Версия за печат

00840-2015-0003

BG-Дряново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комплекс за социални услуги за възрастни хора /КСУВХ/-Дряново /правоприемник съгласно Решение № 36/29.12.2015г. на Общински съвет- Дряново по Протокол № 5/29.12.2015г. на възложител Дом за възрастни с психични разстройства-с. Радовци, общ. Дряново с партиден № 840 в АОП/, гр.Дряново, ул.“ Иван Вазов“, №2, За: Емил Колев Киселков- Директор на Комплекс за социални услуги за възрастни хора /КСУВХ/-Дряново, Република България 5370, Дряново, Тел.: 0878 969636, E-mail: ksuvh_drianovo@abv.bg

Място/места за контакт: гр.Дряново, ул.“ Иван Вазов“, №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dvpr-radovci.com.

Адрес на профила на купувача: http://dvpr-radovci.com/bg/porachki/102-2015-1..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: социално заведение

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ежедневно зареждане и доставка на хранителни продукти /пакетирани и непакетирани/ за нуждите на Дом за възрастни с психични разстройства-с. Радовци, общ. Дряново”. Обособена позиция №1 „Доставки на различни хранителни продукти”. Обособена позиция №2 „Доставки на хранителни продукти, предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Франко складовете на ДВПР- с. Радовци, община Дряново
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Ежедневно зареждане и доставка на хранителни продукти /пакетирани и непакетирани/ за нуждите на Дом за възрастни с психични разстройства-с. Радовци, общ. Дряново”. Количествата на конкретните доставки се определят от потребностите и заявките на ДВПР. Начин на изпълнение на поръчката: ежедневни и периодични доставки на хранителни продукти в ДВПР след предварителна заявка, франко склад. Доставките ще се извършват чрез периодично повтарящи се поръчки по предварителна заявка, съгласно нуждите, въз основа на подадени от определени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ лица до определени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ лица заявки. Хранителните продукти, предмет на доставка са подробно посочени в приложени към документацията списъци.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000, 15500000, 15100000, 03311000, 15600000, 03211000, 15400000, 03221000, 15800000, 15300000, 15330000, 15331000, 15331130, 15331134, 15331142, 15331400, 15332200, 15833000, 15833100, 15332410

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Млечни продукти
Месо и месни продукти
Риба
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Зърнени култури
Животински или растителни масла и мазнини
Зеленчуци
Различни хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени
Зеленчуци, преработени
Фасул, грах, пиперки, домати и други зеленчуци, преработени
Домати, преработени
Зеле, преработено
Зеленчуци в консерва и/или в кутия
Конфитюри, желета, мармалади, пюрета и каши от плодове
Захарни изделия
Десерти
Сушени плодове

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
137771.78 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Ценови критерий – П1; тежест: 30
Показател: ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТА – П2. Комисията оценява: изложената информация за организацията на работа по реализиране предмета на позицията.; тежест: 40
Показател: УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА– П3. Комисията оценява мерките за предотвратяване на настъпването и за преодоляване на последиците от сбъдването на групите рискове, дефинирани от Възложителя; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 702317 от 14.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Ежедневно зареждане и доставка на хранителни продукти /пакетирани и непакетирани/ за нуждите на Дом за възрастни с психични разстройства-с. Радовци, общ. Дряново”За Обособена позиция №1 „Доставки на различни хранителни продукти” и Обособена позиция №2 „Доставки на хранителни продукти, предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания”.
V.1) Дата на сключване договора
17.03.2016 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.02.2016 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НИКИ-75 ЕООД, с ЕИК:107584231, град Дряново, ул. “Стефан Стамболов” №19, вх. А, ет.4, ап.6, Република България 5370, Дряново, Тел.: 0676 73079, E-mail: niki_enchev75@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 124880 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 137771.78 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата информация за сключен договор се изпраща от Комплекс за социални услуги за възрастни хора /КСУВХ/-Дряново, вписан като Възложител в АОП под партиден № 840 и правоприемник съгласно Решение № 36/29.12.2015г. на Общински съвет- Дряново по Протокол № 5/29.12.2015г. на възложител Дом за възрастни с психични разстройства-с. Радовци, общ. Дряново с партиден № 840 в АОП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.03.2016 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферта с вх. № 36/25.01.2016г. от 14:30 часа на "НИКИ-75" ЕООД с адрес за кореспонденция: град Дряново, ул. „Шипка”, № 71, пощенски код 5370, телефон: 0676/7 30 79, niki_enchev75@abv.bg, с ЕИК: 107584231. Офертата е за обособена позиция № 1 и № 2. Оферта №35/25.01.2016г. от 14:15 часа на „БУЛКАРТО” ЕООД, с адрес: град Габрово, ул. „Индустриална”, № 18, телефон: 066/810210; факс 066/810219; e-mail: bulkarto@abv.bg. Офертата е за обособена позиция №1 и обособена позиция №2.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор