02538-2016-0009
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 09:32 ч. : | 14/04/2016 08:58 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.04.2016 09:32 ч. : | 14/04/2016 08:58 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Кюстендил: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Районна прокуратура Кюстендил, гр.Кюстендил 2500, ул.Демокрация № 15, партер - „Деловодство“, За: Гинка Ангелова, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078550 391, E-mail: gangelova@kn.prb.bg., Факс: 078550 960
Място/места за контакт: гр.Кюстендил 2500, ул. Демокрация № 15, партер - „Деловодство“Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/bg/rpkyustendil/.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/rpkyustendil/obshestveni-porchki/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработка, доставка и монтаж на мебели, метални стелажи и щори за нуждите на Районна прокуратура Кюстендил по три самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Изработка, доставка и монтаж на столове и офис мебели; Обособена позиция № 2 – Изработка, доставка и монтаж на метални стелажи; Обособена позиция № 3 – Изработка, доставка и монтаж на щори.
Възлагане на обществена поръчка
„Изработка, доставка и монтаж на мебели, метални стелажи и щори за нуждите на Районна прокуратура Кюстендил по три самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Изработка, доставка и монтаж на столове и офис мебели; Обособена позиция № 2 – Изработка, доставка и монтаж на метални стелажи; Обособена позиция № 3 – Изработка, доставка и монтаж на щори.
39100000, 39120000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
За обособена позиция № 1: Кожен стол -1 бр.; Стол магистрати- 14 бр.; Диван /двоен модул/, с подлакътници от двете страни - 2 бр.; Единичен фотьойл, с подлакътници от двете страни- 36 бр.; Стол посетителски -85 бр.; Стол служители -17 бр.; Бюро – адм. ръководител -1 бр.; Заседателна маса към бюро - 1 бр.; Бюро – зам. адм. ръководители -2 бр.; Заседателна маса към бюро - 2 бр.; Бюро – магистрати -12 бр.; Бюро – съдебни служители-15 бр.; Контейнер с 4 чекмеджета -3 бр.; Контейнер с 4 чекмеджета -13 бр.; Контейнер с 3 чекмеджета-13 бр.; Маса за посетители-1 бр.; Заседателна маса-19 бр.; Секция-стелаж с пет рафта - горна отворена част, състояща се от три рафта и две врати на долните два рафта-24 бр.; Секция-стелаж с четири рафта - горна отворена част, състояща се от три рафта и две врати на долния рафт-14 бр.; Секция - гардероб свободно стоящ, с две врати -22 бр.; Кръгла маса-2 бр.; Секционен кухненски шкаф с три врати и три рафта- 1 бр.; Плот с вградена мивка с шкаф под него, с три врати и два рафта-1 бр.; Малка кафе-масичка - 1 бр.; Дъски за стена – за монтиране зад столовете - 24 бр.; Катедра-1 бр.; За обособена позиция № 2:Метални стелажи с 6 рафта -15 бр. За обособена позиция № 3:Щори - хоризонтални 207 кв. м.
НЕ
40
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ГАРАНЦИИ 1. Гаранцията за участие в процедурата е: За обособена позиция 1 – 690.00 лв. (шестстотин и деветдесет лева). За обособена позиция 2 – 28.00 лв. (двадесет и осем лева). За обособена позиция 3 – 47.00 лв. (четиридесет и седем лева). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура Кюстендил: Българска народна банка, Банков код BIC: TTBBBG22, Банкова сметка IBAN: BG 87 ТТВВ 9400 3326 2488 09. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 5), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура Кюстендил: Банков код BIC: TTBBBG22, Банкова сметка IBAN: BG 87 ТТВВ 9400 3326 2488 09. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към настоящата документация и следва да е със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на най – дългия гаранционнен срок, за гаранционно обслужване, предложен от участника. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора. Забележка: В случаите по чл. 16г възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Източник на финансиране: Бюджета на Районна прокуратура Кюстендил Плащането се извършва в български левове, с платежно нареждане по банкова сметка, посочена от Изпълнителя: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора след изпълнение на всички предвидени дейности – доставка и монтаж, в срок до 10 (десет) работни дни след подписване и представяне на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ доставката, подписване и представяне на констативен протокол, удостоверяващ монтажа на доставените мебели и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на издадена фактура (хартиена или електронна, съгласно Закона за електронния документ и електронния подпис) за стоките, които следва да бъдат доставени. Посочените документи следва да бъдат изпратени/представени на адрес гр. Кюстендил, ул. „Демокрация“ № 15, ет. 1, „Счетоводство“. За дата на плащането, се счита датата на извършване на нареждането за плащане от страна на Възложителя.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
гр. Кюстендил, ул. „Демокрация” № 15
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
14.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 – Изработка, доставка и монтаж на столове и офис мебели;
39100000, 39120000
Описание:
Кожен стол -1 бр.; Стол магистрати- 14 бр.; Диван /двоен модул/, с подлакътници от двете страни - 2 бр.; Единичен фотьойл, с подлакътници от двете страни- 36 бр.; Стол посетителски -85 бр.; Стол служители -17 бр.; Бюро – адм. ръководител -1 бр.; Заседателна маса към бюро - 1 бр.; Бюро – зам. адм. ръководители -2 бр.; Заседателна маса към бюро - 2 бр.; Бюро – магистрати -12 бр.; Бюро – съдебни служители-15 бр.; Контейнер с 4 чекмеджета -3 бр.; Контейнер с 4 чекмеджета -13 бр.; Контейнер с 3 чекмеджета-13 бр.; Маса за посетители-1 бр.; Заседателна маса-19 бр.; Секция-стелаж с пет рафта - горна отворена част, състояща се от три рафта и две врати на долните два рафта-24 бр.; Секция-стелаж с четири рафта - горна отворена част, състояща се от три рафта и две врати на долния рафт-14 бр.; Секция - гардероб свободно стоящ, с две врати -22 бр.; Кръгла маса-2 бр.; Секционен кухненски шкаф с три врати и три рафта- 1 бр.; Плот с вградена мивка с шкаф под него, с три врати и два рафта-1 бр.; Малка кафе-масичка - 1 бр.; Дъски за стена – за монтиране зад столовете - 24 бр.; Катедра-1 бр.;
Обособена позиция № 2 – Изработка, доставка и монтаж на метални стелажи;
39131100
Описание:
Метални стелажи с 6 рафта 15 бр.
Обособена позиция № 3 – Изработка, доставка и монтаж на щори.
39515400
Описание:
Щори - хоризонтални 207 кв. м.