02709-2016-0056
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.04.2016 11:45 ч. : | 07/04/2016 11:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
07.04.2016 11:45 ч. : | 07/04/2016 11:39 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Плевен: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ПЛЕВЕН ПРИ СЕВЕРОЗАПАДНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ВРАЦА, ул. Сан Стефано № 37, За: Живко Белев, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 840190, E-mail: dlpleven@abv.bg, Факс: 064 837592
Място/места за контакт: гр. Плевен, ул. Сан Стефано № 37Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Друг: Териториално поделение по чл. 62, ал. 3 от ТЗ
Друг: Стопанисване и опазване на държавни горски територии съгласно Закона за горите
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС Плевен.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ТП ДГС Плевен
22000000, 22600000, 22810000, 22900000, 22800000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1.Хартия копирна А4 500 л. оп. 5 130 2.Хартия карирана оп. 250 30 3.Паус А4 92 г оп. 100 90 4.Химикалка за еднократна употреба 900 5. гуми комбинирани - 20 6.Гуми 20 7. Молив 2В - 72 8. Перманентен маркер - 10 9. Текст маркер ФК 4 бр./оп.10 10. Самозалепваща лента 19 мм - 20 11. Сухо лепило 10 гр. - 30 12. Самозалепващо кубче 75х75 400 л.,индекси - 50 13. Коректор на ацетонова основа - 20 14.Коректор лента 5 мм - 30 15.Тетрадки с твърди корици г.ф. 80 л. - 20 16. Тетрадки офсетова хартия м.ф.40 л. и 60 л. - 60 17.Кламери 50 мм 100 бр. - 30 18. Кламери 28 мм 100 бр. - 80 19.Цветни пинчета за корково табло 30 - 20.Папка с машинка картон - 1500 21.Папка "Дело" - 200 22. - Папка джоб А4 кристал оп. 100 - 150 23.Класьор лукс 8 см - 120 24.Класьор лукс 5 см - 30 25.Папка PVC с машинка - 900 26.Ролки термо 57 мм Ф55 - 30 27.Ролки термо 57 мм Ф40 - 300 28.Плик С4 СЗЛ/бял - 600 29. Плик С5 СЗЛ/бял - 900 30.Плик С6 СЗЛ/бял - 1800 31.Дневник ЕДСД 200 л. - 10 32.Мастило тампони 24 мл синьо - 10 33.Тампон за печат 7/11см син - 20 34. CD-RW 80 - 30 35.Дискети оп. 10 - 250 36.Линии до 30 см- пластмасова - 10 37.Мастило - зелено - 60 38.Мастило червено - 3 39.Макетен нож- голям 1 бр - 10 40.Моливи- цветни 12 бр дълги - 3 41.Ножици канцел.21 см - 5 42.Острилка метална - 10 43.Телбод машинка - 10 44.Телчета за телб.машинка 24/6мм-1000 - 100 45.Тампон за печат червен 110/70 - 1 бр - 2 46.Тампон за печат зелен - 130 47. Флумастри оп - 5 48.Приходно-разходна складова книга - 10 49.Книга за дневен фин. отчет - 3 50.фолио за ламиниране 100 бр - 20 51.книга за инструктаж - 3 52.Пътен лист за лек автомобил - 50 53. Касова книга - 20 54.Картонен разделител хоризонтален10,2х24 - 150 55.Трудова книжка - 12 56.Офис стол - 8 57.Клиентски стол - 10 58.F-DRAIV 16 GB- флашка - 5 59. Искане за отпускане на МЦ - 20 60. складова разписка - 20
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник внася гаранция за участие под формата на парична сума или банкова гаранция , която е в размер на 1% от стойността на поръчката по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ IBAN BG95CECB979010C7660300 ; BIC CECBBGSF при ЦКБ АД – Плевен. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 90/деветдесет/ лева. Гаранциите за участие се освобождават от Възложителя в срок от пет работни дни: - след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на Изпълнител – на отстранените и на класираните, без първо и второ място участници; - след сключване на договора за обществена поръчка - на класираните на първо и второ място участници; - след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване, при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка – на всички участници. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти, както и когато участник е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение на договора. Участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора за целия срок на действието му, под формата на парична сума или банкова гаранция/представена в оригинал/. Гаранцията за изпълнение, когато е парична сума, се внася по сметка на Възложителя:IBAN BG95CECB979010C7660300 ; BIC CECBBGSF при ЦКБ АД – Плевен. преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка с Участника, определен за Изпълнител. При предоставяне на банкова гаранция за изпълнение, същата следва да бъде безусловна и неотменима, със срок на валидност 30 дни след изтичане крайния срок на договора. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Плащанията от възложителят се извършват в български лева по банков път по график и в срокове определени в договора.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
36
Административна сграда на ТП ДГС Плевен, гр. Плевен, ул. Сан Стефано № 37
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица . Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез изрично упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгл. чл.120 ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
07.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ