05024-2016-0004
Технически редакции | ||
15.03.2016 14:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2016 14:54 ч. : | 15/03/2016 14:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2016 14:54 ч. : | 15/03/2016 14:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.03.2016 14:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на туризма, ул. Съборна № 1, За: Златка Илкова, България 1000, София, Тел.: 02 9046855, E-mail: Z.Ilkova@tourism.government.bg
Място/места за контакт: дирекция МРИТИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tourism.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/1701,11135.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: туризъмДруго (моля пояснете): туризъм
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изграждане на българския национален щанд на международното туристическо изложение MITT‘2016 в Москва, Русия в периода 23-26.03.2016 г.”
Изграждането на българския национален щанд на международното туристическо изложение MITT‘2016 в Москва, Русия в периода 23-26.03.2016 г., следва да бъде извършено съгласно Техническата спецификация на Възложителя и идейния проект към същата. Сроковете за изпълнение на услугата, предмет на обществената поръчка, са както следва: - Първи етап: изграждане на щанда в срок до 14.00 часа в деня, предхождащ датата на провеждане на международното туристическо изложение МITT 2016; - Втори етап: след приключване на изложението, в срок от 5 (пет) работни дни – окончателното изпълнение по възложената поръчка. Представянето на страната през 2016 г. на изложения на международното туристическо изложение MITT е със слогана „Открий и сподели” на руски език - „Поделись открытием”. Във визиите освен основните продукти – морски и ски ваканции, акцентът е към културен туризъм и други форми на специализиран туризъм.
39172000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
06-16-021
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
Трафалгар Холдинг ООД, ИНН (ЕИК) 7703814214, ул. Дружинковская 15, Руска Федерация 123242, Москва, Тел.: 00 7703801
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Стойността на договора е 224920, 45 лева без ДДС. Поради невъзможност за записване на стотинките от стойността в настоящата форма на относимите места същата е посочена без тях.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл. 120 от ЗОП
15.03.2016 г.
Трафалгар Холдингс ООО, Моксва
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
- свързани със защитата на изключителни права.
На основание Програмата за национална туристическа реклама за 2016 г., която се изпълнява от Министерство на туризма, е планирано изграждане на български национален щанд на международното туристическо изложение MITT‘2016 в Москва, Русия в периода 23-26.03.2016 г. Организатор на международното туристическо MITT‘2016 в гр. Москва, Руска Федерация е „Ай Ти и Груп Пи Ел Си“ ООД (ITE GROUP PLC). Единственият официален строител на клиентски щандове, на когото са предоставени от организатора на изложението, ексклузивни права за осъществяване на монтаж и демонтаж на щандовете в изложбения център на международното туристическо MITТ‘2016 в гр. Москва, Руска Федерация, е фирма „Трафалгар Холдингс“, Москва, видно от писмо от 12.01.2016 ч., постъпило в Министерство на туризма. Дружество „Трафалгар Холдингс“, Москва е собственик на обществена (запазена) марка „Еxpo Solutions“, като в официалното техническо ръководство на изложението МИТТ‘ 2016, като строител на щандовете е посочено Expo solutions International LLC (руското търговско име на „Трафалгар Холдингс“, Москва).Правото на марка е изключително право, съгласно чл.10, ал.3 от Закона за марките и географските означения. Нейната функция е да гарантира на потребителя или на крайния ползвател идентичността на предлагания продукт.