Версия за печат

00207-2015-0126

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121858220

Национална здравноосигурителна каса, ул. Кричим № 1, За: Кристиян Велинов, България 1407, София, Тел.: 02 9659345, E-mail: kvelinov@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Място/места за контакт: Национална здравноосигурителна каса, София 1407, ул. Кричим № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/1000.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Регистрационна система за здравноосигурителни събитията при изпълнителите на медицинска помощ чрез биометрични идентификатори на пациентите“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ЦУ на НЗОК в гр. София
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е изграждането на „Регистрационна система за здравноосигурителни събитията при изпълнителите на медицинска помощ чрез биометрични идентификатори на пациентите“ (наричана за краткост по-нататък „Системата“). Системата трябва да регистрира настъпили здравноосигурителни събития при изпълнителите на медицинска помощ, сключили договор с Националната здравноосигурителна каса, като идентифицира пациета чрез неговия пръстовбиометричен идентификатор. Системата да обработва и съхранява информация за самоличността на здравноосигурени лица и предоставя услуги за верифициране на събитията при обработка на исковете.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72260000

Описание:

Услуги, свързани със софтуерни продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
477600 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател: 1. ФО - Финансова оценка; тежест: 35
Критерий: Показател: 2. ТО - Техническа оценка на предложението на участниците, включваща следните подпоказатели:; тежест: 65
Критерий: Показател: 2.1. П1 - Концепция за функционалност при регистриране на събития; тежест: 10
Критерий: Показател: 2.2. П2 - Концепция за функционалност за първоначална регистрация на пациенти; тежест: 10
Критерий: Показател: 2.3. П3 - Концепция за реализация на предоставяните услуги за предоставяне на информация; тежест: 10
Критерий: Показател: 2.4. П4 - Предложение за архитектура и обосновка за избора на платформа и системна архитектура; тежест: 10
Критерий: Показател: 2.5. П5 - Концепция за гарантиране на сигурността на системата; тежест: 20
Критерий: Показател: 2.6. П6 – Управление и анализ на риска; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

1000

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 241 - 437812 от 12.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-14-83 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Регистрационна система за здравноосигурителни събитията при изпълнителите на медицинска помощ чрез биометрични идентификатори на пациентите“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КОНСОРЦИУМ СТЕМО – ГАМА КОНСУЛТ, ЕИК 176451583, ул. Николаевска № 48, България 5300, Габрово, Тел.: 02 8162300, E-mail: main@sf.stemo.bg, Факс: 02 8162303

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 477600 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Консорциум СТЕМО – Гама Консулт, с адрес: гр. София - 1407, бул. “Черни връх“ № 51-Б. „КОНТРАКС“ АД, с адрес: гр. София - 1113, ул. “Тинтява“ № 13.