Версия за печат

00339-2016-0013

BG-Ямбол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ямбол, ул.Г. С. Раковски № 7, За: Мария Караиванова; арх. Стоян Жечев, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439; 046 681325, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg..

Адрес на профила на купувача: http://yambol.bg/profile/item/142.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Ямбол, ул.Г. С. Раковски № 7, За: Христина Дунакова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681112, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на проект за „Изменение на действащ Подробен устройствен план /ПУП/ – План за регулация и застрояване /ПР3/ за квартал „Каргон” на гр. Ямбол и разширение на кв.“Каргон“ с ПУП – ПР3 на урбанизирани и земеделски територии в строителните граници“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр.Ямбол, община Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е „Изработване на проект за „Изменение на действащ Подробен устройствен план /ПУП/ – План за регулация и застрояване /ПР3/ за квартал „Каргон” на гр. Ямбол и разширение на кв.“Каргон“ с ПУП – ПР3 на урбанизирани и земеделски територии в строителните граници“. Съдържание на проекта: 1.План за регулация.Проектът да бъде разработен на базата на действащата в момента кадастрална карта на гр.Ямбол. За постигане на по голяма прецизност да се направят геодезически заснемания по ъглите на всички квартали и при необходимост да се актуализират кадастралните данни. 2. План за застрояване. Проектът да бъде разработен на базата на действащата в момента кадастрална карта на гр.Ямбол, съвместно с плана за регулация и съпътстващите схеми. Да се отразят влезлите в сила частични изменения на ПУП – ПЗ и приложените планове за застрояване. Да се прецени кои постройки с временен статут да се трансформират с постоянен като запазващо се застрояване. Годния сграден фонд с перспектива над 20 години да се запази като съществуващо застрояване с необходимите пристрояване и надстрояване.3. Схеми за електроснабдяване, слаботоково окабеляване, водоснабдяване, канализация, газоснабдяване. При съставянета на всяка от схемите да се направи проучване и да се отразят съществуващите проводи. Да се векторизират всички подземни комуникации, като в електронния модел да са по отделни слоеве. Да се проучат и отразят със схемите инвестиционните намерения на дружествата, обслужващи проводите – EVN, кабелни оператори, държавно окабеляване, газоснабдително дружество, ВиК - Ямбол, и др. Да се оразмерят новите линии съгласно предвижданията на плана за застрояване за завишаване и подновяване на сградния фонд.4. Схема на зелената система. Да се отрази съществуващата висока растителност като в максимална степен се запази. Да се оразмерят зелените площи за предвидените с плана брой обитатели и в съответствие с предварителния проект за ОУП на община Ямбол.5. Транспортна схема. Уличната мрежа да се оразмери съгласно предвижданията на плана за застрояване за брой обитатели и одобрения предварителен проект за ОУП. Да се изследват и оразмерят трасетата на транзитните пешеходни и автомобилни потоци през територията. Да се прецени необходимоста от нови пешеходни и автомобилни мостове на р. Тунджа и да се предложат подходящи места за ситуирането им. Да се предвидят трасета за велоалеи. Да се осигури транспортно обслужване на новообразуваните УПИ. Да се анализират всички възможности за увеличаване местата за паркиране и осигурят места за паркиране в зоните за промишлени дейности, съобразно броя на заетите лица.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхват на проекта: Територията, която трябва да обхване проекта за изменение на ПУП - ПРЗ се заключва между река Тунджа от север, изток и запад, кв. Златен рог от запад и обходен път юг от юг, както и територии от бивш стопански двор, на изток от бивш „Фомис“, сега кв.“Тракия“ и обхваща кадастрални райони с номера – 36, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558 и 559 и част от 39 - бивш стопански двор, на изток от бивш „Фомис“, сега кв.“Тракия“. Фази на разработката. Проектът да се разработи двуфазно – във фаза предварителен и окончателен проект. 1.Предварителен проект, който да съдържа: • Опорно сравнителен план – М 1:1000. • План за регулация и застрояване - М 1:500. • Схема на вертикалната планировка – М 1:2000. • Схема за водоснабдяване – М 1:2000. • Схема за канализация – М 1:2000. • Схема за електроснабдяване – М 1:2000. • Схема за слаботокови проводи – М 1:2000. • Схема за газоснабдяване – М 1:2000. • Схема на зелената система – М 1:2000. • Транспортна схема – М 1:2000 2.Окончателен проект, който да се изработи въз основа на предварителния проект, становища на централните и териториални администрации, контролните органи и експлоатационните дружества и решенията на експертните съвети и да съдържа: • План за застрояване – М 1:1000 • План за регулация /две копия на недеформируема хартия/ – М 1:500 • Схема на вертикалната планировка, отразяваща измененията в предварителния проект – М 1:2000 • Схема за водоснабдяване отразяваща измененията в предварителния проект – М 1:2000 • Схема за канализация отразяваща измененията в предварителния проект – М 1:2000 • Схема за електроснабдяване, отразяваща измененията в предварителния проект – М 1:2000 • Схема за слаботокови проводи, отразяваща измененията в предварителния проект – М 1:2000 • Схема за газоснабдяване отразяваща измененията в предварителния проект – М 1:2000 • Сборна схема на подземните комуникации – М 1:2000 • Схема на зелената система, отразяваща измененията в предварителния проект – М 1:2000. • Транспортна схема – М 1:2000. Окончателния проект трябва да бъде предаден в три комплекта - 1бр. на недеформируема основа , 1бр. на хартия; и 1бр.в цифров вид на CD в CAD 4 формат и .dwg формат в координатна система 1970г. и БГС 2005 и .pdf формат. Да се предвиди копие от ПУП – ПРЗ в CAD 4 формат, координатна система БГС 2005 за СГКК Ямбол на основание чл.136, ал.4 от ЗУТ.

Прогнозна стойност без ДДС
83333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с парична гаранция за участие, в размер на 833 лв. внесени по сметка BG 75 SOMB 91303324121301, BIC - SOMBBGSF в “Общинска банка” АД- клон Ямбол, или чрез представяне на оригинал на банкова гаранция.Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Задържането, освобождаването и усвояването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на поръчката, внесена по сметка BG 75SOMB91303324121301 BIC SOMBBGSF в "Общинска банка" АД - клон Ямбол или чрез представяне на оригинал на банкова гаранция.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осигури от бюджета на община Ямбол

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или в нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай,че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен представляващият член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3. изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на обединението; 4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Когато не е приложен договор за създаването на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът ще да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лицадоговорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и копие от данъчна регистрация на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Договорът не се сключва с ИЗПЪЛНИТЕЛ, който при подписване на договора не изпълни изискванията на чл. 42, ал.1, т.1,2,3,4 от ЗОП, а именно: 1. не изпълни задълженията си по чл. 47, ал.10 от ЗОП; 2. не представи определената гаранция за изпълнение на договора 3. не извърши съответната регистрация, не представи документ или не изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата, а именно: 1. Към момента на сключване на договор, за всеки един от проектантите следва да се представят удостоверения за пълна проектантска правоспособност за текущата година, издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съдържащ следните пликове: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“: 1Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител.2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.3. Представяне на участника – посочва се единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията по чл.47, ал.9 от ЗОП се подписва от лицата, които го представляват.В случай, че участникът е обединение, декларацията по чл.47, ал.9 от ЗОП се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са на чужд език се представя/т и в официален превод на български език.5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6. Декларация за ползване/ не ползване на подизпълнител/и, съдържаща посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители.7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). 8. Декларация от членовете на обединението/консорциума - ако е приложима. 9. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката;10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд.12.Доказателства за техническите възможности на участника, посочени в раздел III.2.3.) ляво поле.13.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП.14.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;15.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/ подизпълнител/.16.Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” трябва да съдържа:1. Техническо предложение - по образец.;2. Декларация по чл.33 ал.4 от ЗОП /ако е приложима/ Плик №3 „Предлагана цена” трябва да съдържа следните документи:1. Ценово предложение, изготвено по образец, представено в оригинал.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация със Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени/изпълнявани от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Удостоверение, издадено от получателя на услугата или чрез посочване на компетентен орган; Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Справка-декларация за екипа, отговарящ за изпълнение на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководителя екип и на експертите;Декларация по чл.51а от ЗОП за ангажираност на експерт, съгласно Образец № 13 от документацията за участие, подписана от същия. Забележка №1: В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималните изисквания за техническите възможности на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнена минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Забележка: За „услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбират изработени и приети проекти за ПУП - ПРЗ за съответния вид урбанизирана територия в обхват пет и повече квартала. Съгласно § 5 т.10 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ "Квартал" е урегулирана територия, ограничена от улици или от улици и граници на урбанизирана територия, която обхваща един или повече поземлени имоти. Участникът да има изпълнена минимум 1 (една) услуга през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет изработване на Подробен устройствен план за територии по чл.16 и чл.17 от ЗУТ в обхват пет и повече квартала. /Съгласно § 5 т.10 от Допълнителните разпоредби на ЗУТ "Квартал" е урегулирана територия, ограничена от улици или от улици и граници на урбанизирана територия, която обхваща един или повече поземлени имоти./ Забележка: Съгласно чл.16 ал.1 от ЗУТ „С подробен устройствен план за територии с неурегулирани поземлени имоти, както и за територии с неприложена първа регулация по предходен устройствен план се определят необходимите площи за изграждане на обектите на зелената система, на социалната и на техническата инфраструктура - публична собственост. За осъществяване на тези предвиждания с влизането в сила на плана собствениците на недвижими имоти прехвърлят в полза на общината процентна част от площта на имотите си, определена с плана, но не повече от 25 на сто.“. Съгласно чл.17 ал.1 от ЗУТ извън случаите по чл. 16 от ЗУТ с подробен устройствен план за населено място или за част от него се урегулират неурегулирани дотогава поземлени имоти, като вътрешните им регулационни линии съвпадат с имотните граници. 2. Участниците, следва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум следните експерти: - Ръководител на екипа – Архитект, който да притежава минимум 1 (една) година специфичен професионален опит в областта на устройственото планиране или еквивалент; - Инжeнер геодезист - висше образование (магистърска степен), специалност геодезия или еквивалент, най-малко 1 година професионален опит, участие в извършването на сходна с предмета на поръчката дейност; - Инженер ВиК - висше образование (магистърска степен), специалност ВиК или еквивалент, най-малко 1 година професионален опит, участие в извършването на сходна с предмета на поръчката дейност; - Инженер газоснабдяване - висше образование (магистърска степен), специалност „Топло и газоснабдяване“ или еквивалент, най-малко 1 година професионален опит, участие в извършването на сходна с предмета на поръчката дейност. - Инженер електроснабдяване - висше образование (магистърска степен), специалност електроснабдяване или еквивалент, най-малко 1 година професионален опит, участие в извършването на сходна с предмета на поръчката дейност. - Инженер със специалност „Транспортно строителство” или еквивалентно, с пълна проектантска правоспособност с опит в проектирането на транспортно-комуникационни системи; - Ландшафтен архитект – висше образование (магистърска степен), професионална квалификация „ландшафтен архитект“ или еквивалент, най-малко 1 година професионален опит, участие в извършването на сходна с предмета на поръчката дейност; - Проектант, вписан в публичния регистър на Министерство на културата /МК/ по чл.165 от Закона за културното наследство и Наредба № Н – 3/2011 г. на МК. Всички проектанти следва да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

По същество предмета на поръчката е изработване на проект и е необходимо да са спазени изискванията на: Чл.162, ал.1 от ЗУТ -" Проектант е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата проектантска правоспособност" ; Чл.229 и Чл.230 от ЗУТ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://www.yambol.bg - раздел „Профил на купувача”. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа, всеки работен ден в Центъра за услуги и информация на Община Ямбол до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: Община Ямбол, гр. Ямбол, обл. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски” № 7, срещу заплащане на сумата от 3 лв. (три лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща по банков път по сметка: Банкова сметка за плащане при закупуване на документация за обществената поръчка: IBAN: BG 13SOMB91308424420344 BIC: SOMBBGSF код за вид плащане: 447000 Банка:Общинска банка АД – ФЦ Ямбол При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр.Ямбол, ул."Г. С. Раковски" 7, ст.203

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник и в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 5. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в тази документация. 6. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 7. Който е представил оферта, надхвърляща обявената прогнозна стойност за съответната обособена позиция. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56 ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56 ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 /тъй като процедурата се обявява по опростените правила на ЗОП/ дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по ел. път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ