00546-2016-0005
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.03.2016 15:24 ч. : | 25/03/2016 15:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
25.03.2016 15:24 ч. : | 25/03/2016 15:16 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Специализирана болница за активно лечение по онкология ЕАД, ул. Пловдивско шосе N 6, За: Цв.Васева, В. Василева, С. Маринова, Р БЪлгария 1756, София, Тел.: 02 8076355; 02 8076211, E-mail: tzvaseva@sbaloncology.bg, Факс: 02 8706321
Място/места за контакт: отдел Правен и обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sbaloncology.bg.
Адрес на профила на купувача: http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160323YpjF746094.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Услуги по екологично третиране на отпадъци: извозване и обезвреждане на опасни и био болнични отпадъци“ по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Услуги по екологично третиране на отпадъци: извозване и обезвреждане на опасни и био болнични отпадъци“ и Обособена позиция № 2 „Услуги по екологично третиране на отпадъци: извозване и обезвреждане на флуорисцентни лампи и други, съдържащи живак“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Услуги по екологично третиране на отпадъци: извозване и обезвреждане на опасни и био болнични отпадъци“ по две обособени позиции: ОП № 1 „Услуги по екологично третиране на отпадъци: извозване и обезвреждане на опасни и био болнични отпадъци“ и ОП № 2 „Услуги по екологично третиране на отпадъци: извозване и обезвреждане на флуорисцентни лампи и други, съдържащи живак“. Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран изпълнител, който да изпълни дейностите по екологично третиране на отпадъци, в това число извозване и обезвреждане на опасни и био биологични отпадъци, както и дейности по извозване и обезвреждане на флуорисцентни лампи и други, съдържащи живак - за срок от 12 (дванадесет) месеца. Услугата включва изпълнение на дейностите по екологично третиране на отпадъци съобразно вида и количествата отпадъци, съобразно индикативен график за дейностите съгласно нуждите на Възложителя.
90524000, 90524100, 90524200, 90524300, 90524400
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя, са разписани подробно в приложената Техническата спецификация по Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя, са разписани подробно в приложената Техническата спецификация по Обособена позиция №1 и Техническа спецификация по Обособена позиция № 2 и в проекта на договор в рамките на прогнозните годишни количества отпадъци по посочените позиции. Посочените прогнозни количества отпадъци в Техническата спецификация по ОП №1 и в Техническа спецификация по ОП № 2 са ориентировъчни и не пораждат задължения за СБАЛ ЕАД да ги възложи в прогнозния обем. Фактическото изпълнение на обществената поръчка ще се определи на база реалния прием на пациенти от една страна, и прогнозата на СБАЛ ЕАД за необходимите количества отпадъци и дейности, включени в обхвата на услугите по екологично третиране на отпадъци за срок до 12 месеца от друга страна.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата за ОП 1 е в размер на 645,98 лв. , а за ОП 2 - гаранция за изпълнение в размер на 13,73 лв.; Гаранцията може да бъде под формата на: 1.парична сума, преведена по банкова сметка на СБАЛО ЕАД: „Централна кооперативна банка“ АД, IBAN: BG19CECB979010F7232700, BIC: CECBBGSF; или 2. безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.При внасяне на гаранцията под формата на парична сума, преведена по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва уникалният номер на поръчката в РОП и номера на обособ.позиция. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва:а) на отстранените участници в срок от 5 р.дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;б) на класираните на 1-во и 2-ро място участници - след скл.на договора за възлагане на обществената поръчка;в) на останалите класирани участници- в срок от 5 р.дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител;г) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на вс.участници се освобождават в срок от 5 р.дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през к.средствата законно са престояли при него.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор.Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка – участникът, с когото възложителят ще сключи договор за обществена поръчка, следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС.Гаранцията следва да бъде със срок на валидност два месеца след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя и със срок на валидност не по-малък от 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора (парична сума) преди подписването на договора за възлагане на обществената поръчка.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Дължимите от възложителя суми по договора за обществена поръчка се изплащат в български лева по банков път, по посочена от избрания изпълнител банкова сметка. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща за извършените през един календарен месец услуги в срок до 60 (шестдесет) дни от датата на подписване между страните на месечен протокол за количествата и видовете предадени опасни и био болнични отпадъци и представяне на оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като във фактурата следва да е посочен номера на настоящия договор.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител, е обединение, което не е юридическо лице. При участници обединения следва да се приложи заверено копие на договора за обединение. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен член на обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; -в договора за обединение се определят видовете и количествата дейности, които ще изпълнява всеки от членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в настоящата обществена поръчка. Свързани лица и свързани предприятия по смисъла на § 1, т.23а и т.24 от ЗОП са: 23а. "Свързани лица" са:а) роднини по права линия без ограничение;б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително;в) роднини по сватовство - до втора степен включително;г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници;е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството.Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. 24. "Свързано предприятие" е предприятие: а) което съставя консолидиран финансов отчет с възложител, или б) върху което възложителят може да упражнява пряко или непряко доминиращо влияние, или в) което може да упражнява доминиращо влияние върху възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП, или г) което заедно с възложител по чл. 7 от ЗОП е обект на доминиращото влияние на друго предприятие.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. София, ул. Пловдивско шосе N 6, Административна сграда на СБАЛО ЕАД, етаж 6, заседателна зала
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Настоящата поръчка се обявява по реда на чл. 14, ал. 3 ЗОП - опростени правила. Настоящата документация ще бъде публикувана в "Профил на купувача" най-късно в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП. Срокът за получаване на оферти е 28 дни. Срокът по чл. 64, ал. 1 ЗОП (40 дни) е намален допълнително със 7 дни, тъй като настоящото обявление се изпраща по електронен път, както и с още 5 дни- възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата от датата на публикуване на обявлението в електронен вид и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който документацията може да бъде намерена - чл. 64, ал. 3 ЗОП.РАЗЯСНЕНИЯ: До 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, заинтересованите лица могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие, съгласно чл. 29, ал. 1, предложение последно от ЗОП, на адреса, посочен в обявлението. В 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането Възложителят публикува разясненията в профила на купувача. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предостави на други лица.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП
25.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Услуги по екологично третиране на отпадъци: извозване и обезвреждане на опасни и био болнични отпадъци“
90524000, 90524100, 90524200, 90524300, 90524400
Описание:
съгласно Техническа спецификация и график на възложителя: 1.1. Биологичен отпадък с кодове:180103*/180101,/180102,/ 180104,/180106,/ 180108 - количество 38 500 кг /годишно/; 1.2. Фиксиращи разтвори с код 090104* - количество 300 л. годишно; 1.3. Разтвори от проявител на основата на разтворители с код 090103* - количество 350 л годишно;
„Услуги по екологично третиране на отпадъци: извозване и обезвреждане на флуорисцентни лампи и други, съдържащи живак“
90524000, 90524100, 90524200, 90524300, 90524400
Описание:
съгласно Техническа спецификация на възложителя: Флуорисцентни лампи и други живаксъдържащи лампи, с код 200121* , количество - 480 броя годишно