Версия за печат

01558-2016-0011

BG-София: 18 - Услуги на железопътния транспорт (включително метрополитена)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

БДЖ-Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: Ивана Велева по документацията; инж. Румен Луканов- по техническите условия и спецификация, Република България 1080, София, Тел.: 0887 094278; 0886 469990, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти; отдел Ремонт на локомотиви

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html.

Електронен достъп до информация: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/izvarshvane-na-podemen-remont-na-elektricheski-lokomotiv-43545-sobstvenost-na-tovarni-prevozi.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Извършване на подемен ремонт на електрически локомотив 43545, собственост на „БДЖ – Товарни превози“ ЕООД, във връзка с изпълнение на ремонтната програма за 2015 -2016 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 18 (18 - Услуги на железопътния транспорт (включително метрополитена))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Ремонтните дейности ще се осъществяват на територията на Изпълнителя. Транспортните разходи в рамките на Република България за придвижване на локомотива от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и обратно са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, извън територията на Република България транспортните разходи за придвижването му са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Локомотив 43545 се предава и приема за ремонт от комисия от оправомощени представители на двете страни на територията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, които подписват Протокол за предаване на локомотива за подемен ремонт /по образец на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ /.
Код NUTS:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извършване на подемен ремонт на електрически локомотив 43545, собственост на „БДЖ – Товарни превози“ ЕООД, във връзка с изпълнение на ремонтната програма за 2015 -2016 г.”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Извършване на подемен ремонт на електрически локомотив 43545, собственост на „БДЖ – Товарни превози“ ЕООД, във връзка с изпълнение на ремонтната програма за 2015 -2016 г.”, по количество и обем, съгласно: 1. Норми за разход на труд за задължителни ремонтни операции при Подемен ремонт /ПР/ на локомотиви серия 43000, съгласно "Правилник за заводски ремонт на електрически локомотиви серии 41000, 42000, 43000 / 1991 год."- Приложение № 1 от документацията за участие; 2. Спецификация на части, възли и материали за задължителна смяна при извършване на подемен ремонт на електрически локомотиви 43545, на основание техническото му състояние и съгласно „Правилник за заводски ремонт на електрически локомотиви серии 41000, 420001 43000/1991 год.”- Приложение № 2 от документацията за участие; Общата стойност за извършване на дейностите по обществената поръчка не може да надвишава 336527,26 лв. (триста тридесет и шест хиляди, петстотин двадесет и седем лева и двадесет и шест стотинки) без включен ДДС, и включва: 1. Обща стойност на задължителния подемен ремонт на локомотив 43545, съгласно „Правилник за подемен ремонт на електрически локомотиви серия 41000, 42000, 43000/1991 год.”, която не може да надвишава 246527,26 лв. /двеста четиридесет и шест хиляди, петстотин двадесет и седем лева и двадесет и шест стотинки) без включен ДДС. Обща стойност на задължителния подемен ремонт, включва следните разходи: • Стойност за разход на труд за 1 човекочас (часова ставка) за подемен ремонт на локомотив 43545, в лева без ДДС. • Общата стойност на части, възли и материали, подлежащи на задължителна смяна при подемен ремонт, в лева без ДДС. 2. Общата стойност на допълнителните ремонтни дейности /ако такава необходимост е възникнала/, не може да надхвърля 90 000 /деветдесет хиляди/ лева без ДДС. Стойността на допълнителните ремонтни дейности, свързани със смяна на възли и части, които не са „ремонтнопригодни” с нови, съгласно одобрените от Възложителя калкулации с констативни протоколи, включва: - Стойността на допълнителните нови възли и части; - Стойността на разхода за труд за 1 човекочас (часова ставка), вложен при смяната на допълнителните нови възли и части, в лева без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
336527.26 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

а)Гаранцията за участие е в размер на 3365,27 лв. /три хиляди триста шестдесет и пет лева и двадесет и седем стотинки/ без включен ДДС и представлява абсолютна сума, но не повече от 1% от стойността на поръчката без включен ДДС. Срокът на валидност на гаранцията за участие е 180 /сто и осемдесет/ календарни дни от крайния срок за подаване на заявленията за участие. - Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в полза на Възложителя, съгласно приложения образец към документацията за участие или парична сума, внесена по сметка на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF в лева и в евро в ОББ АД, гр. София, IBAN BG62 UBBS 80021433391810, BIC: UBBSBG. - В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: т.1.Гаранция за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП с предмет: „Извършване на подемен ремонт на електрически локомотив 43545, собственост на „БДЖ – Товарни превози“ ЕООД, във връзка с изпълнение на ремонтната програма за 2015 -2016 г.”. т.2.Гаранцията за участие се усвоява от Възложителя на основание чл.61, ал. 2 от ЗОП. т.3. За освобождаването на гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.62 от ЗОП. б)Участникът определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на гаранционния срок на локомотива, който не може да бъде по-малко от 100 000 /сто хиляди/ км.Гаранционният срок започва да тече от датата на подписване на Протокола за приемане на локомотива от подемен ремонт. Продължителността на гаранционните срокове на вложените при извършване на ремонтните дейности части, възли и агрегати, се определя в съответните оригинални гаранционни карти от производителя или сертификати за качество. Гаранционният срок за тях започва да тече от момента на подписване на Протокола за приемане на локомотива от подемен ремонт или съобразно посоченото в оригиналните гаранционни карти от производителя или сертификатите за качество.Условията за учредяване, задържането, усвояване и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в Проекта на договор /Приложение № 14 от документацията за участие/.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начина на плащане са регламентирани в документацията за участие в процедурата - проекта на договора /Приложение № 14 от документацията за участие/, образеца на Първоначална оферта /Приложение № 12 от документацията за участие/ и образеца на Първоначална ценова оферта / Приложение № 13 от документацията за участие/, а именно: Плащането се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в български лева по банков път в срок от 30 /тридесет/ календарни дни, след приемане на локомотива от подемен ремонт и представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи: оригинална фактура, издадена на името на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД, адрес: София 1080, ул. „Иван Вазов” № 3 с МОЛ - инж. Любомир Симеонов Илиев, която трябва да съдържа: опис на вида и количеството на извършените услуги (дейности) със съответните нормочасове; опис на вложените части, възли и материали при извършване на подемния ремонт; времетраенето на извършените дейности; идентификация на локомотива, който се предава за ремонт. протокол за предаване на локомотива в експлоатация след извършване на подемен ремонт - обр. ЛС 002 – 3/12; копия на всички одобрени констативни протоколи и калкулации, ако са извършени допълнителни ремонтни дейности, съгласно чл. 4, ал. 3 от настоящия договор; гаранционни карти и други документи издадени от производителя на вложените части, свързани с инструкции за употреба и срок на годност. Всяко плащане ще се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по банков път, по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Транспортните разходи за еднократно придвижване на локомотива от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и обратно до пункт на територията на Република България, посочен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрен между страните в договора за възлагане на обществената поръчка, са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител кандидат е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посоченият в раздел ІІ.3) "Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката" срок е, както следва: 1.Договорът влиза в сила от датата на подписването му и е със срок на действие до изтичане срока на гаранционната поддръжка на локомотива 43545, която не може да бъде по-малко от 100 000 /сто хиляди/ км. Гаранционният срок започва да тече от датата на подписване на Протокола за приемане на локомотива от подемен ремонт- по образец на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Продължителността на гаранционните срокове на вложените при извършване на ремонтните дейности части, възли и агрегати, се определя в съответните гаранционни карти от производителя или сертификати за качество. Гаранционният срок за тях започва да тече от момента на подписване на Протокола за приемане на локомотива от подемен ремонт или съобразно посоченото в гаранционни карти от производителя или сертификатите за качество. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ подава локомотива, подлежащ за ремонт, след дадено съгласие за приемането му от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Срокът за извършване на подемен ремонт на електрически локомотив 43545 е не повече от 90 /деветдесет/ календарни дни от предаване на локомотива на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, считано от датата на двустранното подписване на Протокол за предаване на локомотива за подемен ремонт- по образец - ЛС 002-3/12. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, работата на подизпълнителите се приема от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в присъствието на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подизпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заявлението задължително съдържа: 1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от представляващия кандидата съгласно актуалната му регистрация или упълномощено от него лице. Документите към заявлението се представят подредени в папка по реда, описан в списъка. Списъкът се поставя най-отгоре в папката. 1.2. Представяне на кандидата (в оригинал) на основание чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 5/, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато кандидатът предвижда, че ще използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в представянето на кандидата се посочват подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2, т. 5 и ал.5 от ЗОП. Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се попълва съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 6/. Декларацията се представя в оригинал от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП; 1.3. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по т.1.2 в официален превод, съгласно §1 т.16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. 1.4. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението се представя и копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие. 1.5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо представянето на кандидата (оригинал или нотариално заверено копие) – прилага се, когато представянето на кандидата не е подписано от представляващия кандидата съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. 1.6. Декларации: 1.6.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 7/. Представя се в оригинал задължително от подизпълнителите в случай, че кандидатът е декларирал ползването на подизпълнители в представянето на кандидата по т. 1.2. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в заявлението на друг кандидат не може да представя самостоятелно заявление. 1.6.2. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 8/. Декларацията се представя в оригинал от законния представител на кандидата; 1.6.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договора във връзка с чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 9/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия кандидата; 1.6.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 10/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия кандидата. Когато кандидатът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние. Кандидатът следва да има финансов ресурс в размер равен или по-голям от 25% от прогнозната стойност на обществената поръчка, наличието на който се доказва с един от следните документи: - удостоверение от банка; -годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последната приключила финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Ако информацията се съдържа в публичен регистър в Република България, кандидатът посочва информация за органа, който поддържа регистъра.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, което се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Списъкът се представя в оригинал, съгласно приложения към документацията образец /Приложение № 11 от документацията за участие/, а доказателството към него – в заверено копие. - Под услуги, които са „сходни с предмета на обществената поръчка” следва да се разбират услуги, свързани с извършване на други ремонти на електрически локомотиви в обем не по-малък от обема на ремонта, предмет на тази обществена поръчка. - „Изпълнени” са тези услуги, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от началната датата на изпълнение. 2. Списък на техническите лица, отговарящи за изпълнение на поръчката, включително на тези, които ще отговарят за контрола на качеството – в оригинал. Списъкът трябва да съдържа информация за имена, квалификация, предишен опит и трудово правоотношение с кандидата или неговите подизпълнители /Приложение №15 от документацията за участие/. Списъкът трябва да е придружен от Автобиографии- по образец /Приложение № 16 от документацията за участие/. 3. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – от представяващия кандидата за това, че е спазил изискванията за закрила на заетостта, по образец /Приложение №17 от документацията за участие/. 4. Сертификат за управление на качеството (съгласно чл. 51 ал.1, т. 6 от ЗОП): Минимални изисквания: 4.1. Всеки кандидат в процедурата, трябва да представи валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” с обхват сходен с предмета на поръчка; 4.2. Производителя на предлаганите части, възли и материали да притежава валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” с обхват сходен с предмета на поръчка; Документи с който се доказва: Заверени, за вярност с оригинала, копия от сертификата, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент”, с обхват сходен с предмета на поръчка за кандидата и за предлагания производител. 4.3. Сертификат за функция по поддържане на електрически локомотиви, издаден на основание чл.62б, ал.3, т.2 от Наредба № 59 от 05.12.2006г. за управление на безопасността в железопътния транспорт или „еквивалентен документ” за чуждестранните кандидати, издаден в съответствие с националното законодателство на държавата, в която кандидата е установен. Забележка: Гореописаните документи с посочените реквизити се предоставят в заявлението освен на хартиен носител, но и сканирани в следните формати: pdf, jpeg/jpg. tiff или gif в зависимост от броя на страниците, на електронен носител (CD/DVD или flash памет). Минимално необходими технически възможности, техническо оборудване и техническа съоръженост за доказване на възможността за изпълнение на обществената поръчка:Продължава в раздел VI.3) "Допълнителна информация".

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.05.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
12.05.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.05.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Минимално необходими технически възможности, техническо оборудване и техническа съоръженост за доказване на възможността за изпълнение на обществената поръчка: а/ наличие на ремонтни площи с технологични канали, оборудвани с повдигателни съоръжения /крикове/ за локомотиви и подемни съоръжения /кранове/ за демонтаж на възли и агрегати от локомотивите; б/ технологични възможности, оборудване и техническа съоръженост за ремонт на главната рама и коша; в/ технологични възможности, оборудване и техническа съоръженост за ремонт на спирачната инсталация на локомотива; - наличие на отделение за ремонт на пневматични компресори; - наличие на отделение за ремонт на пневматични уреди и апарати, оборудвано с необходимите стендове за диагностика и проверка; г/ технологични възможности и оборудване за проверка, измерване, ремонт и изпитание на тягови трансформатори; д/ технологични възможности, оборудване и техническа съоръженост за проверка, измерване, ремонт и изпитание на: - електрически апарати, електрически уреди и електрооборудване; - тягови електродвигатели и спомагателни електрически машини; - покривно оборудване; е/ технологични възможности, оборудване и техническа съоръженост за ремонт на талиги, колоосни редуктори и колооси; - наличие на стендове за изпитване на ресори и пружини; - наличие на технологично оборудване с възможности за смяна на бандажни гривни, за разпресуване и запресуване на колелата и носача на голямото зъбно колело на колоосите, както и с възможности за механична обработка на оси, колела и бандажни гривни; ж/ опис на всички стендове за проверка и изпитания, диагностични апарати и измервателни уреди за проверка на механични и електрически параметри, преминали съответния технически контрол; з/ наличие на необходимо технологично оборудване за нанасяне на съответните лакови покрития, съгласно предоставеното предписание за боядисване на локомотивите на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД; Доказателствата да бъдат представени като описи, в оригинал, придружени със снимков материал. 2.Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения отговарящи на изискванията на ЗОП и документацията за участие. Обстоятелствата, наличието на които води до отстраняване на кандидатите от участие в процедурата са посочени в т.4-7, раздел I."I. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ" от приложените към документацията за участие "Условия за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП и указания към кандидатите за подготовка на заявлението и първоначалната оферта". 3.Заявлението и всички останали документи към него трябва да бъдат представени в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик. Заявлението трябва да бъде адресирано до ”БДЖ-Товарни превози” ЕООД и представено от кандидата лично или от упълномощено от него лице в деловодството на ”БДЖ-Товарни превози” ЕООД, гр. София, п.к.1080, ул. „Иван Вазов” № 3, или по някой от способите, предвиден чл.87, ал.2 - 4 от ЗОП. 4. Обявлението е изпратено по електронен път, поради което на основание чл. 104а, ал. 2 от ЗОП срокът за получаване на заявленията за участие в процедурата е намален със 7 дни т.е. от 37 дни на 30 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ