00140-2016-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.04.2016 12:23 ч. : | 12/04/2016 12:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.04.2016 12:23 ч. : | 12/04/2016 12:20 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр. Ихтиман: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Ихтиман, ул.Цар Освободител №123, За: инж. Тони Кацаров, Р.България 2050, гр. Ихтиман, Тел.: 0724 82381, E-mail: obshtina_ihtiman@mail.bg, Факс: 0724 82550
Място/места за контакт: гр. Ихтиман, ул.Цар Освободител №123Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ihtiman-obshtina.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=3&objtype=1&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20desc.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за изготвяне на технически проект и упражняване на авторски надзор при изпълнението му за проект с работно заглавие: „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на сградата на СОУ „Христо Ботев“, ведно с прилежащо дворно пространство в гр. Ихтиман, община Ихтиман“, за кандидатстване по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“.
Възлагане на обществена поръчка
Избор на изпълнител за изготвяне на технически проект и упражняване на авторски надзор при изпълнението му за проект с работно заглавие: „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на сградата на СОУ „Христо Ботев“, ведно с прилежащо дворно пространство в гр. Ихтиман, община Ихтиман“, за кандидатстване по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“.
71320000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Проектната документация да се окомплектова съгласно изискванията на Наредба №4 от 21.05.2001 г. за обема и съдържанието на инвестиционните проекти по части: • Архитектура • Конструкции • ВиК • ОиВ • Електрическа • Геодезия • Паркоустройство и благоустройство • Пожарна безопасност • ПБЗ - План за безопасност и здраве • ПУСО – План за управление на строителните отпадъци • Количествени и Количествено-стойностни сметки Упражняване на авторски надзор по смисъла на Закона за устройството на територията при изпълнение на СМР по проект с работно заглавие: „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на сградата на СОУ „Христо Ботев“, ведно с прилежащо дворно пространство в гр. Ихтиман, община Ихтиман“, както следва: 1. да посети обекта при направено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, строителя или надзорната фирма. 2. подписва всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно нормативната уредба в Република България и упражнява дейността си по договора, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи извършваната дейност. 3. предава извършената работа по упражняване на авторски надзор със справка-акт. 4. Да следи за точното изпълнение на одобрения проект съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове, имащи отношение към предмета на настоящия договор и за промените или допълненията на проекта, предписани по установения нормативен ред от проектантите по време на строителството. 5. Да прави предписания и дава технически решения за точно спазване на проекта и за необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. 6. Да осигурява възможност на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия. 7. Да съдейства на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ при реализацията на проекта. 8. Да извършва експертни дейности и консултации. 9. Да заверява екзекутивна документация при необходимост. 10. Да вписва решенията и указанията в Заповедната книга на обекта, които са задължителни за всички участници в строителството. 11. Да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за възникнали проблеми при изпълнението на проекта и за предприетите мерки за тяхното разрешаване. Стойност на поръчката -максималният финансов ресурс за изпълнение на проектирането е 120 000 лева без ДДС; -максималният финансов ресурс за упражняване на авторски надзор е 40 000 лева без ДДС. Участниците задължително изработват ценовите си предложения при съобразяване с максимално допустимия финансов ресурс, посочен по-горе.
НЕ
30.09.2020 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: Община Ихтиман: IBAN:BG98CECB97903347378500 BIC: CECBBGSF ЦКБ АД КЛОН КОСТЕНЕЦ, ОФИС ИХТИМАН. • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. • Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 1 600 лв. /хиляда и шестстотин лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Банковата гаранция за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. В случай, че банката, издала гаранцията за участие, е обявена в несъстоятелност или изпадне в неплатежоспособност /свръх задлъжнялост или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Участникът е длъжен да предостави в срок до 5 работни дни от направеното искане, съответната заместваща гаранция от друга банкова институция, съгласувана с Възложителя. 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. 4. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 6. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Продължава в раздел VІ.3.
Съгласно проекта на договор: Чл. 5. (1) Общата цена на настоящия договор, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, е …………………… лева (словом: ………………………………..) без ДДС и включва всички разходи, необходими за изпълнението на договора, а именно: А) …………………… лева (словом: ………………………………..) без ДДС за изработването на проект с работно заглавие: „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на сградата на СОУ „Христо Ботев“, ведно с прилежащо дворно пространство в гр. Ихтиман, община Ихтиман“; Б) ......................................... лева (словом: ...............................................) без ДДС за всички разходи, необходими за упражняване на авторския надзор при изпълнение на СМР на проект с работно заглавие: „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на сградата на СОУ „Христо Ботев“, ведно с прилежащо дворно пространство в гр. Ихтиман, община Ихтиман“. Заплащането на вложения проектантски труд при осъществяване на авторски надзор, ще се извършва по действително вложено време, при следните условия: а/Цената е определена съгласно Наредба №1 от 17.05.2004 г. за определяне на минимални цени в инженерното инвестиционно проектиране – ......... лв. час без ДДС (..................лева на час без ДДС). б/Времето за авторски надзор включва времето за път и времето за осъществяване на авторски надзор. (2) Разплащането по ал.1, б.“Б“ ще се извършва всеки месец, след откриване на съответната строителна площадка, представен протокол за действително вложено време, подписан от представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ведно с фактура за дължимото плащане. (3) Всички разноски на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по изпълнение на настоящия договор са за негова сметка и се считат включени в определената по-горе цена по ал. 1. (4) Договорената цена е окончателна и няма да бъде променяна за целия период на изпълнение на договора, освен при намалението й в интерес на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ дължи плащане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършените от него услуги по настоящия договор до размера на одобрената сума от страна на ДФЗ-РА по Програма за развитие на селските райони 2014-2020г. за съответното плащане, съгласно ал.1, б.“А“ и „Б“. Чл. 6. Цената по настоящия договор е дължима до размера на реално извършените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и безусловно приети по реда на настоящия договор от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи. Чл.7. Разплащането по чл.5, ал.1, б.“А“ се извършва, както следва: 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва авансово плащане в размер на 10 % от цената по чл. 5, ал.1, б. „А“ в 20 /двадесет/ - дневен срок след подписване на договора и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане на цената по чл. 5, ал.1, б. „А“ в 20 /двадесет/ - дневен срок след подписване на констативен протокол по чл.4, ал.6 от договора, представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, сключване на договор за финансиране на проекта с работно заглавие: „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на сградата на СОУ „Христо Ботев“, ведно с прилежащо дворно пространство в гр. Ихтиман, община Ихтиман“, между община Ихтиман и ДФЗ – РА и получаване на авансово плащане от ДФЗ-РА по сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Окончателното плащане е до одобрения от ДФЗ–РА размер на сумата по чл. 5, ал. 1, б. „А“. От окончателното плащане се приспада платения аванс по т.1.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя копие на документа, с който е създадено обединението.
В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, след спазване на разпоредбите на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Използването на по-висок размер от минималната цена на труда при определянето на предлаганата цена от офертата е допустимо; - "Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се предостави услугата са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/). Офертата може да се представи и по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. В този случай участникът е длъжен да представи на възложителя всички документи, които не са в електронен вид, по реда на чл.57, ал. 1 от ЗОП преди изтичането на срока за получаване на офертите.
ДА
ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по приложението му
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Административната сграда на община Ихтиман - гр.Ихтиман, ул."Цар Освободител" №123, ет. 4
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура".
Продължение от раздел ІІІ.1.1: 8. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: Община Ихтиман: IBAN:BG98CECB97903347378500 BIC: CECBBGSF ЦКБ АД КЛОН КОСТЕНЕЦ, ОФИС ИХТИМАН. • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение при банкова гаранция трябва да е не по-рано от 30.09.2020г. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 1 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. 9. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. * Участниците могат да представят банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Бъдещият изпълнител може да представи банкова гаранция за изпълнение по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! В случай, че банката, издала гаранцията за изпълнение на договора, е обявена в несъстоятелност или изпадне в неплатежоспособност /свръх задлъжнялост или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Изпълнителят е длъжен да предостави в срок до 5 работни дни от направеното искане, съответната заместваща гаранция от друга банкова институция, съгласувана с Възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП
12.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ