Версия за печат

00339-2016-0009

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул. Г.С.Раковски № 7, За: Мария Караиванова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: http://yambol.bg/profile/item/141.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул. Г.С.Раковски № 7, За: Христина Дунакова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681112

Място/места за контакт: Център за услуги и информация

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Определяне на оператор за отпечатване на ваучери за храна за нуждите на Община Ямбол и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Ямбол“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
За Община Ямбол: франко сградата на Община Ямбол – гр. Ямбол, ул. „Г. С Раковски“ № 7, ст.418 за второстепенните разпоредители: франко сградата на Община Ямбол, ул. „Г. С. Раковски“ № 7, ст. 440
Код NUTS: BG343
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на откритата процедура е избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Определяне на оператор за отпечатване на ваучери за храна за нуждите на Община Ямбол и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Ямбол“. Обществената поръчка е за нуждите на община Ямбол и следните второстепенни разпоредители: СУ Дом стари хора и Домашен социален патронаж, Центрове за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания и Защитено жилище, Общинско предприятие „Паркове и зони за отдих“, ОП „Комунални и обредни дейности“, ОП „Общински пазари“, ОП „Платени зони за паркиране“, ОП „Спортни имоти“, ОП „Туризъм и култура“.При изпълнение на поръчката следва да се изработят, отпечатат и доставят ваучери за храна, използвани като средство за замяна от работещите служители в търговски обекти осъществяващи дейност в съответствие с изискванията на Закона за храните, с които операторът (изпълнителят) има сключени договори за обслужване, за нуждите на Община Ямбол и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Ямбол. Ваучерите за храна трябва да са с номинали 1, 2, 5, 10 и 20 лева, в зависимост от направената поръчка на ваучерите. Ваучерите трябва да притежават най-малко пет способа на защита срещу фалшифицирането им, и да отговарят на техническата спецификация описана в документацията за участие. Те са с тримесечна периодичност на отпечатване и предоставяне, след предварителна заявка от страна на Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставката на ваучери се извършва само след изрична писмена заявка от Възложителя или съответния второстепенен разпоредител/ дейност или структура, в която са посочени конкретни количества. Възложителят няма задължение да приема или заплаща ваучери, които са доставени без писмена заявка. Прогнозен брой на служителите, на които ще се предоставят ваучери за храна са както следва: - За Общинска администрация и дейности към Община Ямбол - прогнозен брой служители – 184 годишно; - За СУ Дом стари хора и Домашен социален патронаж - прогнозен брой служители - 100 годишно; - За Центрове за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания и Защитено жилище – прогнозен брой служители - 44 годишно; - За Общинско предприятие „Паркове и зони за отдих“ - прогнозен брой служители - 53 годишно; - За ОП „Комунални и обредни дейности“ - прогнозен брой служители - 39 годишно; - За ОП „Общински пазари“ - прогнозен брой служители - 7 годишно; - За ОП „Платени зони за паркиране“ - прогнозен брой служители - 24 годишно; - За ОП „Спортни имоти“ - прогнозен брой служители - 13 годишно; - За ОП „Туризъм и култура“ - прогнозен брой служители - 36 годишно; * Броят на служители, второпстепенни разпоредители/структури или дейности към Община Ямбол може да бъде изменян или допълван, в резултат на нормативни или структурни промени в община Ямбол.

Стойност, без да се включва ДДС
490000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2019 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с парична гаранция за участие, в размер на 4900 лв. внесени по сметка BG 75 SOMB 91303324121301, BIC - SOMBBGSF в “Общинска банка” АД- клон Ямбол, или чрез представяне на оригинал на банкова гаранция.Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Задържането, освобождаването и усвояването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на поръчката, внесена по сметка BG 75SOMB91303324121301 BIC SOMBBGSF в "Общинска банка" АД - клон Ямбол или чрез представяне на оригинал на банкова гаранция.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осигури от бюджетите на община Ямбол и бюджетите на второстепенните разпоредители с бюджет за срок от 4 години, съответно за 2016 г., 2017 г., 2018 г. и 2019 г.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или в нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. В случай,че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Договорът /анексът/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен представляващият член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3. изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия член на обединението; 4. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 5. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Когато не е приложен договор за създаването на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът ще да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Ако участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лицадоговорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и копие от данъчна регистрация на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;4. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от НК против трудовите права на работниците.От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник и в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 5. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията на възложителя. 6. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56 ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56 ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. На основани чл.56 ал.2 от ЗОП с офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съдържащ следните пликове: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2. Представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, т. 1 от ЗОП ;2. Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП 3. Декларация от участника /свободен текст/, че притежава валидно Разрешение за извършване на дейност като оператор за отпечатване на ваучери за храна, издадено от министъра на финансите съгласно чл.9, ал.4 от Наредба №7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор;4. Договор/анекс за създаване на обединение за участие в обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – в оригинал или нотариално заверено копие. 5. Документ за внесена/учредена гаранция за участие – заверено копие от платежен документ или оригинал на банкова гаранция за участие.6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участника по чл. 51 от ЗОП посочени в раздел III.2.3) ляво поле.7. Декларация за уверение, че участникът не е в процедура за отнемане на Разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна, съгласно чл.11 от Наредба №7 / 09.07.2003 г на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор.8. Декларация за уверение, че ако участникът бъде избран за изпълнител на обществената поръчка, ще предостави ваучери за храна, с номинална стойност на купюра 1,00; 2,00; 5,00; 10,00 и 20,00 лв., които имат степен на защита срещу фалшифициране и ще отговарят на изискванията на чл. 22, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003г. и на Техническата спецификация на Възложителя; 9. Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици; 10. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник 11. Декларация относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен и подписан образец. 12. Декларация за съгласие за участие като за участие като подизпълнител;13.Декларация по чл. 55, ал.7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП;14.Декларация за приемане условията на проекто-договора. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” трябва да съдържа:1. Техническо предложение - по образец.;2. Декларация по чл.33 ал.4 от ЗОП /ако е приложима/ Плик №3 „Предлагана цена” трябва да съдържа следните документи:1. Ценово предложение, изготвено по образец, представено в оригинал.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация със списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, описание/ предмет на доставките, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2.Списък на търговските обекти в Ямбол, които приемат отпечатаните от участника ваучери за храна, в който са посочени: наименование, адрес по местонахождение на търговския обект и телефон за връзка, срок на договора с търговския обект (ако срокът е неопределен, се посочва „безсрочен“) придружен с Декларация за уверение в свободен текст, че участникът има сключени действащи договори за обслужване на ваучери за храна във всички търговски обекти, съдържащи се в Списъка В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималните изисквания за техническите възможности на участниците се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците следва да имат минимум една изпълнена доставка, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. * За доставки сходни с предмета на поръчката ще се приемат: Отпечатване и доставка на ваучери за храна. 2.Участникът да разполага с минимум 10 обекта, които приемат отпечатаните от него ваучери за храна.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.06.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес http://www.yambol.bg - раздел „Профил на купувача”. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа, всеки работен ден в Центъра за услуги и информация на Община Ямбол до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: Община Ямбол, гр. Ямбол, обл. Ямбол, ул. „Г. С. Раковски” № 7, срещу заплащане на сумата от 3 лв. (три лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща по банков път по сметка: Банкова сметка за плащане при закупуване на документация за обществената поръчка: IBAN: BG 13SOMB91308424420344 BIC: SOMBBGSF код за вид плащане: 447000 Банка:Общинска банка АД – ФЦ Ямбол При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.06.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.06.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр.Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ