00022-2016-0010
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.04.2016 16:46 ч. : | 13/04/2016 16:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.04.2016 16:46 ч. : | 13/04/2016 16:15 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Асеновград: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Асеновград, пл. Акад. Николай Хайтов 9, За: инж. Георги Ангелов, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20312, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 41057
Място/места за контакт: Община Асеновград, пл. Акад. Николай Хайтов 9Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.
Адрес на профила на купувача: http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160413iWRE472856.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за осъществяване на мерките за информация и публичност по проект „Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България“
Възлагане на обществена поръчка
„Избор на изпълнител за осъществяване на мерките за информация и публичност по проект „Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България“ Дейностите за осигуряване на информация и публичност за инвестиционния проект се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта.
22459100, 22462000, 79341000, 79952000, 92111000, 92111200, 44423450
Описание:
НЕ
НЕ
Всички мерки за осигуряване на визуализация и публичност на проекта ще бъдат съобразени с Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Околна среда 2014 - 2020" и стандартите на Регламент 1828/2006. Информация за проекта ще се публикува редовно на интернет-страницата на Община Асеновград: www.assenovgrad.com Очаквани продукти: Обособена позиция 1: Изработване на интернет банер-1 бр. Официални церемонии-3 бр. Публични събития (пресконференции)-3 бр. Билбордове-2 бр. Постоянни обяснителни табели-2 бр. Информационни табели/плакати-4 бр. Промоционални материали (USB, конферентни чанти, химикалки, тефтери): -Флаш памет (USB) 32 GB-400 бр. -Конферентни чанти-350 бр. -Тефтери-350 бр. -Химикалки-400 бр. Банер/ транспарант-1 бр. Публикации/ съобщения в местен печат или телевизия-3 бр. Промоционален видео филм -1 бр.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Община Асеновград: „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF 1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1100.00 лева. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Асеновград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. !!! Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 /два/ % от стойността на договора без ДДС и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Асеновград или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на установените с проекто-договора. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранцията по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Община Асеновград: „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF
Финансирането на “Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България” ще се осигури по ОП "Околна среда 2014-2020г."ВАЖНО!!! В случай, че поради каквато и да е причина финансирането по проекта не бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена наст.поръчка, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи или да изиска сключване на анекс към договора поради намаляване на договорените цени или договорени количества или отпадане на дейности. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по банков път, по посочена банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: Чл. 5. (1) Авансовото плащане е в размер на 10 % (десет процента) от цената на договора и се осъществява в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на този договор и издаване на фактура - оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на запис на заповед на стойност равна на стойността на авансовото плащане, но не по-рано от получаване на авансово плащане от ОП „Околна среда 2014-2020” за инвестиционен проект: „Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България“. Авансът се приспада пропорционално от всяко междинно плащане. Ако този договор бъде прекратен преди окончателното му изпълнение, неприспаднатият аванс се връща на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или се прихваща със стойността на извършени до момента на прекратяването, но незаплатени работи. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да върне оригинала на записа на заповед, обезпечаващ предоставения аванс в 30 – дневен срок след прекратяването на договора. (2) Изпълнителят представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ документите по ал. 1 в срок до 15 (петнадесет) календарни дни от влизане в сила на договора за обществена поръчка. Чл. 6. Междинните плащания са дължими след извършване на всяка една дейност, включена в обхвата на настоящия договор, представяне на оригинал на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, приемно-предавателен протокол и др. съпътстващи документи, произхождащи от спецификата на съответната дейност. Общият размер на междинните плащания не може да надвишава 80 % от цената на договора. Сборът от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 90% от стойността на договора.. Чл. 7. Окончателно плащане е в размер равен на разликата между цената на този договор, посочена в чл. 2, ал. 1 по-горе и извършените плащания, съгласно чл. 5, ал. 1 и чл. 6 по-горе. Окончателното плащане е дължимо след приемането на извършената работа по този договор и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура - оригинал за окончателно плащане и приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на работата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят няма изискване за регистрация като юридическо лице. При участие в процедурата на участникът, който е обединение, нерегистрирано като самостоятелно юридическо лице, то участниците в обединението представят копие на споразумение, което трябва да съдържа клаузи, гарантиращи, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; че представляващия обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че членовете на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението или анекс към него следва да съдържа калузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие. Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.assenovgrad.com, Раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес: община Асеновград, гр. Асеновград, пл. „Акад.Николай Хайтов” № 9. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва „Инвестбанк”АД, ФЦ Пловдив IBAN: BG50 IORT 7375 8404 0200 00 BIC: IORTBGSF Код за вид плащане: 447000 Цена на документацията: 5 лв. без ДДС.
Български
180
Сградата на Община Асеновград
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането на проекта ще бъде осигурено по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове, процедура с референтен №: BG16M1OP002-1.006 „Изпълнение на ранни ВиК проекти“.
Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Пълен достъп до документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Асеновград-www.assenovgrad.com, Раздел "Обяви, търгове, конкурси". Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.assenovgrad.com, Раздел "Профил на купувача". Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на услугата и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторната услуга да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното извършване на услугата чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. ВАЖНО!!! В случай, че поради каквато и да е причина финансирането по проекта не бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи или да изиска сключване на анекс към договора поради намаляване на договорените цени или договорени количества или отпадане на дейности. Методика за оценка на офертите: КО = ТО + ФО + СО където: КО е комплексната оценка на предложението; ТО е техническата оценка на предложението; ФО е финансовата оценка на предложението; СО е срок за организиране на официалните и публични събития.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП.
13.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ