02709-2016-0058
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.04.2016 14:22 ч. : | 07/04/2016 14:08 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.04.2016 14:22 ч. : | 07/04/2016 14:08 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Враца: Покупка
Доставки
Северозападно държавно предприятие, ул.Христо Ботев № 2, ет. 3, За: Тошко Брайков, Петрана Петрова, инж. Иван Иванов, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 620032, E-mail: szdp@abv.bg
Място/места за контакт: Административна сградаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.szdp.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index.
Електронен достъп до информация: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160407NZFC6857386.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Дейности по чл. 165, ал.1 от Закона за горите
НЕ
„Доставка чрез закупуване на седем броя употребявани автомобила с повишена проходимост” Уникален номер на поръчката: 20160407NZFC6857386
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка чрез закупуване на седем броя употребявани автомобила с повишена проходимост
34110000, 34113100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
7 /седем/ броя употребявани автомобила с повишена проходимост
НЕ
НЕ
10
Всяко предложение /оферта/ трябва да бъде представено заедно с гаранция за участие /парична сума или банкова гаранция/ на стойност 560.00 /Петстотин и шестдесет/лв. Когато гаранцията е парична сума, същата се превежда по следната банкова сметка: IBAN: BG02FINV91501016410516, BIC код: FINVBGSF, „Първа инвестиционна банка“ АД, клон Враца. Валидността на банковата гаранция /в случай че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с 30 дни. Участникът, определен за изпълнител, представя при подписване на договора гаранция за добро изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 % от стойността на договора, която се освобождава, съгласно клаузите на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: Парична сума внесена по сметка: IBAN: BG02FINV91501016410516, BIC код: FINVBGSF, „Първа инвестиционна банка“ АД, клон Враца. Банкова гаранция в полза на Северозападно държавно предприятие, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора – предмет на гаранцията, да извършва плащания до размера на гаранцията при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане от страна на Възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. Срокът на банковата гаранция следва да превишава срока на действие на договора с 45 (четиридесет и пет) дни. Гаранциите на участниците се задържат и освобождават от Възложителя съгласно разпоредбите на ЗОП.
Плащането на суми от страна на възложителя се извършва чрез банков превод по банкова сметка на изпълнителя на базата на издадена от последния данъчна фактура. Плащането се извършва в срок до 10 /десет/ работни дни след издаване на фактура и след подписване на приемо-предавателен протокол за изършена доставка.
НЕ
Необходими документи и изисквания за участие в процедурата: Плик №1 - "Документи за подбор": 1.Списък на документите за участие с подпис и печат на участника /Приложение № 1/; 2. Копие от документа за регистрация или удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението. 3. Административни сведения за участника - /Приложение № 2/; 4. Декларации от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - /Приложение № 7, 8, 9/; 5. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за доброто им изпълнение - /Приложение № 12/. Участникът следва да е изпълнил през последните три години минимум три договора с предмет, сходен с размера на настоящата поръчка. 6. Копие от документ за гаранция за участие - банкова или парична /при електронно банкиране е необходимо да има печат на обслужващата банка/; 7. Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че нямат представителни функции; 8. Образец на декларация за участие на подизпълнители /ако се ползват такива/ – /приложение № 10/; 9. Декларации /оригинал/ от подизпълнителя/ите, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката /ако се ползват такива/ – Приложение № 10а; 10. Образец на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка и приемане на проектодоговора - /приложение № 11/; 11. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/; Плик № 2 - "Предложение за изпълнение на поръчката": Предложението за изпълнение на поръчката следва да включва: - Образец на Техническа оферта – /приложение № 4/ от документацията на възложителя и приложенията неразделна част от нея; Дата на първа регистрация на предлаганите употребявани автомобили – след 01.01.2012г.; максимален пробег - до 120 000 км.; Документи, доказващи произхода на предлаганите автомобили - автомобилите да са закупени от България. Плик № 3 - "Предлагана цена": Попълнен образец на ценовата оферта от настоящата документация /Приложение № 5/. Цените, посочени от участника трябва да бъдат в български лева и без включен ДДС. Оферта с цени, изразени в друга парична единица, се отхвърля, а участникът се отстранява. Оферта с предложена цена, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, се отхвърля, а участникът се отстранява.
не се изискват
не се изискват
Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени от участника през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за доброто им изпълнение - /Приложение № 12/; Документи, доказващи произхода на предлаганите автомобили; Дата на първа регистрация на предлаганите употребявани автомобили; Максимален пробег на предлаганите употребявани автомобили;
Участникът следва да е изпълнил през последните три години минимум три договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка; Документи, доказващи по ясен и категоричен начин произхода на предлаганите автомобили - Автомобилите да са закупени от Р България; Дата на първа регистрация на предлаганите употребявани автомобили да е след 01.01.2012г.; Максимален пробег на предлаганите употребявани автомобили следва да е до 120000км;
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. На основание чл. 28, ал. 6 от ЗОП, документацията за участие, в нейната цялост, се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на Интернет страницата на Възложителя - www. szdp.bg, „Профил на купувача“. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на СЗДП на адрес: гр. Враца, бул. „Христо Ботев” № 2, ет. 3, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30 ч., или се изпраща с куриер на посочен от него адрес, за негова сметка. В тези случаи Възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е 3 лв. (три лева), с вкл. ДДС и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Изпращането се извършва срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: IBAN: BG02FINV91501016410516, BIC код: FINVBGSF, „Първа инвестиционна банка“ АД, клон Враца.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Административната сграда на СЗДП, гр. Враца, бул. "Христо Ботев" № 2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на СЗДП.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
07.04.2016 г.