00841-2016-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.03.2016 15:07 ч. : | 23/03/2016 13:31 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.03.2016 15:07 ч. : | 23/03/2016 13:31 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-село Ковачевци: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ковачевци, Община Ковачевци, За: Бойка Лозанова, Република България 2450, село Ковачевци, Тел.: 0886 747178, E-mail: oba_kovachevtsi@abv.bg
Място/места за контакт: Община КовачевциИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://kovachevtsi.com/.
Адрес на профила на купувача: http://kovachevtsi.com/?page_id=223.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изработване на проект за Общ устройствен план на Община Ковачевци, включително Екологична оценка и Оценка за съвместимост
Възлагане на обществена поръчка
Главната цел на общия устройствен план на общината е да създаде териториална планова основа за нейното дългосрочно устойчиво устройствено развитие в съответствие с приетите стратегически документи за регионално развитие и със специфичните за община Ковачевци природни, културно-исторически, туристически и други ресурси.Общият устройствен план на общината следва да бъде изработен при съблюдаване на следните общи изисквания: • Да послужи като основа за цялостното устройство на общинската територия, като определи общата структура на територията, преобладаващото предназначение на съставните и структурните части и общия режим на устройството им, съгласно разпоредбите на ЗУТ. Неговите предвиждания са задължителни при изготвянето на подробните устройствени планове, с които се конкретизира устройството и застрояването на териториите на ниво поземлен имот. • Да доразвие положителните идеи и тенденции, заложени в предходни устройствени проекти и планове и други проучвания за територията на общината. • Да отчете външните връзки на общината като стимулатор за развитие. Решаване на инфраструктурни и теренни проблеми в съответствие с целесъобразността им не само на общинско, но и на междуобщинско ниво. Съобразяване предвижванията на разработки на територията на съседни общини или предвиждане (иницииране) на такива, отнасящи се за общи устройствени проблеми, като борба с рисковите фактори от наличните водоеми, развитие на транспортната и др. техническа инфраструктура и пр. • Да формира комплекс от устройствени мерки, целящи създаване на условия за преодоляване на установени съществени диспропорции между отделни части на общинската територия. • Да сведе до минимум отнемането на ценни земеделски земи за нуждите на урбанизацията и друго строително усвояване; • Да създаде устройствени възможности за използване на природния и културно-историческия ресурси за развитие на отдиха и туризма, при съблюдаване режимите за опазването им; • Да създаде условия за развитието на социалната и техническата инфраструктури инфраструктура • Да осигури възможности за етапност в реализацията на устройствени мероприятия - общинско задължение; • По отношение на икономическото развитие на общината - да се проучат възможностите и предложат решения за целесъобразна реализация на поземления фонд – общинска собственост, при спазване на общите и специфични изисквания и ограничения по отношение земеползването. • Предвид несъвместимостта на оценките за потребността от урбанизация, произтичаща от естествените демографски процеси, и реалното инвестиционно търсене на терени за обитаване и за стопански дейности, да се разработи и приложи адекватен подход при планиране на земеползването, респ. оразмеряване на системите, като се съблюдават и изискванията за устойчивост на системите. Във връзка с горните изисквания, за населените места, за съществуващите и новопредвидени селищни образувания, както и за други части от общинската територия с ОУПО може да се определят устройствени зони и самостоятелни терени с устройствен режим, вкл. при необходимост: - територии (земеделски и горски) без право на промяна на предназначението им; - територии за превантивна устройствена защита (по чл. 10, ал. 3 на ЗУТ); - рискови територии – зони със свлачища и ерозия и потенциално наводняеми територии; - територии за прилагане на ландшафтно устройствени мероприятия. Разпределението на територията на общината по видове общо (преобладаващо) предназначение и видове устройствени зони да се извърши с номенклатурата и възможностите на Наредба № 7/2003 г. на МРРБ за правила и нормативи за устройство на отделните видове територии и устройствени зони (по-нататък - Наредба № 7/2003 на МРРБ), при съобразяване с режимите, установени по реда на други закони, , и на фактическото ползване. За територията на общинския център да се съблюдават предвижданията на действащия цялостен устройствен план.
71410000, 71400000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изработване на проект на Общ устройствен план на Община Ковачевци в две фази - фаза Предварителен проект и фаза Окончателен проект, Екологична оценка и Оценка за съвместимост.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 900,00 (деветстотин лева) лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие в процедурата.Когато участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, то тази гаранция трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата (Образец № 18).Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Ковачевци:Банка „Интернешънъл Асет Банк”, клон Радомир, IBAN: BG28IABG74783300575900 BIC: IABGBGSF.При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично трябва да се посочи процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за платена гаранция за участие или учредена банкова гаранция в оригинал. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено едно от следните условия, а именно че е: в полза на Община Ковачевци;- безусловна и неотменима; - със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата;- за настоящата обществена поръчка.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция (Образец № 19).Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Ковачевци и че е със срок на валидност – най – малко 20 дневен срок след одобряване на проекта от Общински съвет. Ако обслужващата банка на участника не може да издаде гаранция за изпълнение с точен текст на Образеца от Документацията за участие, то участника следва да представи гаранция за изпълнение която съдържа минимум изисканата информация в Образеца от документацията за участие.Разходите по откриване и поддържането на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че в размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, чието изпълнение се обезпечава с тази гаранция. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Настоящата обществена поръчка се финансира по споразумение за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез Министерство на регионалното развитие и бблагоустройството и със средства от общинския бюджет.Общата максимално допустима стойност на настоящата поръчка e 90 716,67 лв. (деветдесет хиляди седемстотин и шестнадесет лева и 67 стотинки) без вкл. ДДС, образувана чрез задаване на максимална стойност в плана за финансиране.Недопустимо е: надхвърляне на максималната прогнозна стойност на поръчката. Такава оферта ще се счита за изготвена в противоречие с обявените от Възложителя условия и няма да бъде оценявана.Схема на плащанеСхемата на плащане на поръчката е следната: Авансово плащане - Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора и се осъществява след подписване на договора и в 10 (десет) дневен срок след получаване на средства по споразумение за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез МРРБ, и представена от Изпълнителя фактура за авансово плащане. Междинни плащания- Първо междинно плащане към Изпълнителя - в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора и се заплаща на изпълнителя във фаза предварителен проект на ОУПО (без вкл. ЕО и ОС), след предаване на предварителния проект от изпълнителя на възложителя с подписване на двустранен приемателно – предавателен протокол, по реда на чл. 9 от проекта на договор. Изпълнителя издава фактура за междинно плащане в 10 (десет) дневен срок след приемане на Предварителен проект за ОУПО.. Сумата по фактурата за междинно плащане се нарежда по сметката на Изпълнителя в 10 (десет) дневен срок след получаване на трансфер от МРРБ. Второ междинно плащане към Изпълнителя - в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на договора и се заплаща на изпълнителя, след подписване на двустранен приемателно – предавателен протокол, по реда на чл. 9 от проекта на договор за предаването на Екологичната оценка (ЕО) и Оценката за съвместимост (ОС). Изпълнителя издава фактура за междинно плащане в 10 (десет) дневен срок след подписването на протокола за предаването на ЕО и ОС. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет процента) от стойността на Договора. Окончателно плащане Окончателното плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора се заплаща на изпълнителя в 10 (десет) - дневен срок след приемане на окончателния проект на ОУПО от Общински съвет и представена от Изпълнителя фактура за окончателно плащане. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат аванса и междинното плащане.
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка ще бъде сключен след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверения за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те предоставят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.
Когато участници са обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Договорът за създаване на обединение трябва да е с нотариална заверка на подписите и да отговаря на следните изисквания: 1. Да е определено лице, което ще представлява обединението и ще подписва документите; 2. Да е описана формата на участие на всеки от съдружниците в обединението – парично участие, човешки ресурси или друго; 3. Да е отразено, че водещият съдружник е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всички съдружници; 4.Да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора; 5. Да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора; 6. Да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора; 7. Да е записана банковата сметка, по коята ще бъде възстановена гаранцията за участие. В случаите, когато дадено обединение е сформирано на по-ранен етап, и горепосочените клаузи не се съдържат в договора за създаване на обединение, възложителят допуска възможност за представяне на допълнително споразумение, което да допълва вече съществуващия договор, който в своята цялост да отговаря на изискванията на възложителя поставени по настоящата поръчка. В случаите в които съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, или лицето, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, представи самостоятелна оферта– същият ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение не може да представя самостоятелна оферта.
ДА
ЗУТ, ЗКАИИП
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят няма изискване документацията за участие да се получава на място. Документацията може да се изтегли от сайта на Възложителя http://kovachevtsi.com/, раздел „Профила на купувача“ При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането, като в този случай документацията за участие се предоставя след представяне на документ, удостоверяващ че документацията е заплатена.Искането за изпращане на документация следва да съдържа информация за адрес на изпращане, валиден телефонен номер и e-mail.Цената на документацията е 36.00 (тридесет и шест) лева с вкл. ДДС.Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой в касата на общинска администрация Ковачевци или по банков път, по приходната сметка на община Ковачевци, както следва: Банка „Интернешънъл Асет Банк”, клон Радомир, IBAN: BG57IBG74788400576000BIC: IABGBGSFКОД: 447000Документацията може да бъде закупена най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.Считано от датата на изпращането на обявлението за обществена поръчка е предоставен пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата за обществена поръчка на следния интернет адрес: http://kovachevtsi.com/?page_id=223
Български
180
Заседателната зала на Община Ковачевци
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
продлъжение от ІІІV2.1 по чл. 83, ал. 4 от Закона за опазване на околната среда – по образец – подава се от всички експерти, предложени в екипа на участника, включително и от ръководителя на екипа. Образец № 20, Плик №2 - “Предложение за изпълнение на поръчката”Попълва се Обр№16 „Предложение за изпълнение на поръчката”. Плик №3 - “Предлагана цена”Попълва се Обр№17 „Ценово предложение”. Продължение от ІІІV2.3 Технически изисквания - минимални изисквания :Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе. Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.!!! Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя и настоящата документация за участие.!!! Специфичния професионален опит (и/или участие в услуги, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката) за експертите, за които се изисква такъв от Възложителя, се доказва с документи: референции, договори и др. Ако изисквания специфичен опит (и/или участие в услуги, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката) не бъде доказан с документи, то конкретния експерт няма да бъде приет за допустим.Забележка: Не се допуска едно от посочените от участника лица да съвместява две или повече експертни позиции в предложения екип за изпълнение на поръчката.Участникът, след като бъде определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като експерти, без предварително писмено съгласие на възложителя. В този случай предложения нов експерт следва да отговаря на същите минимални изисквания, като експертът, когото заменя.Всички експерти трябва да са независими и без конфликт на интереси в отговорностите си.Ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ установи, че един и същи експерт е включен в екипа на повече от един участник, всички тези участници ще бъдат отстранени от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка.Ако експерт, представил декларация за изключително участие в екипа на участник и подаде самостоятелна оферта, този участник ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на настоящата обществена поръчка и тази оферта няма да бъде разглеждана.3. Участникът трябва да разполага с минимум два броя лицензиран софтуер за изпълнение на поръчката, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката.В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, посоченото минимално изискване се прилага за обединението (консорциума и др.) като цяло.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
23.03.2016 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ