Версия за печат

00072-2016-0013

BG-Карлово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471365

Община Карлово, ул. Петко Събев № 1, За: Йорданка Костадинова, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 54586, E-mail: ykostadinova@karlovo.bg, Факс: 0335 54581

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.karlovo.bg/index.php?option=com_content&Itemid=552&catid=86&id=3384&lang=bg&view=article.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”, по обособени позиции, за трета и четвърта група сгради.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Карлово
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката по Обособена позиция 1 включва избор на изпълнител за извършване на следните дейности: - Дейност 1 - Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”; - Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ;- Дейност 2 - Упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”. Предметът на поръчката по Обособена позиция 2 включва избор на изпълнител за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради – част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение, в изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000, 71223000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството
Архитектурни услуги, свързани със строителни работи по разширяване на сгради

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По обособена позиция № 1 Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради и упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажните работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради - 11 броя сгради; По обособена позиция № 2 Извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради - част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение - 11 броя сгради.

Стойност, без да се включва ДДС
175723.74 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За обособена позиция № 1 - 1600,00 лв. без ДДС; За обособена позиция № 2 - 100,00 лв. без ДДС. Гаранцията може да бъде представена като парична сума или под формата на банкова гаранция, съгласно чл. 60 от ЗОП. Паричната сума може да бъде внесена в касата на Община Карлово или да бъде преведена по сметка на Възложителя IBAN BG54FINV91503316025343; BIC FINVBGSF - "ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА" АД. Валидността на гаранцията за участие трябва да бъде не по-малка от срока на валидност на офертите. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора за обществена поръчка за съответната обособена позиция. Валидността на гаранцията за изпълнение е най-малко 1 /един/ месец след крайния срок за изпълнение на договора за обществена поръчка.Гаранцията може да бъде под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начините на плащане са подробно описани в проекта на договор, част от документацията за участие.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Представя се нотариално заверено споразумение за създаване на обединение в оригинал, или нотариално заверено копие, а преди сключване на договора и необходимите документи съгласно ЗОП и ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За участие в процедурата следва да подаде оферта, представена в запечатан непрозрачен плик, върху който участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и трябва да съдържа: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документи и образци, съдържащи информация за правното състояние, икономическите, финансови и техническите възможности на участника; 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя образец „Предложение за изпълнение на поръчката”, свързан с изпълнението на поръчката и когато е приложимо и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставя образец на ценово предложение за изпълнението на поръчката - Ценова оферта на участника. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документите и информацията, съдържащи се в плик № 1 са еднакви за двете обособени позиции се поставят само в плика по позиция с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма изисквания

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За обособена позиция № 1: 1. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата за участие в настоящата обществена поръчка; 2. Участникът следва да притежава валиден лиценз за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № 9 от 22.05.2001 г. за лицензиране на лицата, упражняващи строителен надзор ИЛИ да притежава издадено от Началника на Дирекцията за национален строителен контрол и вписано в нарочен регистър удостоверение за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, за лица регистрирани на територията на Република България ИЛИ еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; 3. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат: ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на качеството с обхват по предмета на поръчката, съответно за Дейност 1 и Дейност 2 по Обособена позиция 1; 4. Участникът следва да има сключена валидна “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За обособена позиция № 2: 1. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата за участие в настоящата обществена поръчка; 2. Участниците следва да са вписани в публичния регистър по чл. 23, ал. 4 от Закона за енергийна ефективност (ЗЕЕ) или еквивалентен регистър или да притежават издадено от Началника на Дирекцията за национален строителен контрол и вписано в нарочен регистър удостоверение за упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.2 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентен документ за чуждестранни лица, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в списъка на правоспособни лица има включено лице, което отговаря на изискванията по смисъла на Закона за енергийна ефективност; 3. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат: ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на качеството с обхват по предмета на поръчката по Обособена позиция 2.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За обособена позиция № 1: 1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на оферта, най-малко 1 договор, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Представят се удостоверения, издадени от получателя на услугата или от компетентни органи. В случай, че такава информация е налична (публикувана) в публичен регистър, този регистър следва да бъде посочен. *Под еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират договори с предмет извършване на услуги за оценяване на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор; 2. Участникът следва да представи: 2.1. Валиден лиценз или съответно удостоверение за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 166 от ЗУТ (заверено копие); 2.2. Списък на правоспособните физически лица, неразделна част от лиценза/регистрацията - по образец (Образец №13), в който се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в екипа от експерти на участника; 2.3. Ключовите експерти, попълват Декларация за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП и за ангажираност на експерт по образец (Образец №14); 3. Копие от валиден документ за сертификация по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на поръчката. Възложителят приема на основание чл. 53, ал. 4 ЗОП и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; 4. Копие на валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка или еквивалентен документ и Декларация (свободен текст) – в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора. За обособена позиция № 2: 1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на оферта, най-малко 1 договор, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Представят се удостоверения, издадени от получателя на услугата или от компетентни органи. В случай, че такава информация е налична (публикувана) в публичен регистър, този регистър следва да бъде посочен. * Под еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират договори с предмет извършване на услуги за оценяване на инвестиционни проекти, извършване на обследвания за енергийна ефективност, сертифициране на сгради, изготвяне на оценки за енергийни спестявания, упражняване на строителен надзор; 2. Участникът следва да представи: 2.1. Удостоверение за вписване в регистъра на Агенция за устойчиво развитие или еквивалентен регистър, 2.2. Удостоверение за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 166 от ЗУТ (заверено копие), с приложен списъка на правоспособни физически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и ЗУТ за извършване на оценка на инвестиционните проекти – част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение – по Образец №13, в който се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в екипа от експерти на участника, 2.3. Ключовите експерти, попълват Декларация за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП и за ангажираност на експерт по образец – Образец №14; 3. Копие от валиден документ за сертификация по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на поръчката. Възложителят приема на основание чл. 53, ал. 4 ЗОП и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на техническото предложение; тежест: 70
Показател: Оценка на финансовото предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.05.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.05.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. Карлово, ул. Петко Събев № 1, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съобразно с чл. 68, ал. 3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е безплатна и може да бъде изтеглена от "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Отговори на постъпили въпроси и разяснения по документацията за обществената поръчка ще бъдат публикувани в "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Съобщения, свързани с процедурата ще бъдат публикувани в "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Възложителят може да изпраща информация до участниците по електронна поща по реда, предвиден в Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради и упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажните работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради.
1) Кратко описание

Предметът на поръчката по Обособена позиция № 1 включва: 1.1. Дейност 1 - Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”; Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ; 1.2. Дейност 2 - Упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти (Дейност 1) и упражняване на строителен надзор (Дейност 2) върху строителните и монтажни работи по отношение на 11 многофамилни жилищни сгради.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
164008.8 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради - част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение.
1) Кратко описание

Предметът на поръчката по Обособена позиция № 2 включва избор на изпълнител за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилни жилищни сгради – част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение, в изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”; Оценката за съответствие на инвестиционните проекти следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Предметът на поръчката по Обособена позиция 2 включва избор на изпълнител за извършване на оценка за съответствие на инвестиционните проекти – в част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение, по отношение на 11 многофамилни жилищни сгради.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
11714.94 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване