Версия за печат

00022-2016-0010

BG-Асеновград: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Асеновград, пл. Акад. Николай Хайтов 9, За: инж. Георги Ангелов, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20312, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 41057

Място/места за контакт: Община Асеновград, пл. Акад. Николай Хайтов 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.

Адрес на профила на купувача: http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160413iWRE472856.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за осъществяване на мерките за информация и публичност по проект „Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Асеновград
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Избор на изпълнител за осъществяване на мерките за информация и публичност по проект „Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България“ Дейностите за осигуряване на информация и публичност за инвестиционния проект се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22459100, 22462000, 79341000, 79952000, 92111000, 92111200, 44423450

Описание:

Рекламни стикери и ленти
Рекламни печатни материали
Рекламни услуги
Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги, свързани с производство на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)
Услуги, свързани с производство на рекламни, пропагандни и информационни кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)
Указателни табелки

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Всички мерки за осигуряване на визуализация и публичност на проекта ще бъдат съобразени с Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Околна среда 2014 - 2020" и стандартите на Регламент 1828/2006. Информация за проекта ще се публикува редовно на интернет-страницата на Община Асеновград: www.assenovgrad.com Очаквани продукти: Обособена позиция 1: Изработване на интернет банер-1 бр. Официални церемонии-3 бр. Публични събития (пресконференции)-3 бр. Билбордове-2 бр. Постоянни обяснителни табели-2 бр. Информационни табели/плакати-4 бр. Промоционални материали (USB, конферентни чанти, химикалки, тефтери): -Флаш памет (USB) 32 GB-400 бр. -Конферентни чанти-350 бр. -Тефтери-350 бр. -Химикалки-400 бр. Банер/ транспарант-1 бр. Публикации/ съобщения в местен печат или телевизия-3 бр. Промоционален видео филм -1 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
111250 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Община Асеновград: „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF 1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1100.00 лева. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Асеновград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. !!! Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 /два/ % от стойността на договора без ДДС и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Асеновград или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на установените с проекто-договора. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранцията по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Община Асеновград: „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на “Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България” ще се осигури по ОП "Околна среда 2014-2020г."ВАЖНО!!! В случай, че поради каквато и да е причина финансирането по проекта не бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена наст.поръчка, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи или да изиска сключване на анекс към договора поради намаляване на договорените цени или договорени количества или отпадане на дейности. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по банков път, по посочена банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: Чл. 5. (1) Авансовото плащане е в размер на 10 % (десет процента) от цената на договора и се осъществява в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на този договор и издаване на фактура - оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на запис на заповед на стойност равна на стойността на авансовото плащане, но не по-рано от получаване на авансово плащане от ОП „Околна среда 2014-2020” за инвестиционен проект: „Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България“. Авансът се приспада пропорционално от всяко междинно плащане. Ако този договор бъде прекратен преди окончателното му изпълнение, неприспаднатият аванс се връща на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или се прихваща със стойността на извършени до момента на прекратяването, но незаплатени работи. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да върне оригинала на записа на заповед, обезпечаващ предоставения аванс в 30 – дневен срок след прекратяването на договора. (2) Изпълнителят представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ документите по ал. 1 в срок до 15 (петнадесет) календарни дни от влизане в сила на договора за обществена поръчка. Чл. 6. Междинните плащания са дължими след извършване на всяка една дейност, включена в обхвата на настоящия договор, представяне на оригинал на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, приемно-предавателен протокол и др. съпътстващи документи, произхождащи от спецификата на съответната дейност. Общият размер на междинните плащания не може да надвишава 80 % от цената на договора. Сборът от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 90% от стойността на договора.. Чл. 7. Окончателно плащане е в размер равен на разликата между цената на този договор, посочена в чл. 2, ал. 1 по-горе и извършените плащания, съгласно чл. 5, ал. 1 и чл. 6 по-горе. Окончателното плащане е дължимо след приемането на извършената работа по този договор и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура - оригинал за окончателно плащане и приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на работата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за регистрация като юридическо лице. При участие в процедурата на участникът, който е обединение, нерегистрирано като самостоятелно юридическо лице, то участниците в обединението представят копие на споразумение, което трябва да съдържа клаузи, гарантиращи, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; че представляващия обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че членовете на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението или анекс към него следва да съдържа калузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и наст.документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Участниците представят:1. Начален документ на оферта за изпълнение на предмета на общ.поръчка – Приложение № 1; 2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки – Приложение № 2; 3. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Приложение № 3; 4. Декларация за ползване на подизпълнител/и съобразно вида на работите, които подизпълнителят/ите ще извършва/т и дела на неговото/тяхното участие по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – Приложение № 4; 5. Декларация – съгласие за участие на подизпълнител – Приложение № 5; 6. Техническа спецификация – Приложение № 6; 7. Банкова гаранция за участие (примерна) – Приложение № 7; 8. Списък-Декларация на изпълнена/и услуга/и – Приложение № 8; 9. Списък-декларация на технически лица, отговорни за изпълнението на поръчката Приложение № 9; 10. Декларация за разположение на експерт – Приложение № 10; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Приложение № 11; 12. Декларация за запознаване с условията на откритата процедура – Приложение № 12; 13. Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 13; 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП – Приложение № 14; 15. Техническо предложение – Приложение № 15; 16. Ценово предложение Приложение № 16;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участника със Списък - декларация на екипа, който ще участва при изпълнение на поръчката, включващ лицата, които ще попълнят задължителната част от екипа от ключови експерти с професионален опит и квалификация, за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата поне 1 (една) услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Еднаква или сходна с предмета на поръчката е услуга по осъществяване на мерки за информация и публичност. 2. Участникът трябва да разполага с екип, включващ минимум 2 (двама) експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата, както следва: - Висше образование, образователно-квалификационна степен "бакалавър" или "магистър" или еквивалентна,; - Опит в изпълнението на (една) услуга, еднаква или сходна с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ТО е техническата оценка на предложението.ТО = ТО1 + ТО2, където ТО1 е оценка на предлаганата методология за изпълнение на поръчката, с максимален брой точки 40 т., ТО2 е оценката на предлаганата организация и разпределение на човешкия ресурс по време на изпълнение на дейностите с максимален брой точки 20 т.; тежест: 60
Показател: ФО е финансовата оценка на предложението; ФО=Смин/Сn х 30, където Смин е най-ниска цена, предложена в съответната процедура. Сn е предлагана цена от n-тия участник за услугата.; тежест: 30
Показател: СО е срок за организиране на официалните и публични събития. Cр= Срmin/Срi х 10, където: Срi е предложения срок на изпълнение съгласно Техническото предложение на съответния участник.Срmin е минималния предложен срок на изпълнение съгласно Техническите предложения от всички допуснати до оценка участници. ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие. Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.assenovgrad.com, Раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес: община Асеновград, гр. Асеновград, пл. „Акад.Николай Хайтов” № 9. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва „Инвестбанк”АД, ФЦ Пловдив IBAN: BG50 IORT 7375 8404 0200 00 BIC: IORTBGSF Код за вид плащане: 447000 Цена на документацията: 5 лв. без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.05.2016 г.  Час: 15:00
Място

Сградата на Община Асеновград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането на проекта ще бъде осигурено по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове, процедура с референтен №: BG16M1OP002-1.006 „Изпълнение на ранни ВиК проекти“.

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Пълен достъп до документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Асеновград-www.assenovgrad.com, Раздел "Обяви, търгове, конкурси". Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.assenovgrad.com, Раздел "Профил на купувача". Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на услугата и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторната услуга да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното извършване на услугата чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. ВАЖНО!!! В случай, че поради каквато и да е причина финансирането по проекта не бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи или да изиска сключване на анекс към договора поради намаляване на договорените цени или договорени количества или отпадане на дейности. Методика за оценка на офертите: КО = ТО + ФО + СО където: КО е комплексната оценка на предложението; ТО е техническата оценка на предложението; ФО е финансовата оценка на предложението; СО е срок за организиране на официалните и публични събития.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ