РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на строителни материали и изделия за нуждите на община Карлово“.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Община Карлово
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Целта на процедурата е да бъде избран изпълнител, който да достави строителни материали и изделия в населените места на територията на община Карлово, във връзка с извършване на текущи ремонти на улични и тротоарни настилки.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
44110000, 44114250, 44111200, 14211000
Описание:
Строителни материали
Плочи от бетон
Цимент
Пясък
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Количества са прогнозни и са съгласно техническата спецификация.
Пътни ивици 50/25/10 - 100 090 бр.; Бетонови тротоарни плочи 30/30/4,5 - 25 740 бр.; Цимент портлан сив СЕМІІ/В-L32.5N сив – торби 50 кг. - 1 670 бр.; Пясък фракция 0,16 – 5 мм - 1 390 тона. Възложителят си запазва правото да не заяви изцяло прогнозните количества материали, както и да изразходи напълно прогнозната стойност на поръчката.
Прогнозна стойност без ДДС
390000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата в размер на 3 500 лева (три хиляди и петстотин) лева без включен ДДС. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите могат да бъдат представени като парична сума или под формата на банкова гаранция, съгласно чл. 60 от ЗОП. Паричната сума може да бъде преведена по сметка на Възложителя IBAN BG54FINV91503316025343; BIC FINVBGSF - "ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА" АД. Валидността на гаранцията за участие (ако е избрана форма на банкова гаранция) следва да бъде не по-кратка от срока на валидност на офертите. Условията за задържане и освобождаване на Гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и 62 от ЗОП, а условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор и са съгласно чл. 63 от ЗОП.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Обществената поръчка се изпълнява само след осигурено финансиране. Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия посочени в проекта на договор, част от документацията за участие.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Представя се нотариално заверено споразумение за създаване на обединение в оригинал, или нотариално заверено копие или друг документ, в който задължително се посочва представляващият и необходимите документи съгласно ЗОП и ППЗОП. В документа трябва да се съдържа клауза за солидарната отговорност на всички членове на обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Процедурата за възлагане на обществената поръчка се провежда по "опростените правила", предвидени в ЗОП. Поради това, сроковете за провеждането й са по-кратки.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата следва да се подаде оферта, представена в запечатан непрозрачен плик, като върху него, участникът посочва наименованието на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и трябва да съдържа: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документи и образци, съдържащи информация за правното състояние, икономическите, финансови и техническите възможности на участника 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя образец „Предложение за изпълнение на поръчката”, свързан с изпълнението на поръчката и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, когато е приложимо 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставя образец на ценово предложение за изпълнението на поръчката Ценова оферта на участника. Съдържание на Плик № 1 – запечатан непрозрачен с надпис „Документи за подбор”: Списък на документите, съдържащи се в Плик № 1, подписан и подпечатан от участника. Списъкът на документите се поставя в началото на офертата; Представяне на участника с посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, което е регистрирано в България; заверено копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, който документ се представя в официален превод /за юридическо лице, което не е регистрирано в България/; пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата /когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация/; споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/ представя се в оригинал; пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата, да попълни и подпише документите, които са общи за обединението /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението/; заверено копие от документ за самоличност за участник физическо лице; Документ за внесена гаранция за участие; Доказателства за техническите възможности на участниците. Съдържание на Плик № 2 – запечатан непрозрачен с надпис „Предложение за изпълнение на поръчка”: Оферта по образец; Съдържание на Плик № 3 – запечатан непрозрачен с надпис „Предлагана цена”: Оферта по образец. Документите представляващи копия задължително се парафират „Вярно с оригинала”, подпис и печат. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изисквания
Минимални изисквания: Няма изисквания
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, доставки на строителни материали и изделия, ведно с удостоверения за извършена доставка, издадени от получателя или от компетентен орган. Доказателства за извършената доставка могат да бъдат доказани и чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Удостоверенията следва да съдържат информация за страните, предмета и срока на изпълнение, както и за това дали доставката е изпълнена професионално и с нужното качество. Удостоверенията следва да съдържат и координати за връзка с техните издатели.
2. Списък, съдържащ описаниe на марката, модела, рег. номер и вида на превозните средства, с които участникът в процедурата ще извършва доставката на сторителните материали.
3. Описание и фотографски снимки на материалите, които ще се доставят.
Минимални изисквания: 1. Участниците в процедурата следва да са изпълнили през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, минимум три доставки на строителни материали и изделия.
2. Участниците следва да имат на свое разположение поне два товарни автомобила, чрез които ще се извършват доставките на строителните материали и изделия, предмет на поръчката.
3. Участниците трябва да представят описание и фотографски снимки на материалите, които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана, ако това се изиска от тях.
При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за доставка; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.04.2016 г. Час: 17:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.04.2016 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.05.2016 г. Час: 11:00
Място
гр. Карлово, ул. Петко Събев № 1, ет. 3, Заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Съобразно с чл. 68, ал. 3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Документацията е безплатна и може да бъде изтеглена от "профила на купувача" www.karlovo.bg. Отговори на постъпили въпроси и разяснения по документацията за обществената поръчка ще бъдат публикувани в "профила на купувача" www.karlovo.bg. Съобщения, свързани с процедурата ще бъдат публикувани в "профила на купувача" www.karlovo.bg. Възложителят може да изпраща информация до участниците по електронна поща по реда, предвиден в Закона за електронния документ и електронния подпис.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ