Версия за печат

00339-2016-0014

BG-Ямбол: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул. Г.С.Раковски № 7, За: Свилен Раднев, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439, E-mail: radnev@yambol.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: http://yambol.bg/profile/item/134.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул. Г.С.Раковски № 7, За: Христина Дунакова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681112

Място/места за контакт: Център за услуги и информация

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Зимно поддържане на уличната и общинската пътна мрежа, тротоарни настилки, тротоарни площи, пешеходни зони на територията на Община Ямбол”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на община Ямбол, град Ямбол
Код NUTS: BG343
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнението на обществената поръчка включва следните дейности: І. ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА ПЪТНИ НАСТИЛКИ: 1.Почистване на пътно платно от сняг и лед машинно 2.Опесъчаване на пътното платно, вкл. материали машинно 3.Лугиране на пътни настилки, вкл. материали машинно 4.Обработване с противообледенителен антикорозионен материал II.ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА ТРОТОАРНИ НАСТИЛКИ, ТРОТОАРНИ ПЛОЩИ, ПЕШЕХОДНИ ЗОНИ: 1.Почистване на настилката от лед и сняг ръчно 2.Почистване на настилката от лед и сняг машинно 3.Опесъчаване и осоляване на настилки 4.Обработване с противообледенителен антикорозионен материал III.ОПЕРАТИВНО ДЕЖУРСТВО НА ДОГОВОРИРАНА ТЕХНИКА IV. ТОВАРЕНЕ И ИЗНАСЯНЕ НА СТРУПАНИ ГОЛЕМИ КОЛИЧЕСТВА СНЯГ НА ПЛОЩАДКА

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на обществената поръчка включва следните дейности: І. ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА ПЪТНИ НАСТИЛКИ: 1.Почистване на пътно платно от сняг и лед машинно 2.Опесъчаване на пътното платно, вкл. материали машинно 3.Лугиране на пътни настилки, вкл. материали машинно 4.Обработване с противообледенителен антикорозионен материал II.ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА ТРОТОАРНИ НАСТИЛКИ, ТРОТОАРНИ ПЛОЩИ, ПЕШЕХОДНИ ЗОНИ: 1.Почистване на настилката от лед и сняг ръчно 2.Почистване на настилката от лед и сняг машинно 3.Опесъчаване и осоляване на настилки 4.Обработване с противообледенителен антикорозионен материал III.ОПЕРАТИВНО ДЕЖУРСТВО НА ДОГОВОРИРАНА ТЕХНИКА IV. ТОВАРЕНЕ И ИЗНАСЯНЕ НА СТРУПАНИ ГОЛЕМИ КОЛИЧЕСТВА СНЯГ НА ПЛОЩАДКА Подробно описание на общото количество или обем се намира в Техническата спецификация по Приложение 19 на Възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
800000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 8000 (осем хиляди лева) лв без ДДС – 1 % от прогнозната стойност на обществената поръчка в лв. без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като и в двата документа следва да се впише наименованието на Възложителя и предмета на поръчката, за която се участва. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие /Приложение №5/. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Ямбол или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от прогнозната стойност на обществената поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и да е със срок на валидност 30 календарни дни след изтичане на срока на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията Приложение №17. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие/ гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Община Ямбол: Банка: „Общинска Банка” АД, ФЦ - Ямбол Банков код (BIC): SOMBBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 75 SOMB 91303324121301 Ако участник представи банкова гаранция във форма, различна от предложения образец, то следва задължително съдържанието й да бъде възприето изцяло от образеца и предварително съгласувано с Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на извършваните услуги ще бъде в рамките на приетите и осигурени средства с бюджета на Община Ямбол за календарната година от действието на договора. Общата стойност на договора ще бъде в рамките на прогнозната стойност по обществената порчъка в размер на 800 000 лв. /осемстотин хиляди лева/ без включен ДДС за срока на действие на договора. Настоящата обща стойност е прогнозна и служи за определяне на гаранцията за изпълнение, като не ангажира Възложителя с точното й спазване.В единичните цени, образуващи цената на Договора, са включени всички необходими разходи на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на вида работа, включително и тези за транспорт на машини, работна ръка, временна организация на движението, извънреден и празничен труд, промяна в организацията на работа поради геоложки и други непредвидени обстоятелства, охрана на труда при изпълнение на съответната дейност, необходимите застраховки и всички други присъщи разходи неупоменати по-горе.Оперативно дежурство на договорирана техника ще се осъществява всяка година за месеците от 15 ноември до 15 март включително, като от него се приспада времето, в което техниката се ползва за целите на договора. Разплащането на действително извършените работи по зимно поддържане на уличната и общинската пътна мрежа, тротоарни настилки, тротоарни площи, пешеходни зони, разположени на територията на Община Ямбол, както и на оперативното дежурство на договорираната техника, се извършва съгласно единични цените на дейностите от Ценовото предложение и Тарифа 1 на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по банков път до 30 (тридесет) работни дни от датата на представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или от упълномощени от него лица протоколи за предаване/ приемане на извършените дейности и въз основа на издадена фактура.Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ подизпълнителите за изпълнените от тях работи.Когато Изпълнителя е сключил договор/и за подизпълнение, Възложителят приема изпълнението на дейностите по настоящия договор в присъствието на Изпълнителя и Подизпълнителя.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да променя количеството на работите по свое усмотрение, съгласно реалните нужди за тази дейност, в рамките на общата стойност на договора и съобразно предвидените средства за финансирането му. Заплащането се извършва по банков път по банкова сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. За доказване на регистрация на участника в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или за представяне на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка, изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор. Съгласно разпоредбата на чл. 56, ал. 1, т. 2 ЗОП, при участници обединения офертата трябва да съдържа нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и нотариално заверено копие от анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен представляващият член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на обединението; - разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; - участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Когато не е приложен договор за създаването на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът ще да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. При сключване на договора за изпълнение избраният за изпълнител представя заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ/за чуждестранни лица се представя еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени/.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят се е възползвал от възможността, предоставена в чл. 64, ал. 1 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите, както и от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Ямбол - в раздел "Профил на купувача", поради което срокът за подаване на оферти е намален от 52 дни на 40 дни.Възложителят си запазва правото да посочи и по-голям срок от 40 дни. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;4. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от НК против трудовите права на работниците.От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник и в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 5. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията на възложителя. 6. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56 ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56 ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. На основаниe чл.56 ал.2 от ЗОП с офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях, са задължителни за участниците.Ако офертата не е представена по приложените образци, Възложителят има право да отстрани участника, поради несъответствие на офертата с изискванията на документацията за участие. Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка, ако е представил оферта, в която е посочил конкретно лице за подизпълнител, но не е приложил негова декларация (Прил. №7), като същевременно това лице е подало самостоятелна оферта и декларира, в хода на провеждането на процедурата пред Възложителя, че не знае за посочването си като подизпълнител и не е съгласно да бъде такъв.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съдържащ следните пликове: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“: 1. Оферта за участие в процедурата(Прил.1);2.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител(Прил.2);3.Нотариално заверено пълномощно от участника, упълномощаващо едно лице да представлява участника в процедурата (изисква се, когато избраното лице не представлява официално участника, съгласно документите за съдебна регистрация);Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;4.Административни сведения за участника(Прил.3);5.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП(Прил.4);6.Документ за внесена гаранция за участие–оригинал на банкова гаранция(Прил.5) или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума по сметка на Възложителя.6.Декларация за ползване/ не ползване на подизпълнител/и;7.Договор за създаване на обединение/нот.заверено копие/ за участие в обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 8. Документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (изисква се когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и когато тази функция на лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в договора за обединение);9.Декларация от членовете на обединението/консорциума-ако е приложима(Прил.23);10.Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката(Прил.24);11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор(Прил.8);12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд(Прил.13);13. Деклар. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономич. и финанс. отношения с дружествата, регистр. в юрисдикции с преференц. данъчен режим, свърз. с тях лица и техните действ. собств(Прил.10 и 11);14. Деклар. за липса на свързаност с друг участн., в съотв. с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и липса на обстоят. по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП(Прил.9);15. Декларация за ползване/ не ползване на подизпълнител/и,*ако е приложимо(Прил.6);16. Декларация за съгласие за участие на подизпълнители,*ако е приложимо(Прил.7); 17.Доказателства за техническите възможности на участника-посочени в раздел III.2.3),ляво поле;Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” трябва да съдържа:1.Техническо предложение(Прил.14);2.Концепция за организация на технологичния процес за зимно поддържане на пътната мрежа, разработена в Оперативен план за изпълнение на поръчката;3. Концепция за разработване на Авариен план при възникване на снегонавявания и обледявания;4.Анализ и управление на риска;Плик №3 „Предлагана цена” трябва да съдържа следните документи:1. Ценово предложение(Прил16)в оригинал; 2. Анализи за формиране на единичната цена на всеки вид дейност по Приложение 1 към Тарифа № 1 – в оригинал.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на основните услуги, с предмет, сходен или еднакъв с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността, включително стойностите, датите и получателите – попълва се Приложение № 12, заедно с *доказателства за извършените услуги Забележка: Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, с посочване на стойностите, датите и получателите. 2.Декларация - Списък на техническите лица, посочен от участника, отговорни за изпълнението на поръчката(Приложение № 20) *Преди сключване на договора за обществена поръчка ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и доказателства, че техническите лица от Декларацията списък по Приложение № 20 са наети от Изпълнителя на трудово, гражданско или друго правоотношение (виж т. 11.1 от документацията). 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на предмета на обществената поръчка, както и че техническото оборудване не е и няма да бъде ангажирано или отдадено под наем на друг Възложител и че ще бъде на разположение за целия срок на изпълнение на предмета на обществената поръчка (Приложение № 21). *Преди сключване на договора за обществена поръчка ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и фактури, договори за наем, договори за лизинг или други документи, доказващи правото на собственост или ползване на декларираната техника по Приложение № 21 (виж т. 11.1 от документацията). 4.Декларация за наличната собствена или наета покрита материално-техническа база на територията на община Ямбол (Приложение № 22). *Преди сключване на договора за обществена поръчка ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и доказателства под формата на заверени копия за доказване на собствеността или за правното основание за ползване на декларираната в Приложение № 22 материално-техническа база (виж т. 11.1 от документацията). 5.Заверено копие на сертификат за внедрена Система за управление на качеството по ISO 9001 или еквивалент, с обхват на сертификация еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка ***В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималните изисквания за икономическите и техническите възможности на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически и икономически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните три години (считано до крайния срок за подаване на оферти) участникът да е изпълнил минимум 2 бр. услуги, които са *еднакви или сходни с предмета на поръчката. Забележка: *Под услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, се разбират услуги по зимно поддържане на улична и общинска пътна мрежа и тротоарни настилки, и/или тротоарни площи, и/или пешеходни зони в **градска среда. **Под „градска среда” следва да се разбира град като вид населено място по смисъла на Закона за административно – териториалното устройство на Република България. 2.За дейностите по зимно поддържане участникът трябва да докаже, че за изпълнение предмета на поръчката ще има на разположение минимален състав от 30 човека в качеството им на технически лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката и ще извършват ръчно почистване с гребла и лопати, както и необходимия брой технически лица за използваната техника 3.Участниците следва да докажат наличие на минимум следната собствена или наета техника (техническо оборудване) със срок на договора не по-кратък от срока за изпълнение предмета на настоящата поръчка: а) Тежка механизация за зимно поддържане на пътни настилки: - пясъкоразпръсквачи с гребло – 2 бр. - автомобил (машина) с гребло над 100 к.с. – 3 бр.; ширина на греблото-минимум 2м. - автомобил (машина) с гребло до 100 к.с. – 1 бр.; ширина на греблото-минимум 2м. - товарачна машина – 1 бр. - лугоноска – 1 бр. б) Малогабаритна механизация за зимно поддържане на тротоарните настилки, тротоарните площи и пешеходните зони: - 1 бр. колесен моторен снегорин до 100 к.с. - 1 бр. верижен моторен снегорин до 100 к.с. - ръчни моторни снегорини – 5 бр. 4.Участникът трябва да разполага със собствена или наета покрита материално-техническа база за паркиране и поддържане на снегопочистващата техника и съхранение на инертни материали-пясък, сол и луга, както и да е пригодена за дежурства на личен състав. Същата трябва да се намира на територията на община Ямбол, с оглед своевременно изпълнение на задълженията по договора за обществена поръчка. 5.Участниците следва да са внедрили и да прилагат в дейността си системи за управление на качеството, по стандарт ISO 9001 или еквивалент с обхват на сертификация, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Забележка: Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на Техническото предложение(Т), с подпоказатели:1.Концепция за организация на технологичния процес за зимно поддържане на пътната мрежа, разработена в Оперативен план за изпълнение на поръчката, гарантиращ качественото й изпълнение – P1(максимално 25т.);2.Концепция за разработване на Авариен план при възникване на снегонавявания и обледявания – Р2(максимално 10т.);3.Анализ и управление на риска – Р3(максимално 15т.);по този показател участник може да получи максимално 50 точки; тежест: 50
Показател: Предлагана цена(Ц) -по този показател участник може да получи максимално 50 точки; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.06.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://www.yambol.bg - раздел „Профил на купувача”. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа, всеки работен ден в Центъра за услуги и информация на Община Ямбол до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: Община Ямбол, гр. Ямбол, обл. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски” № 7, срещу заплащане на сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща по банков път по сметка: Банкова сметка за плащане при закупуване на документация за обществената поръчка: IBAN: BG 13SOMB91308424420344 BIC: SOMBBGSF код за вид плащане: 447000 Банка:Общинска банка АД – ФЦ Ямбол При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.06.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.06.2016 г.  Час: 14:00
Място

гр.Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При определяне на предлаганите цени, участникът следва да се съобрази с пределните цени, заложени от Възложителя в поръчката, които са: № ВИДОВЕ РАБОТИ/ ед.мяр. /ЕД.ЦЕНА /лв/ без ДДС* І. ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА ПЪТНИ НАСТИЛКИ 1.Почистване на пътно платно от сняг и лед машинно /Км/денонощие/ /До 175 лв./ 2.Опесъчаване на пътното платно, вкл. материали машинно /Км/денонощие/ /до 170 лв. / 3.Лугиране на пътни настилки, вкл. материали машинно /Км/денонощие/ /До 170 лв./ 4.Обработване с противообледенителен антикорозионен материал /Км/денонощие/ /до 380 лв./ II.ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА ТРОТОАРНИ НАСТИЛКИ, ТРОТОАРНИ ПЛОЩИ, ПЕШЕХОДНИ ЗОНИ 1.Почистване на настилката от лед и сняг ръчно /дка/денонощие/ /до 170 лв./ 2.Почистване на настилката от лед и сняг машинно /дка/денонощие/ /до 100 лв./ 3.Опесъчаване и осоляване на настилки /дка/денонощие/ /до 160 лв./ 4.Обработване с противообледенителен антикорозионен материал /дка/денонощие/ /до 250 лв./ III. ВРЕМЕ НА ОПЕРАТИВНО ДЕЖУРСТВО НА ДОГОВОРИРАНА ТЕХНИКА /на денонощие/ /до 380 лв./ IV. ТОВАРЕНЕ И ИЗНАСЯНЕ НА СТРУПАНИ ГОЛЕМИ КОЛИЧЕСТВА СНЯГ НА ПЛОЩАДКА /м3/ /до 50 лв. / Участник предложил цени над пределните, определени от Възложителя за посочените позиции от т. I, II, III и IV., се отстранява от процедурата. Предложените цени следва да са пределни(максимални) и определени при пълно съответствие с условията от документацията по процедурата и включват всички разходи по изпълнение на всички работи, дейности, услуги, и др., нужни за качественото изпълнение на предмета на обществената поръчка, включително възнаграждения на екипа от технически лица /ръководни, работници и служители/ и др., свързани с изпълнението на поръчката, както и такси, печалби, застраховки и всички други присъщи разходи за осъществяване на дейността. *Навсякъде в обявлението, документацията, техническата спецификация и образците към поръчката,под пътни настилки и пътни платна следва да се разбират две идентични понятия.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ