02709-2016-0063
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.04.2016 12:10 ч. : | 12/04/2016 10:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.04.2016 12:10 ч. : | 12/04/2016 10:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Априлци: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул.Търговсака №6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 08867 41502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: инж. Мая КараивановаИнтернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412slNP6932536.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: инж. Мая КараивановаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412slNP6932536.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: инж. Мая КараивановаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412slNP6932536.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
СЗДП ТП Държавно ловно стопанство Русалка, ул. Търговска № 6, За: инж. Мая Караиванова, Република България 5641, Априлци, Тел.: 0886 741502, E-mail: dlsrusalka@abv.bg, Факс: 06958 2414
Място/места за контакт: инж. Мая КараивановаИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412slNP6932536.
Публичноправна организация
Друг: Горско стопанство
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДЛС Русалка
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДЛС Русалка
30197600, 30199000, 22810000, 22850000, 30197220, 22852000, 22852100, 22813000, 22814000, 30192000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка включва периодични доставки на канцеларски материали и принадлежности за офис нуждите на ДЛС Русалка по видове, съгласно Техническата спецификация. Стоките, предмет на тази обществена поръчка, трябва да се доставят и разтоварват от Изпълнителя в административната сграда на ДЛС Русалка на адрес: гр. Априлци, ул. “Търговска” № 6, след предварителна заявка от страна на Възложителя. Срокът за изпълнение на всяка доставка е до 3 /три/ работни дни от получаване на заявката, а при спешност – на 1 /един/ работен ден.
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Оригинал на документ за внесена или учредена гаранция за участие в размер на 1% от стойността на поръчката, представляваща сума в размер на 45,00 лв./ четиридесет и пет лева/.Гаранцията за изпълнение е внесена сума или учредена банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на поръчката в размер на 225,00 лв. / двеста двадесет и пет лева/. Сумите на гаранциите за участие и за изпълнение да се внасят по следната банкова сметка: BIC: CECBBGSF IBAN: BG24 CECB 9790 10G3 4183 00
Всички плащания по договора ще се извършват по банковата сметка на Изпълнителя,цената на канцеларските материали по конкретната заявка се заплаща ежемесечно от Възложителя в срок до 15/петнадесет / работни дни след доставяне на заявеното количество за изтеклия месец, представяне на приемо-предавателен протокол за извършената доставка и оригинал на фактура, издадени въз основа на писмената заявка по настоящия договор.
На основание чл.16г, ал.9 от ЗОП, когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на Агенцията за хора с увреждания и/или техни обединения и офертите на тези лица отговарят на критериите за подбор и изискванията на Възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. На основание чл.16г, ал.10 от ЗОП, участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в запазена обществената поръчка по чл.16г от ЗОП, при условие че може да изпълни 80 % от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да използва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се предоставя информация по реда на чл.16г, ал.7 от ЗОП. За изпълнение на горепосоченото, участникът попълва декларацията, изписана като текст в Приложение № 1. На основание чл.59, ал.6 от ЗОП от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания не се изискват гаранция за участие и за изпълнение относно запазената поръчка. Оферти могат да подават и лица, за които поръчката не е запазена.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
На основание Чл. 28, ал. 6 от ЗОП - Пълен и свободен достъп до документацията за откритата процедура е осигурен на следния интернет адрес : http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160412slNP6932536 Документацията за откритата процедура може да се закупи и в деловодството на ТП ДЛС Русалка, на адрес: гр.Априлци, ул.”Търговска” № 6 всеки работен ден от 08:00 до 16:00 часа от 12.04.2016 г. до 11.05.2016 г., на цена 10,00 лв./десет лева/ без ДДС. В случай, че заинтересовано лице иска да му бъдат изпратени документите по пощата, Възложителя го прави за сметка на поискалия го.
Български
90
Административната сграда на ТП ДЛС Русалка
При условията на чл.68, ал. 3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
/чл. 58а, ал. 2 от ЗОП/ Обменът на информация се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя и според заявените възможности на участника. Тези средства за комуникация се посочват в обявлението.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
12.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ