00195-2016-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.04.2016 16:09 ч. : | 04/04/2016 15:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.04.2016 16:09 ч. : | 04/04/2016 15:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Айтос: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3, За: Кина Димова - гл.експерт в отдел Общинска собственост, РБългария 8500, Айтос, Тел.: 0558 25786, E-mail: aetos5@abvl.bg, Факс: 0558 22133
Място/места за контакт: Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aytos.bg.
Адрес на профила на купувача: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки”.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк ''Славеева река'', гр. Айтос и подобряване на транспортно – комуникационните характеристики на довеждащата инфраструктура и оформяне на подход за посетителите на парка- Рехабилитация на ул.“Паркова“ между от217,от224 и от216 и ул. „Георги Тихолов„
Възлагане на обществена поръчка
При осъществяване на строително монтажните работи Изпълнителя на поръчката следва да извърши следното: Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк „Славеева река“Общата площ на имота на парка е 381,305 дка. Лесопаркът има два пешеходни подхода и един автомобилен. На територията на парка се намират: детски площадки, кътове за отдих, множество чешми и мостове, две нефункциониращи водни площи, лятна естрада и зоокът. По цялото продължение на парка преминава Славеева река, от където идва и името на парка- предвижда се рехабилитаци и изграждане тематични кътове и поставяне съоръжения при зоните за отдих, ремонт на линейната инфраструктура и озеленяване, подробно посочени в технчиексата спецификация и КСС към поръчката. Рехабилитация на ул."Паркова" между ОТ217, ОТ224 и ОТ216 и ул."Георги Тихолов-"Предвидено е възстановяване на асфалтовото покритие с изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон и – 4 см плътен асфалтобетон, което създава предпоставки за по - голяма дълготрайност на асфалтовото покритие. Предвижда се демонтаж на съществуващите бордюри и подмяната им с нови. Предвижда се подмяна на настилката на тротоарните площи, при асфалтобетоновите - с асфалтобетон, а при настилка с тротоарни плочи, подмяната им. По подробно изложение се съдържа в техническата спецификация на поръчката публикувана на посочения по-горе профил на възложителя.
45000000, 45112700, 45236200, 45236210, 45236290, 45233161
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предмет на обществената поръчка е извършване на строително-монтажни работи за „Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк ''Славеева река'', гр. Айтос и подобряване на транспортно – комуникационните характеристики на довеждащата инфраструктура и оформяне на подход за посетителите на парка- Рехабилитация на ул.“Паркова“ между от217,от224 и от216 и ул. „Георги Тихолов„ По подробно обема на дейностите може да се види в технчиеската спецификация на поръчката публикувана на посочения по-горе профил на купувача.
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранция за участие в размер на 15 000.00 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF ,IBAN: BG27BUIN95613300447527 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Айтос или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF,IBAN: BG27BUIN95613300447527. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка не са осигурени към момента. При условиее, че бъдат осигурени средства за изпълнението на порчъката, схемата на плащане, съгласно проекта на договора е: 1.Авансово плащане в размер на 20 (двадесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 10 /десет/ дни след осигуряване на финансиране за изпълнението от страна на Възложителя за което уведомява изпълнителя в 3 дневен срок и представяне на фактура от Изпълнителя. 2.Междинни плащания след представени от изпълнителя и одобрени от Възложителя актове и фактури за извършени СМР в размер до 90% от стойността на договора и доказателства, че Изпълнителя е изплатил всички дължими суми към подизпълнителите си, ако има такива. 3. Окончателно плащане в размер на 10% процента от стойността, платимо след приемането на обекта съгласно ЗУТ и издаване на фактура от изпълнителя и доказателства, че Изпълнителя е изплатил всички дължими суми към подизпълнителите си, ако има такива.
В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в оригинал, или нотариално заверено копие, което споразумение следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
!!!!ВАЖНО:Община Айтос към момента на обявяване на поръчката няма осигурено финансиране и дейностите по предмета на поръчката ще бъдат изпълнявани само и единствено при условие, че бъде осигурено финансиране.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3,зала - I етаж.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Отварянето на ценовите оферти е съгласно чл.69а, ал.3 от ЗОП.Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал. 3.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължава от Раздел III.2.1.: 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения Образец № 9 и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ведно с график напълно съобразен с предложената организация на изпълнението, показващ изпълнението на дейностите на обекта. В графика следва ясно да са посочени поотделно конкретните срокове за изпълнение на отделните дейности на обекта. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения Образец № 10, с остойностена КСС по Образец № 10.1. поставени в отделен запечатан и непрозрачен плик. 1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Айтос- http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки” от деня следващ на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки” Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.
04.04.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ