Версия за печат

01243-2016-0001

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000673114

Спортно училище Ген. Владимир Стойчев,, бул. Асен Йорданов 2, За: Иванка Чунчева, Република България 1113, София, Тел.: 02 8703481, E-mail: su_gvs_sofia@abv.bg, Факс: 02 8703481

Място/места за контакт: Канцелария

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.genstoichev.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.genstoichev.com/?bg&buyer-profile.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Организиране на целогодишно столово хранене на учениците от Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 17 (17 - Услуги на хотели и ресторанти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Кухненски блок на СУ "Ген. Владимир Стойчев"
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Организиране на целогодишно столово хранене на учениците от Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев", включващо: 1. Приготвяне на обяд и вечеря в кухненски блок на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”; 2.Раздаване на обяд и вечеря в кухненски блок на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”; 3.Доставка и раздаване на подкрепителна закуска в ученическия стол на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”. Забележка: Подкрепителна закуска - ще бъде доставяна и раздавана на учащите само при осигурен финансов ресурс по ред утвърден от Директора на СУ „Ген. Владимир Стойчев.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
420000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз (в случаите, изброени в букви к) и л) от приложение Г1)

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) в случаите, изброени в букви к) и л) от Приложение Г1

Обект на поръчката са услугите, изброени в приложение II Б към директивата.

Допълнителна информация

За организирането на целогодишно столово хранене на учениците от Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев", включващо: 1. Приготвяне на обяд и вечеря в кухненски блок на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”; 2.Раздаване на обяд и вечеря в кухненски блок на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”; 3. Доставка и раздаване на подкрепителна закуска в ученическия стол на СУ ”Ген. Владимир Стойчев” е проведена открита процедура с уникален номер в РОП на АОП 01243-2013-001. За поръчката е публикувано обявление в Официалния вестник на ЕС под № 2014/S 003-002816 от 04.01.2014 г. , където в Раздел ІІ.2.2) „Информация относно опциите” е посочена опция: за повторение на услугата същия изпълнител при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП и в раздел ІІІ.1.4. „Други особени условия” на обявлението е посочено, че Възложителят предвижда възможност за повторно възлагане на услугата при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, което е отразено в посочената прогнозна стойност. В одобрената с решението за откриване документация за участие в процедурата в раздел I, изрично е посочена общата прогнозна стойност, включваща прогнозна стойност на поръчката със срок на изпълнение март 2014 - юни 2016 и прогнозна стойност за предвидена възможност за повторение на услугата. Въз основа на проведената процедура е сключен договор № 5 / 25.03. 2014 г. с ЕТ "Гергана Георгиева - Гери". В сключения договор няма фиксирана цена, тъй като цената на предмета на услугата се формира от реалното потребление на същата /от броя на хранещите се ученици/. Средно месечното възнаграждение /представена справка за извършените плащания за 18 месеца / по договора до момента е 11 272. 67 без ДДС. Изпълнителят изгради „Магнитно-картна система за отчет и контрол на консумираната от столуващите храна” Изпълнителят сертифицира обект Кухненски блок към СУ ”Ген. Владимир Стойчев” по ISO 9001:2008 и НАССР с обхвати съответно „Приготвяне и доставка на храна” . Общата стойност на настоящата поръчка е включена при определяне стойността на първата поръчка. При определянето стойността на първата поръчка в изпълнение на чл.15, ал. 3 от ЗОП е взето предвид и повторението на услугата. Предметът на новата поръчка съвпада с предмета, в изпълнение на който е възложена първата поръчка.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 003 - 002819 от 04.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 6 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: За организиране на целогодишно столово хранене на учениците от Спортно училище "Ген. Вл. Стойчев"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.03.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ Гергана Георгиева - Гери, ЕИК:121840051, ул. Николай Коперник № 21, вх. А, ет. 1, офис 1, Република България 1111, София, Тел.: 02 8730771, E-mail: ggeorgieva_geri@abv.bg, Факс: 02 8730771

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 420000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕТ "Гергана Георгиева - Гери", ЕИК 121840051