставено целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане е платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на фактура в оригинал и обезпечение под формата на банкова гаранция за авансово плащане с включен ДДС. Банковата гаранция следва да бъде безусловна и неотменима в полза на съответното Сдружение по съответната обособена позиция в размер съответен на заявения процент на авансовото плащане от Изпълнителя и срок на валидност 30 (тридесет) дни след СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ - в размер 100% от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на оригинална фактура, която се предоставя след одобряване на Доклад - Протокол за плащане и РАБОТНИЯ ПРОЕКТ и след уведомяване от Възложителя, че е предоставено целево финансиране от страна на Българска банка за развитие. От ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ се приспадат съответните суми: 1-за удръжка равна на процента заявен аванс за погасяване на част от предоставения аванс и 2-за дейности, които не са изпълнени и/или не са изпълнени със съответното качество, упоменато в договора и 3-на всички неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към датата на плащането. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР - в размер 100% от ЦЕНА ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на оригинална фактура, която се предоставя след одобряване на Доклад - Протокол за плащане, датата на подписване на констативния протокол, с който ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ одобрява и приема изготвения от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ доклад за упражнен авторски надзор през СРОКЪТ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР и след уведомяване от Възложителя, че е предоставено целево финансиране от страна на Българска банка за развитие. От ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР се приспадат съответните суми: 1-за удръжка равна на процента заявен аванс за погасяване на част от предоставения аванс и 2-за дейности, които не са изпълнени и/или не са изпълнени със съответното качество, упоменато в договора и 3-на всички неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към датата на плащането. . ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР - в размер 100% от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на предоставяне на оригинална фактура, която се предоставя след одобряване на Доклад - Протокол за плащане, датата на приемане на строежа - обекта на интервенция и съставяне на образец на документи от Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и след уведомяване от Възложителя, че е предоставено целево финансиране от страна на Българска банка за развитие. От ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ ДЕЙНОСТТА СМР се приспадат съответните суми: 1-за удръжка равна на процента заявен аванс за погасяване на част от предоставения аванс и 2-за дейности и количества, които не са изпълнени и/или не са изпълнени със съответното качество, упоменато в договора и 3-на всички неустойки/удръжки, дължими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, към датата на плащането ПЛАЩАНЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР пълния размер от стойността, която е приета и одобрена от Възложителя за НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР, но не повече от 10% (десет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР .....
В случай, че участникът определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано лице по смисъла на Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Общи изисквания, към обединението/сдружението/консорциума В случай че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът, допълнителното споразумение или анекса между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания: т.1 Да е определен представляващ обединението; т.2 Да е отразено, че всички съдружници носят солидарна отговорност за изпълнението на договора; т.3 Разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите т.4 Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора. т.5 Да е определено наименованието на участника Съгласно Чл.55, ал.5 от ЗОП Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Съгласно Чл.55, ал.6 от ЗОП В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща обществена поръчка. Когато състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Съгласно Чл.25, ал.8 от ЗОП При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по Чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: т.1 Съгласно Чл.56, ал.3, т.1 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; т.2 Съгласно Чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП документите по Чл.56, ал.1, т.1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; т.3 Съгласно Чл.56, ал.3, т.3 от ЗОП декларация по Чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги
Съгласно изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, букви „а-д”, т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и т.2 от Закона за обществени поръчки, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е Осъдено с влязла в сила присъда за: а) Престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс б) Подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс в) Участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс г) Престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс д) Престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс т.2 Лице по чл.47, ал.4 от ЗОП е: а) Свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация т.3 Участника - дружеството, което е: а) Обявено в несъстоятелност б) В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове в) Сключело договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси г) В открито производство за обявяване в несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си т.4 Представляваното от мен дружество няма а) Задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен Съгласно изискванията на чл.56, ал.1, т.6 от Закона за обществени поръчки и за свързаност с възложителя, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът е: а) свързано лице с друг участник в настоящата обществена поръчка, съгласно Чл.55, ал.7 от ЗОП б) свързано лице с лице участвало, като външен експерт по чл.8, ал.7 от ЗОП при подготовката на документацията за настоящата обществена поръчка в) свързано лице с възложителя Съгласно изискванията на чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка, а именно: т.1 Участникът – Дружеството е: а) регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. б) свързано с лица, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим т.2 Участникът - дружеството не попада в: а) изключенията на чл.4, от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Всеки участник, при който е налице някое от обстоятелства по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) 966/2012 г., относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Европейската общност, се отстранява от участие в процедурата за обществена поръчка
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
гр.Пещера, Община Пещера, ул."Дойранска епопея" №17, І -ви етаж в стая №5 в Общинска администрация гр. Пещера
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, с цел намаляване на сроковете по чл.64,ал.1 от ЗОП е предоставен пълен достъп по електронен път на цялата документация за участие в процедурата и същата е публикувана и може да бъде намерена на интернет адрес на профила на купувача, както следва: http://op.peshtera.bg, от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка. Във връзка, с което срокът за получаване на оферти е намален от 40 дни на 28 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Обжалването на всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка се извършва съгласно част четвърта „Обжалване и контрол”, Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП. Всяко решение на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване по реда на Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура по ЗОП и/или решението за промяна са регламентирани в чл.120,ал.5,т.1 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: •изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; •получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалба по чл. 120, ал. 4 от ЗОП може да се подава от: •всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, ал.7 от ЗОП; •всеки заинтересован участник в процедурата - в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В срока по чл.120, ал.5,т.1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата срещу решение, действие или бездействие на Възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка по чл.120а, ал. 1 от ЗОП, процедурата за възлагане на обществена поръчка се спира до влизане в сила на: -определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или -решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалбата срещу решението за определяне на Изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.
Община Пещера, Дирекция ЕФСПОП, ул.Дойранска епопея №17, Република България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62203/110/, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64165
Интернет адрес/и:
URL: www.peshtera.bg.
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи;
71315000, 45321000, 45261000, 45420000
Описание:
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3852м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;);
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 - ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА е на стойност от 570 096,00лв. без ДДС, която се образува при сумирането на следните стойности: 1-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ, която е 20 030,40лв. без ДДС, 2-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР, която е 10 785,60лв. без ДДС, 3-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, която е 490 254,55лв. без ДДС, и 4-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР, която е 10% (десет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР и възлиза на стойност от 49 025,45лв. без ДДС
Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи;
71315000, 45321000, 45261000, 45420000
Описание:
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 1673м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;);
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 - ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА е на стойност от 247 604,00лв. без ДДС, която се образува при сумирането на следните стойности: 1-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ, която е 8 699,60лв. без ДДС, 2-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР, която е 4 684,40лв. без ДДС, 3-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, която е 212 927,27лв. без ДДС, и 4-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР, която е 10% (десет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР и възлиза на стойност от 21 292,73лв. без ДДС
Изпълнение на Обществена поръчка с Предмет: „Изпълнение на Инженеринг (изготвяне на работен проект, осъществяване на авторски надзор и изпълнение на СМР) на много фамилни жилищни сгради на територията на Община Пещера по три обособени позиции“ , която Изпълнението на ДЕЙНОСТИТЕ по предмета на Обществената поръчка, съгласно ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК, СВЪРЗАН С ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ попадат в Код и наименование по CPV до ниво определящо „Предмет“, както следва: 71315000-9 Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради; 45321000-3 Топлоизолационни строителни работи; 45261000-4 Покривни работи; 45420000-7 Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи;
71315000, 45321000, 45261000, 45420000
Описание:
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 с разгъната застроена площ, която е обект на интервенция е от 3834м2 и обхваща следните дейности: (1-Разработване на работен проект, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; 2-Осъществяване на Авторския Надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба; 3-Изпълнение на СМР, което обхваща следното: 3.1-Ремонт на общите части; 3.2-Ремонт на Покрив; 3.3-Подмяна на заземителната и мълниезащитната инсталация; 3.4-Подмяна на осветителните тела; 3.5-Възстановяване на компрометираната армирана бетонова настилка; 3.6-Възстановяване на дефектирали участъци от стоманобетонната конструкция; 3.7-Премахване и възстановяване на компрометирана мазилка по фугите; 3.8-Топлоизолиране на сградата; 3.9-Подмяна на дограмата на сградата; 3.10-Осигуряване на безопасност при пожар;)
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 - ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА е на стойност от 567 432,00лв. без ДДС, която се образува при сумирането на следните стойности: 1-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ, която е 19 936,80лв. без ДДС, 2-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР, която е 10 735,20лв. без ДДС, 3-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, която е 487 963,64лв. без ДДС, и 4-ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ДЕЙНОСТИ ЗА СМР, която е 10% (десет на сто) от ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР и възлиза на стойност от 48 796,36лв. без ДДС