00267-2016-0048
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.04.2016 09:58 ч. : | 13/04/2016 09:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.04.2016 09:58 ч. : | 13/04/2016 09:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи
Строителство
ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив, ул. Райко Даскалов 45, За: Недялка Барганова - юрисконсулт в ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 622550, E-mail: opokt@abv.bg, Факс: 032 666866
Място/места за контакт: ОП Организация и контрол на транспорта Община ПловдивИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412sqWc3235289.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив, ул. Райко Даскалов 45, За: Анелия Локова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 628701, E-mail: opokt@abv.bg, Факс: 032 666866
Място/места за контакт: ОП Организация и контрол на транспорта Община ПловдивИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.plovdiv.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
"Изпълнение на текущи ремонти за тротоарни настилки и техническа инфраструктура на територията на град Пловдив."
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка е изпълнение на текущи ремонти за тротоарни настилки и техническа инфраструктура на територията на град Пловдив. Изпълнението на поръчката следва да се реализира в съответствие с Техническата спецификация на възложителя, условията на договора и спазвайки законодателството действащо на територията на Република България.
45233161
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Максимално допустимата стойност на поръчката се определя на 216 000 (двеста и шестнадесет хиляди)лева с включен ДДС/ 180 000 (сто и осемдесет хиляди )лева без ДДС. Посочената стойност е лимитна.
НЕ
НЕ
12
1. Общи положения Гаранциите се предоставят под формата на парична сума или банкова гаранция, като участникът сам избира формата на гаранцията: - парична сума, внесена по банков път по сметката на Oбщинско предприятие Организация и контрол на транспорта Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция; Банкова сметка за внасяне на парични гаранции: ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив ТБ Инвестбанк АД – Пловдив BIC: IORTBGSF, IBAN: BG63IORT73753102001900 В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката, за която се участва, съответно на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие в настоящата процедура е в размер на 1700 лв. (хиляда и седемстотин) лева и се представя задължително от всеки участник в процедурата при подаване на офертата. Когато се представя банкова гаранция за участие, тя следва да е в оригинал и със срок не по- малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни от крайния срок за подаване на оферти. В случай че банковата гаранция не отговаря на изискванията на Възложителя, участникът бива отстраняван от участие в процедурата. При сключване на договора определения изпълнител следва да представи гаранцията за изпълнение в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция следва да е със срок до 1 месец след изтичане на гаранционния срок, посочен в техническото предложение на участника. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете, посочени в проекта на договора.
Финансирането е осигурено от бюджета на община Пловдив, като средствата са заложени в бюджета на ОП Организация и контрол на транспорта Община Пловдив за 2016 г. Плащанията ще се извършват съгласно проектодоговора. Авансово плащане не се предвижда.
ДА
1.Условия за участие 1.1.Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в ЗОП и предварително обявените от възложителя условия. 1.2. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта. Не се предоставя възможност за представяне на варианти в офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 1.3. За да бъде допуснат до участие в процедурата участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението на обществената поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. 1.4.Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл.47, ал. 1, ал.2, т,1, 2,4 и 5 ал. 5 от ЗОП. - който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП, изисквани от възложителя в настоящата поръчка, в т.ч. и основанията по чл. 58 ал. 3 от ЗОП - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57 ал.2 от ЗОП
Съгласно чл. 57 от ЗОП, офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, име и адрес на получателя на офертата(Възложителя) и текста: Оферта за участие в открита процедура с предмет: (изписва се предмета на поръчката). Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика със съдържание, както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", който следва да съдържа следните документи и информация: 1. Оферта за участие, съгласно Образец № 1, съдържащa представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, подписанa и подпечатанa от Участника. 2. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банковата гаранция за участие; 3. Декларации в оригинал: 3.1.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец №4) 3.2.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (по образец№6); 3.3. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (по образец№7); 3.4. Когато е приложимо - Информация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнител и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако Участникът предвижда използването на подизпълнител (по образец№8); Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва като такъв (по образец№9); 3.5.Декларация по чл. 56, ал.1, т. 6 от ЗОП (по образец№5). 4. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания от Участника посочените в раздел III.2.3. от обявлението за настоящата поръчка; 5. При участник обединение- копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Ако обединението не е регистрирано юридическо лице, следва да се спази чл. 56, ал.3 от ЗОП; 6. Списък по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП на документите и информацията, които се съдържат в офертата, подписан и подпечатан от участника. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката": 7. Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката (по образец№2).Ако е приложимo се прилага и декларация по чл. 33 ал. 4 от ЗОП. Техническото предложение следва да бъде представенo на хартиен носител и да съдържа информацията изискана в документацията към настоящата обществена поръчка. Плик № 3 В плик 3 с надпис “Предлагана цена” се поставят: 8. Ценовото предложение на участника – (по образец№3); 9. Анализи на посочените от участника единични цени. Ценовото предложение, с изискуемите приложения към него, следва да бъде представенo на хартиен носител, който се поставя в плик № 3.
не се изисква
не се поставя
1. Заверено копие на валидни удостоверения от ЦПРС или еквивалентни такива; 2. Списък на строителството, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на представяне на офертата, включващ стойности, дати и възложители, придружен с удостоверения за добро изпълнение от възложителите. Тези удостоверения да посочват стойността, датата на приключване на строителството и мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт; 3. Списък на технически персонал, предвиден за изпълнение на предмета на обществената поръчка; Посочване с конкретни данни на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит; 4. Декларация от участника, че разполага с необходимия брой работници за качествено изпълнение на поръчката в свободен текст; 5. Списък за техническото оборудване, с което участникът разполага (собствено или наето), предвидено за изпълнение на поръчката в свободен текст; 6. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001, сходен с предмета на поръчката. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството съгласно чл. 53, ал.4 от ЗОП; 7. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 сходен с предмета на поръчката. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството съгласно чл. 53, ал.4 от ЗОП; 8. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд при работа BS OHSAS 18001, сходен с предмета на поръчката. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството съгласно чл. 53, ал.4 от ЗОП; Забележка: Под "сходен с предмета на поръчката" следва да се разбира строителство и/или ремонт и/или реконструкция на улици и булеварди в урбанизираните територии.
1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи втора група, трета категория и да притежава удостоверения за това, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в съответен регистър на държавата, в която е учреден. Ако участникът е обединение, изискването се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност, съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП. 2. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка – участникът следва да има изпълнени поне три договора, сходни с предмета на поръчката, изпълнени в последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Доказването на изпълнението се извършва с представяне на удостоверения, указващи доброто изпълнение. 3. За реализиране предмета на обществената поръчка, участникът в процедурата следва да има на разположение екип от технически правоспособни лица, осъществяващи техническото ръководство при изпълнение на СМР, с образователна квалификация, съответстваща на предвижданите за изпълнение, съобразно предмета на поръчката видове строително-монтажни работи и професионален опит- не по-малък от 3 години. 4. Участникът трябва да разполага с необходимия брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката. 5. Участникът следва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети за срока на изпълнение на поръчката, съобразно Техническата спецификация. 6. Наличие на внедрена система за управление на качеството ISO 9001, сходна с предмета на поръчката или еквивалент. 7. Наличие на внедрена система за управление на околната среда ISO 14001, сходна с предмета на поръчката или еквивалент. 8. Наличие на внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд при работа BS OHSAS 18001, сходна с предмета на поръчката или еквивалент.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
град Пловдив, ул. Райко Даскалов 45, Заседателната зала
Съгласно разпоредбите на чл.68, ал.3 от ЗОП при отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Пълен достъп до документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е осигурен на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, на http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412sqWc3235289, в деня на публикуване на решението и обявлението в АОП. За участие в процедурата не се предвижда закупуване на документацията. На същия адрес ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания по обществената поръчка, както и съобщения до участниците.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал. 5 т.1 от Закона за обществени поръчки
13.04.2016 г.