00731-2016-0005
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.04.2016 10:35 ч. : | 12/04/2016 10:28 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.04.2016 10:35 ч. : | 12/04/2016 10:28 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Стара Загора: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Комплексен онкологичен център - Стара Загора ЕООД, ул. д-р Тодор Стоянович №15, За: Петя Александрова, Р. България 6003, Стара Загора, Тел.: 042 600959, E-mail: oncosz@abv.bg, Факс: 042 600959
Място/места за контакт: Ръководител финансов отделИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.oncosz.com.
Адрес на профила на купувача: http://oncosz.com/?page_id=3764.
Електронен достъп до информация: http://oncosz.com/?page_id=3764.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Абонаментно сервизно обслужване на Мултимодален линеен ускорител с многолистен колиматор модел CLINAC iX, локална мрежа за обмен на данни модел АРИА и система за планиране на лъчелечение модел ECLIPSE
Обявлението обхваща обществена поръчка
Абонаментно сервизно обслужване на Мултимодален линеен ускорител с многолистен колиматор модел CLINAC iX, локална мрежа за обмен на данни модел АРИА и система за планиране на лъчелечение модел ECLIPSE
50421200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно техническа спецификация.
НЕ
НЕ
25.07.2016 г.
24.07.2018 г.
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 6700 лв., а гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността му без ДДС. Същите се представят под формата на парична сума внесена по сметката на възложителя - Първа инвестиционна банка - Стара Загора, IBAN BG 65 FINV 9150 10 149206 26, BIC FINVBGSF или под формата на банкова гаранция, съгласно образеца от документацията.
Отложено плащане до 30 дни от представяне на фактура.
ДА
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участника от процедурата по чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП - ако участника е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедура за възлагане на обществени поръчки.
1. Копие на договора за обединение, подписан от лицата (съдружниците) в обединението – ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, придружен от удостоверение за вписване в регистър "Булстат" на Агенция по вписванията. От съдържанието му трябва да са видни индивидуализиращите данни на съдружниците, индивидуализиращите данни на представляващия обединението, целите на обединението, отговорностите на отделните съдружници по изпълнение предмета на обществената поръчка, конкретното участие на всеки от тях при това изпълнение. В случай, че договорът не съдържа (изцяло или отчасти) посочената информация трябва наред с него да се представи анекс към договора или протокол, подписан от всички съдружници в обединението със съдържанието на който се допълва липсващата информация. По желание на участника могат да се представят документи за идентификация / за самоличност – относно участник – физическо лице и удостоверение за актуално състояние или ЕИК – относно участници юридически лица или еднолични търговци. 2. Една обща декларация по образец по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, подписана от лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП и от всички лица, които представляват участника, подизпълнителя, физическото лице – търговец, прокуриста и подписана – оригинал. 3. Оригинален документ или нотариално заверено копие издаден от производителя на описаната в предмета на поръчката апаратура, удостоверяващ правото на участника да извършва сервиз и доставка на резервни части. 4. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия. 5. Лицензия от АЯР за работа с източници на йонизиращи лъчения. 6. Декларация по образец по чл.55, ал.5 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – подписва се от подизпълнителя в случай, че такъв е посочен - оригинал. 7. Декларация по образец по чл.55, ал.7 от ЗОП – оригинал. Съобразно чл.24 „а“ от ППЗОП тя се подписва от лицето, което представлява участника съгласно търговската му регистрация. 8. Декларация по образец по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – оригинал. 9. Декларация по чл.3, ал.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - подписва се от лицето което представлява участника съгласно търговската му регистрация - оригинал. 10. Декларация по образец по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за неизползването /използването на подизпълнители в обществената поръчка /ОП/ - оригинал. 11. Декларация по образец за приемане условията в проекта на договор - оригинал. 12. Доказателства по чл.51 “А” от ЗОП при използване на възможностите на други физически или юридически лица в изпълнението на ОП. 13. Документ за осигурена гаранция за участие. 14. Други документи и информация, посочени в документацията за ОП.
няма
няма
1.По чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на ОП,изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга по смисъла на чл.51, ал.4 от ЗОП. 2.По чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП – посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата от състава на участника, които отговарят за извършването на услугата в т.ч. на ръководните му служители. 3.По чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП – декларация за налични сервизна база, машини, съоръжения и оборудване за изпълнение на поръчката.
Минимални изиквания: Минимум двама сервизни специалисти, със сертификат за сервизиране на апаратурата предмет на обществената поръчка, издаден от производителя на съответната апаратура.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Заседателна зала на "КОЦ - Стара Загора" ЕООД, гр. Стара Загора, ул. "д-р Тодор Стоянович" №15
Участниците в процедурата или техните писмено упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
ДА
март - април 2018г.
НЕ
От датата на публикуване на това обявление в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до цялата документация за участие в процедурата на следния интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно- http://oncosz.com/?page_id=3764 /профил на купувача/.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.
12.04.2016 г.