Версия за печат

00207-2015-0125

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121858220

Национална здравноосигурителна каса, ул. Кричим № 1, За: Кристиян Велинов, България 1407, София, Тел.: 02 9659345, E-mail: kvelinov@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Място/места за контакт: Национална здравноосигурителна каса, София 1407, ул. Кричим № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/999.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на софтуерни продукти на Майкрософт с право на ползване и софтуерна осигуровка и услуги от производителя за съществуващи нужди на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК“ „Доставка на хардуерно и софтуерно оборудване за надграждане и разширение на ИТ инфраструктурата в ЦУ на НЗОК”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централно управление (ЦУ) на НЗОК в София, 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК) и техните 67 поделения на територията на страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на софтуерни продукти на Майкрософт с право на ползване и софтуерна осигуровка, и услуги от производителя за съществуващи нужди на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК, и софтуерната осигуровка за тригодишен период, съгласно посоченото в Техническите изисквания и спецификации в документацията за участие, което включва: I. Доставка на лицензи с постоянно право на ползване и софтуерна осигуровка за 36 месеца на следните продукти: 1. OfficeProPlus ALNG LicSAPk MVL Pltfrm - 1 700 бр. 2. WINENT ALNG UpgrdSAPk MVL Pltfrm - 1 700 бр. 3. CoreCAL ALNG LicSAPk MVL Pltfrm DvcCAL - 1 700 бр. 4. ExchgSvrEnt ALNG LicSAPk MVL - 2 бр. 5. ExchgSvrStd ALNG LicSAPk MVL - 4 бр. 6. CISDataCtr ALNG LicSAPk MVL 2Proc - 25 бр. 7. SQLSvrStdCore ALNG LicSAPk MVL 2Lic CoreLic - 2 бр. 8. SharePointSvr ALNG LicSAPk MVL - 1 бр. II. Услуги от производителя за поддръжка и развитие на изградената инфраструктура, базирана на продукти на Майкрософт: 1. Услуга по поддръжка от производителя Premier Support Services - 540 часа. 2.Услуга по планиране на ИТ стратегия и архитектура от производителя - 501 часа.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72260000, 72268000, 48000000

Описание:

Услуги, свързани със софтуерни продукти
Услуги по доставка на софтуерни продукти
Софтуерни пакети и информационни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4475408.04 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

999

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 241 - 437048 от 12.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-14-82 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка на софтуерни продукти на Майкрософт с право на ползване и софтуерна осигуровка и услуги от производителя за съществуващи нужди на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.02.2016 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЦАПК ПРОГРЕС ГРУП АД, ЕИК 202604898, бул. Шипченски проход № 69А, България 1574, София, Тел.: 02 8705257, E-mail: d.avramov@progress.bg, Факс: 02 9733853

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4475408.04 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"КОМПАРЕКС БЪЛГАРИЯ“ ООД, гр. София, бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ № 11, ет. 3 „Телелинк“ ЕАД, гр. София, ул. „Лъчезар Станчев“ 3, Бизнес център- Литекс Тауър, ет. 4