00140-2016-0008
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 13:23 ч. : | 14/04/2016 13:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 13:23 ч. : | 14/04/2016 13:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр. Ихтиман, ул. "Цар Освободител" 123: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ихтиман, "Цар Освободител" 123, За: инж. Тони Кацаров, Република България 2050, гр. Ихтиман, ул. "Цар Освободител" 123, Тел.: 0724 82381, E-mail: obshtina_ihtiman@mail.bg, Факс: 0724 82550
Място/места за контакт: инж. Тони КацаровИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: ihtiman-obshtina.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=3&objtype=1&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20desc.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги във връзка с кандидатстване, правни услуги по избор на изпълнители, управление и отчитане на проект „Основен ремонт/рехабилитация на обект: Общински път 82252 от разклона с път III-822- с.Живково - с.Боерица - с.Венковец - разклон с път III-822“, финансиран от Програма за Развитие на Селските Райони 2014-2020 г., включително подготовка на заявления за кандидатстване и заявки за плащане”
Възлагане на обществена поръчка
Задачите по настоящата обществена поръчка са описани подробно в техническата спецификация и включват три основни дейности: А. Консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта, включително подготовка на заявления за кандидатстване. Б. Правни услуги свързани с подготовка на тръжни процедури по ЗОП за възлагане на одобрените инвестиционни дейности. В. Консултантски услуги, свързани с управлението на проекта, включително заявки за плащане.
79400000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
За Дейност 1:Изготвяне и окомплектоване на заявление за подпомагане, необходимо на Община Ихтиман за кандидатстване с проектно предложение„Основен ремонт/рехабилитация на обект: Общински път 82252 от разклона с път III-822- с.Живково - с.Боерица - с.Венковец - разклон с път III-822“ - прогнозната стойност 78 570.00 лв. (седемдесет и осем хиляди и петстотин и седемдесет лева) без ДДС. За Дейност 2:Предоставяне на правни услуги свързани с подготовка на тръжни процедури по ЗОП за възлагане на одобрените инвестиционни дейности, във връзка с изпълнение на дейностите по проект„Основен ремонт/рехабилитация на обект: Общински път 82252 от разклона с път III-822- с.Живково - с.Боерица - с.Венковец - разклон с път III-822“ – прогнозната стойност 68 094.00 лв. (шесдесет и осем хиляди деветдесет и четири лева) без ДДС. За Дейност 3:Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проект„Основен ремонт/рехабилитация на обект: Общински път 82252 от разклона с път III-822- с.Живково - с.Боерица - с.Венковец - разклон с път III-822“ - прогнозната стойност 78 570.00 лв. (седемдесет и осем хиляди и петстотин и седемдесет лева) без ДДС.
НЕ
15.09.2020 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи с офертата оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (без ДДС) в размер, както следва: 2 252,00 лв. (две хиляди двеста петдесет и двалева).Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (изготвя се по образец №: 15.1. от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на Община Ихтиман: ОБЩИНА ИХТИМАН БАНКА: „ЦКБ” АД, офис Ихтиман IBAN: BG98CECB97903347378500; BIC: CECBBGSF. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за участие в ОП открита с Решение №:…………/……...”.; Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.; Гаранциите за участие се освобождават от възложителя по реда на чл. 62 от ЗОП. Възложителя има право да задържи гаранцията за участие при наличие на обстоятелствата по чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 61, ал. 2 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец №: 15.2 от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на Община Ихтиман: ОБЩИНА ИХТИМАНБАНКА: „ЦКБ” АД, офис Ихтиман IBAN:BG98CECB97903347378500; BIC: CECBBGSF.В нареждането за плащане следва да бъде записан текста: "Гаранция за добро изпълнение на ОП за КУ открита с Решение №:……….”; Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на Община Ихтиман и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора.; Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.; Когато избраният изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение.
Възнаграждението по настоящата поръчка се извършва по ред определен в договора за обществена поръчка и се изплаща по следния ред и отделно по всеки отделен одобрен проект: 1.Първо плащане в размер на 100% от оферираната от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за изпълнение на Дейност 1:„Изготвяне и окомплектоване на заявление за подпомагане, необходимо на Община Ихтиман за кандидатстване с проектно предложение„Основен ремонт/рехабилитация на обект: Общински път 82252 от разклона с път III-822- с.Живково - с.Боерица - с.Венковец - разклон с път III-822“”, платима в срок до 15 календарни дни след получено авансово плащане в Община Ихтиман от Държавен фонд „Земеделие”, вследствие на подписан договор с Държавен фонд „Земеделие” за отпускане на финансова помощ по проекта и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Авансово плащане в размер на 50% от оферираната от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за изпълнение на Дейност 2: „Предоставяне на правни услуги свързани с подготовка на тръжни процедури по ЗОП за възлагане на одобрените инвестиционни дейности, във връзка с изпълнение на дейностите по проект„Основен ремонт/рехабилитация на обект: Общински път 82252 от разклона с път III-822- с.Живково - с.Боерица - с.Венковец - разклон с път III-822“” и Дейност 3: „Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проект„Основен ремонт/рехабилитация на обект: Общински път 82252 от разклона с път III-822- с.Живково - с.Боерица - с.Венковец - разклон с път III-822“”, платима в срок до 15 календарни дни след получено авансово плащане в Община Ихтиман от Държавен фонд „Земеделие”, вследствие на подписан договор с Държавен фонд „Земеделие” за отпускане на финансова помощ и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3.Окончателно плащане в размер на 50% от оферираната от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за изпълнение на Дейност 2: „Предоставяне на правни услуги свързани с подготовка на тръжни процедури по ЗОП за възлагане на одобрените инвестиционни дейности, във връзка с изпълнение на дейностите по проект„Основен ремонт/рехабилитация на обект: Общински път 82252 от разклона с път III-822- с.Живково - с.Боерица - с.Венковец - разклон с път III-822“” и Дейност 3: „Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проект„Основен ремонт/рехабилитация на обект: Общински път 82252 от разклона с път III-822- с.Живково - с.Боерица - с.Венковец - разклон с път III-822“”, платима в срок до 15 календарни дни след приемане с двустранно подписан констативен протокол от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на всички дейности по изпълнение на проекта, в т.ч. и подготовката и окомплектоване на искане за окончателно плащане по Договор за безвъзмездна финансова помощ за съответния проект и издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Финансиране Настоящата обществена поръчка ще се финансира по Програма за развитие на селските райони 2014г. – 2020г. Важно! При липса на сключен договор (отказ за финансиране) за отпускане на финансова помощ за финансиране на проектното предложение/проект от Държавен фонд «Земеделие», Възложителят не дължи възнаграждение на Изпълнителят, Възложителят и Изпълнителят не дължат неустойки или пропуснати ползи една към друга от какъвто и да било характер и/или предмет, които са в обхвата на проекта за който липсва сключен договор за отпусната финансова помощ или одобрен разход за дейността. В случай, че бъде сключен договор (осигурено финансиране) за проектното предложение/проект от Държавен фонд «Земеделие», Възложителя ще извършва плащания по съответните дейности съгласно настоящата документация и ценовата оферта на участника, определен за изпълнител.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя копие на документа, с който е създадено обединението.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
В заседателната зала на ет. 4 в административната сграда на община Ихтиман, гр. Ихтиман, ул."Цар Освободител" №123
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП при отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура".
Съдържание на ПЛИК № 2: а) „Техническо предложение за изпълнение на поръчката” – попълва се Образец № 16, в оригинал, пописано и подпечатано на всяка страница от представляващия участника или упълномощено лице. б) Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП – попълва сеОбразец № 16-1,ако е приложима за това, коя част от офертата има конфиденциален характер и участникът изисква от Възложителя да не я разкрива; Декларацията се попълва по желание на участника! 2.4.Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена” а) „Ценово предложение” - попълва се Образец № 17 – в оригинал, пописано и подпечатано на всяка страница от представляващия участника или упълномощено лице. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената; Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ